Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
8921/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkalupakki oli maassa ja Helena kehui miten saanut itse portin nyt auki. Yksi rikos lisää listaan?

Murtautuiko se sinne? Onkohan Mikko saanut tonttiasian päätkseen ilman Helenan allekirjoitusta? Pidätetäänkö Helena? 

Vierailija
8922/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä tuota kiimaa puolustella Mikon uskollisuutta. Ihan kuin ois maailman suurimpia ihmeitä että mies pettää, varsinkin jos on lätkäjoukkueen kapteeni, miljonääri, onnettomassa avioliitossa johon ajautui lyhyen seurustelun jälkeen kun tyttis olikin heti kohta paksuna 😆

Ei mulla muuta, jatkakaa

Ei mulla ainakaan ole mitään kiimaa asian suhteen. En vain ylipäänsä hyväksy totuutena väitteitä, joista ei ole todistusaineistoa. Se on jokseenkin typerää. Itseäni on petetty ja tiedän kuinka pahalta se tuntuu. Toisaalta ei se tee kakista pettäjiä. Muuten, tämä pettäjä epäili koko ajan, että minä petän häntä, vaikka olinkin uskollinen enkä antanut edes mitään syytä epäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8923/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoi sinä tyyppi kuka olet hyvä etsimään tietoja noista oikeusjutuista. Onko nyt mitään uusia tullut? Mikko nakannut Helenan ulos kakskerrasta.

Tämä näkyi tänään, päiväys 29.8. Dokumenttia ei voi avata. Odotellaan orderia.

Other Document

Party:

Attorney BOULETTE, MICHAEL PAUL

Index #414

Saako tämmöisiä asiakirjoja levitellä keskustelupalstalla?

Oikeuden pöytäkirjat on myös julksia ja niitä on jos kuinka monta kertaa ollut sätissä siis vauvalla, Hennepiian piirikunnan oikeuden pöytäkirjat. Näyttää Kakskerrassa aurinko paistavan kuin myös Hgissä.-

Vierailija
8924/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Mikko jatkaa tätä kiusaa, että vaihtaa taas portin lukitusta 🔑? Viranomaiset hoitaa häädöt, tuo on pelkkää ala-arvoista kiusantekoa. Aikuinen mies ei käyttäydy noin!!! Toivottavasti Turun poliisi NYT VIHDOIN puuttuisi asiaan. Yö putkassa tekisi Mikolle hyvää.

Mä luulen ettei Mikko tee mitään mitä hänen asianajajansa ei "hyväksy". Eli luulen kaiken toiminnan olevan selvitetty etukäteen.

Vierailija
8925/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeudenpäätös tullut tiedoksi asianosaisille, kun koodit vaihtui ja alkoi someselkkaus?

Vierailija
8926/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pehmee. Käyttäis tuon energian työnhakuun. Seuraavaksi kait rikkoo ikkunan.

Ja kaiken tuuttaa nettiin.

Toivottavasti Mikolle lähtee tieto.

Vierailija
8927/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tuo kohta videolla jossa Helena ihmettelee miksi lapsia pitäisi suojella julkisuudelta ja nauraa päälle.

Ja kun tämä oli yksi Helenan huoli oikeudessa, että lapset joutuvat Suomessa julkisuuteen Mikon takia. On se kyllä kiero akka.

Helena vei oikeuteen Seiskoja todisteeksi siitä, miten lapset joutuvat vahingolliseen julkisuuteen Suomessa.

Uskomatonta. On tosiaan härski ja kiero. Itse antaa sinne haastatteluja tai Instassaan törkeästi julkaisee arkaluonteisia tietoja lapsista.

Ja syytti Mikkoa, joka ei ole yhtään haastattelua antanut eikä lasten tekemisistä mitään julkisesti kertonut.

Mikko niitä vei oikeuteen myös. Löytyy appelant courtin liitteistä vuodelta 2022 eli joka ikinen Seiska juttu koskien eroa, Hel

Helenahan on ollut kansikuvassakin seiskassa. Mikko joutuu kuvatuksi ja ei halua. 

Vierailija
8928/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Mikko jatkaa tätä kiusaa, että vaihtaa taas portin lukitusta 🔑? Viranomaiset hoitaa häädöt, tuo on pelkkää ala-arvoista kiusantekoa. Aikuinen mies ei käyttäydy noin!!! Toivottavasti Turun poliisi NYT VIHDOIN puuttuisi asiaan. Yö putkassa tekisi Mikolle hyvää.

Omille tiluksille saa tehdä ihan mitä vaan. Kukaan ei ole Helenaa halunnut Kakskertaan. Ei poliisi Mikkoa putkaan vie mutta Helenan ne saattaa viedäkin.

Vierailija
8929/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USAssa vastaavaan rauhallisempaan ja perheorientoituneenpaan elämään tarvitaan miljoonatulot. Siellä töissä vietetään huomattavasti enemmän aikaa kuin Euroopassa. 12 tuntia töissä/ päivä  ei ole mikään poikkeus.Terveydenhoito ja koulutus maksaa mansikoita ja hauskintahan siellä on että yhtälailla joutuvat maksamaan veroja saamatta vastineeksi mitään.

Jenkkifirmoissa voi olla PUOLET paremmat palkat kuin Suomessa ja verotus HUOMATTAVASTI kevyempää. Sitä paitsi noilla nyt on varaa terveydenhoitoon ja koulutukseen... eikä työmurheet paina kuin tavallisella rahvaalla

OLI varaa niin kauan kun olivat yhdessä ja isä maksoi kaikkien kulut.

Vierailija
8930/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkalupakki oli maassa ja Helena kehui miten saanut itse portin nyt auki. Yksi rikos lisää listaan?

Mistä hän sai työkalupakin? 

Vierailija
8931/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murtautuiko se sinne? Onkohan Mikko saanut tonttiasian päätkseen ilman Helenan allekirjoitusta? Pidätetäänkö Helena? 

Jännän äärellä ollaan.

Vierailija
8932/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miksi se auto sinne portin sisälle piti saada, kun ei se kesälläkään ollut?

Aika hällävälii meininki Helenalla, elää kuin ei ole mitään menetettävää. Eli Minnesota pääkoti taitaa kohta olla historiaa, kun ei edes maahan pääse... 

Vierailija
8933/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä oon jääneet tähän draamaan koukkuun, yläpeukkuuuuu

Vierailija
8934/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se pehmee. Käyttäis tuon energian työnhakuun. Seuraavaksi kait rikkoo ikkunan.

Ja kaiken tuuttaa nettiin.

Toivottavasti Mikolle lähtee tieto.

Näkeehän se netistä.

Vierailija
8935/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan päätös jo tullut, jos ei vielä niin tulee kuitenkin pian. Mitäköhän se vaikuttaa kaikkeen mitä nyt on tapahtunut.

Vierailija
8936/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Mikko on vastuussa tuosta propertysta ja maksaa vakuutukset ynnä  muut menot. Ei sinne luvatta mennä. Asia kestää sen pari viikkoa haasteesta, ennen kuin ulosottomies tulee heittämään loisen pihalle.

Vierailija
8937/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena hajotti portin niin että kuka tahansa voi ajaa pihaan ja tämän jakoi vielä instassaan

Vierailija
8938/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkalupakki oli maassa ja Helena kehui miten saanut itse portin nyt auki. Yksi rikos lisää listaan?"

Helena rikkoo vaikka mitä. Lakia on hänen toimestaan rikottu useampaan kertaan.

Nyt tunkeutui väkisin sähköportista sisään työkalujen avulla. Sähkölukkojen avaus vaatii tietämystä miten se avataan manuaalisesti esim. sähkökatkon aikana. Väitän, että Helenalla ei ole sitä tietämystä, vaan rikkoi portin lukituksen.

Portti piti saada auki, jotta vanhan Audin saa postin sisäpuolelle. Miksi?

Kukaan ei ole niin hullu, että tuollaisen vanhan romun varastaisi. Mittarissa kohta 300 000km. Romuttamoon joutaisi.

Vierailija
8939/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriita Helenan puheissa ja teoissa on uskomaton. Pelkkää negatiivista parjaamista, Mikko on syypää IHAN KAIKKEEN ja samassa syssyssä ylevää ja henkevää elämänviisautta. Ihan ku viisauksien lateleminen olisi ultimaattinen kaste, joka tekee ihmisen pysyvästi pyhääkin pyhemmäksi. Hihhuliuskonnoissa on paljon tätä ajattelua. Ja mulle on Helenasta tullut alusta asti mieleen Idolsin epäonnistuneet kilpailijat, joille vasta siellä lavalla selviää, etteivät osaa laulaa alkuunkaan, niille on vaan lähipiiri hymmistellyt ja pitänyt valheellisessa kuplassa.

Vierailija
8940/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt kyllä kierrokset vaan nousee tässä saagassa, huh huh. Mitäköhän seuraavaksi

Ketju on lukittu.