Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, mitä Mikko ajattelee. Molemmat Koivun veljekset joutuivat ainakin hoitamaan koulunsa lukion lopputodistukseen saakka. Nuo Koivun muksut ovat sitä paitsi vasta lapsia. Äitinsä sekoilee kertomalla lastensa asioita julkisesti. Nice job.
Ja isä sekoilee naisseikkailuineen, mutta ei kerro mitään. Kaikki ne kuitenkin tiedämme. Miten se on mahdollista?
Minä en usko niihin naisseikkailuihin. Eihän siitä ole kuin tämän entisen hellun sana. Niin paljon tulee muunnettua totuutta.
Sinuakin on ilmeisesti aika helppo pettää. Et usko ennen kuin mies tuo toisen naisen kotiisi ja nai vieressäsi häntä. Jos sittenkään. Kaikkihan olikin vain sen naisen vika. Väkisin vei miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsia vihaavan mahon annetaan olla heidän lähellä? Turvallisuusriski. Voi mustasukkaisuuksissaan tehdä pahaa lapsille.
Näin moni ajattelee muttei uskalla sanoa ääneen. Moni lapsi on vammautunut ja kuollut noin, varsinkin jenkeissä.
Jenkeissä tapahtuu todella paljon lasten murhia, joissa äiti- tai isäpuoli tekijänä!
Lapsettomuuden tuskaa kärsivä, persoonallisuushäiriöinen nainen voi olla äärettömän vaarallinen. Myös jos kateutta ja kaunaa kumppanin eksää kohtaan. Näin ihan ohiksena
Ja kaikkihan alkaa aina ihan täydellisesti, mutta kun arki astuu kuvioon ja realiteetit iskee päin kasvoja, meno voi muuttua totaalisesti.
Lapset oppivat kieltä nopeasti ja ovat vielä pieniä. Tuskin jäävät mistään jälkeen. Turhautumista toki voi tulla ja se pitää huoltajan kestää, ja olla lapsen apuna ja tukena tilanteessa. Ei ole korrektia huudella lapsen oppimisen haasteista somessa vaikka kuinka haluaa osoittaa sen puoltavan Minnesotaan palaamista (olisiko paluu ilman oltavia edes mieluisaa). Suomessa oppisisällöt ovat vaativampia. Helenalle on varmasti uusi tilanne, että joutuu itse lapsia läksyjen ja kokeisiin lukemisen kanssa auttamaan, kun ei ole enää palkollisia niissä hommissa. Nyt vielä useampi lapsi alkaa olla pidemmällä koulutaipaleella, jolloin oikeampi opiskelu vasta alkaa.
Miten nuo instatsemppaajat on ihan pihalla? Minnesotaan pitäisi äidin luo päästää asumaan. Äidin, joka on TURISTIna USAssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, mitä Mikko ajattelee. Molemmat Koivun veljekset joutuivat ainakin hoitamaan koulunsa lukion lopputodistukseen saakka. Nuo Koivun muksut ovat sitä paitsi vasta lapsia. Äitinsä sekoilee kertomalla lastensa asioita julkisesti. Nice job.
Ja isä sekoilee naisseikkailuineen, mutta ei kerro mitään. Kaikki ne kuitenkin tiedämme. Miten se on mahdollista?
Minä en usko niihin naisseikkailuihin. Eihän siitä ole kuin tämän entisen hellun sana. Niin paljon tulee muunnettua totuutta.
Siitä on kuule aika monen muunkin sana, ihan yleistä tietoa lätkäpiireissä :D
Ja v**ut on yhtään mitään tietoa lätkäpiireissä ja jos olisikin, niin sinä et niistä tietäisi mitään. Huhuja voit yrittää levittää ja siksi aina tulet suoltamaan pa*kaa tänne, kun kultamuru Helenasi pölhöilee julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Natalie päästetään lasten lähelle? Se muijahan on sekaisin.
Sen instastooreistako päättelit?
Ovatko samanlaisia kuin Helenalla?
En perusta harhojani someen, puhun ihan tosielämästä.
Olet sitten ilmeisesti hyväkin perhetuttu, jos noin pystyt päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsia vihaavan mahon annetaan olla heidän lähellä? Turvallisuusriski. Voi mustasukkaisuuksissaan tehdä pahaa lapsille.
Näin moni ajattelee muttei uskalla sanoa ääneen. Moni lapsi on vammautunut ja kuollut noin, varsinkin jenkeissä.
Natalieko vihaa lapsia, voi teitä hassuja. Natalie on ottanut koko paketin, Mikon ja lapset. Tietäen vallan hyvin että heillä on äiti. Mistä tiedetään haluaako Natalie itse edes lapsia. Vielä kuitenkin on mahdollisuus saada iän puolesta. Itsekin tullut äidiksi yli 40 v. Kiitos. luonnollisesti, ei hoitoja
Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää :)
varsinkaan jos kyseessä ei ihan tasapainoinen ihminen.
Onko tässä seuraava juonenkäänne hellun saagassa? Vihjailu että katkera maho nattie pyrkii vahingoittamaan hänen lapsiaan? Lavastaisiko hellu kenties jotain vahinkoa nattien tekemäksi? kuten sen tarkin hullu laamanen syytti lasta itse tekemistään tuhoista
Onko tässä seuraava juonenkäänne hellun saagassa? Vihjailu että katkera maho nattie pyrkii vahingoittamaan hänen lapsiaan? Lavastaisiko hellu kenties jotain vahinkoa nattien tekemäksi? kuten sen tarkin hullu laamanen syytti lasta itse tekemistään tuhoista
Pidätkö Helenaa yhtä hulluna kuin itse olet? Kirjoituksistasi päätellen.
Muistaakseni hellu oli viemässä/veikö jopa lapset Viroon kouluaikana? Mitenkäs tämmönen edistää oppimista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalieko vihaa lapsia, voi teitä hassuja. Natalie on ottanut koko paketin, Mikon ja lapset. Tietäen vallan hyvin että heillä on äiti. Mistä tiedetään haluaako Natalie itse edes lapsia. Vielä kuitenkin on mahdollisuus saada iän puolesta. Itsekin tullut äidiksi yli 40 v. Kiitos. luonnollisesti, ei hoitoja
varsinkaan jos kyseessä ei ihan tasapainoinen ihminen.
Helenan mieli vaikuttaa olevan jo niin pimeä ja syöksylasku alas niin huimaa etten ihmettelisi enää mitään. Saattaa myös manipuloida sen tyttönsä syyttämään natalieta erinäisistä asioista. Lavastettuja viestikeskusteluja esim mitä sitten vie poliisille. Yllättyisitte jos tietäisitte mihin kaikkeen persoonallisuushäiriöiset ja pakkomielteiset ihmiset kokemassaan umpikujassa kykenevät, minä en ennen työuraani kyseisten ihmisten parissa olisi ikinä osannut kuvitella saati uskoa. Sanotaanko että mielikuvitusta näiltä ei ainakaan puutu, eikä sinnikkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni hellu oli viemässä/veikö jopa lapset Viroon kouluaikana? Mitenkäs tämmönen edistää oppimista?
Miten minnesotaan vieminen edistää yhtään paremmin?
kirjoittajan juttu se oli. Saisiko nati mikon tekemään jotain lapsille kuten sirpa toukon? Mikkohan on vähän samanlainen hidasälyinen ressukka.
Ja Helena tietää tämän. Ja toimii sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varsinkaan jos kyseessä ei ih
Ja taas kuvasit omia ongelmiasi muka hellun omina. 😂😂🤣 mene hoitoon hullu
Palaverissa on varmaan puhuttu, että mitä apua on tarjottu ja mitä on tarjolla. Sitten se on vääntynyt niin, että ihan on kamalaa ja vaikeaa. Kaikki kun vääntyy joksikin muuksi kuin mitä on alunperin tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole yhtä hullut kuin jotkut ihmiset ovat joihin urani varrella törmännyt. Pelottavan monet merkit ihan julkisesti instassa alkavat vaan olla siihen suuntaan että hieman huolestuttaa mitä kaikkea siellä kulisseissa mahtaakaan vielä tapahtua kun jo nuo ihan itsensä julkaisemat aineistot on tuota tasoa. Iso pyörä vippaa jo pahasti, selvästi pahentunut lyhyessä ajassa kun ekaän häistä uutisoitiin. Toivottavasti lähipiiri on hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä aina sanota, että lapset hyötyisivät paljon vlron kielen oppimisesta koska se on kuulemma äidin tunnekieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole yhtä hullut kuin jotkut ihmiset ovat joihin urani varrella törmännyt. Pelottavan monet merkit ihan julkisesti instassa alkavat vaan olla siihen suuntaan että hieman huolestuttaa mitä kaikkea siellä kulisseissa mahtaakaan vielä tapahtua kun jo nuo ihan itsensä julkaisemat aineistot on tuota tasoa. Iso pyörä vippaa jo pahasti, selvästi pahentunut lyhyessä ajassa kun ekaän häistä uutisoitiin. Toivottavasti lähipiiri on hereillä.
* ekaen = eksän
Aina kun Helena käyttäytyy julkisesti törkeästi tai jää kiinni valheesta ym tässä ketjussa alkaa jankkaus, miten muka "Mikko petti".Yritetään näin saada huomio pois Helenan mokailusta.
Tuosta pettämisestähän ainoa väite on henkilöltä, jonka mukaan
- USA:n oikeuden pöytäkirjat on vääristelty ja tuomarit on Mikko Koivu lahjonut
- Suomen poliisi tottelee Mikko Koivun käskyjä
- Mikko Koivu käski USA:n viranomaisia olemaan antamatta viisumia Helenalle
- Mikko Koivu etälamautti Kakskerran boilerin
Silloin hääjuhlan aikaan voi olla kyllä aika melskaus somessa.