Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet maahanmuuttokriittinen niin heti haukutaan persuksi

Vierailija
27.08.2026 |

Vaikka kritiikkiä nykyistä mm-politiikkaa kohtaan löytyy lähes kaikkien puolueiden kannattajista.

"Persuttelu" on älyllistä laiskuutta ja estää järkevän keskustelun aiheesta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen saanut esittää perustellusti kaikenlaisia näkemyksiä, myös kritiikkiä, eikä kertaakaan ole nimitelty persuksi tai miksikään muuksikaan sellaiseksi, missään yhteydessä tai ympäristössä. Ehkä meissä on ratkaisevia eroja, mitä tulee kielenkäyttöön ja muihin retorisiin valintoihin.

Vierailija
2/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen saanut esittää perustellusti kaikenlaisia näkemyksiä, myös kritiikkiä, eikä kertaakaan ole nimitelty persuksi tai miksikään muuksikaan sellaiseksi, missään yhteydessä tai ympäristössä. Ehkä meissä on ratkaisevia eroja, mitä tulee kielenkäyttöön ja muihin retorisiin valintoihin.

Olen samoilla spekseillä saanut kuulla olevani "kunnon persu". En ole mikään möykkäävä juntti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet, että "persu" on jotain, millä haukutaan? Mikä siitä tekee haukkumasanan? Sehän on puolueen jäsenestä käytetty lyhenne.

Vierailija
4/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maahanmuuttokriittinen  ja äänestänyt aina kokoomusta.

Vierailija
5/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa varovaisia sen uskonnon vuoksi mitä tulee tänne.Siinä on tasa- arvon toitottajat pian ihmeissään.

Vierailija
6/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen oma sometili on @persut. Ei sen luulisi mikään haukkumasana olevan, kun itsekin sitä käyttävät.

Ja olethan sinä persu, etkös olekin?

Vierailija
7/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen oma sometili on @persut. Ei sen luulisi mikään haukkumasana olevan, kun itsekin sitä käyttävät.

Ja olethan sinä persu, etkös olekin?

En ole minkään puolueen kannattaja, vaan ajattelen omilla aivoilla.

Ap

Vierailija
8/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain uskottava: Kehitysmaalainen alkuasukas on hyvä renki, mutta huono isäntä.

Wolt-kuskina ja pizzakondiittorina ihan ok, mutta ei kunnallisena / valtiollisena päättäjänä.

Vierailija
9/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kriittinen. Kannatan jotain pisteytysmallia. Arvostan suomalaista kulttuuria ja sitä, että ihmisiin voi luottaa.

Olen kuitenkin niin kova hyvinvointivaltion (verot maksukyvyn mukaan, maksuton koulutus, vahva terveydenhuolto) kannattaja etten voisi koskaan äänestää Purran perussuomalaisia.

Niin ja aloitukseen. Ei ole sanottu persuksi vaikka pisteytysmallista olenkin puhunut. Syy lienee, että puhun (ja kirjoitan) aika rakentavasti kaikesta...

Vierailija
10/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole minkään puolueen kannattaja, vaan ajattelen omilla aivoilla."

Se ei vielä takaa mitään. Aivot voivat tuottaa kaikenlaista ikävääkin.

Vierailija
11/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain uskottava: Kehitysmaalainen alkuasukas on hyvä renki, mutta huono isäntä.

Wolt-kuskina ja pizzakondiittorina ihan ok, mutta ei kunnallisena / valtiollisena päättäjänä.

Kokeilut taksinkuljettajana ja vammaisten kotihoidon avustajana ovat toistaiseksi johtaneet vastentahtoiseen seksiin.

Vierailija
12/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maahanmuuttokriittinen  ja äänestänyt aina kokoomusta.

Kokoomus torppasi tänäkin vuonna ajatukset pisteytysjärjestelmästä. Ne maat jotka eivät hae halpatyövoimaa, valitsevat pisteillä parhaat, käytännössä mieluiten alle 35 v. korkeakoulutuksen saaneet heteroydinperheet lapsineen.

Vierailija
13/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole minkään puolueen kannattaja, vaan ajattelen omilla aivoilla."

Se ei vielä takaa mitään. Aivot voivat tuottaa kaikenlaista ikävääkin.

Suosittelen kuitenkin kokeilemaan, voit yllättyä iloisesti.

Vierailija
14/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuiksi nimittäjillä ei ole mitään asia-argumentteja laittaa omien päähänpinttymiensä tueksi niin sitten on vakioyritys luokitella toinen persuksi ja toivoa, että tällä olisi niin heikko itsetunto, että tämä hiljenisi sillä. 

Nämä ihmiset ovat reppanoita joiden tarkoitus ei missään vaiheessa ei ole keskustella asiasta ja vaihtaa näkökantoja vaan voittaa väittely. 

Vierailija
15/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisin rasisti on julkisella puolella loisiva feministi.

Vierailija
16/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vasemmiston pelikirjaan ei kuulu totuuden tavoittelu, vaan kaikenlainen manipulaatio. He ovat kirjaimellisesti valmiit tekemään ihan kaiken moraalittomuuden saadakseen valtaa. Ovat valmiit tuhoamaan tämän maan, jotta saavat hallita raunioita. Sekä tietysti manipuloimaan tietoa, kaikki on käännetty päälaelleen. Kaikki rasisti-huutelut olleet jo vuosia käytössä että saisivat tukahdutettua keskustelun siitä kuinka he tuhovat maata. Kaikki on valheellisesti verhottu hyveellisyyden viittaan, vaikka sen viitan alla on iljettäviä ihmisiä.

Vierailija
17/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP ja muut vasemmistopuolueet roudaavat tänne uusia äänestäjiä itselleen. Ihmisiä, jotka haluavat elää sosiaaliturvasta ja vasemmistohan sitä lupailee heille entistä enemmän. Ostavat kantasuomalaisten veroilla itselleen lisää äänestäjiä ulkomaalaisista. Peittelevät ongelmia mitä siitä aiheutuu. Suurin ongelma on media joka on 90-95% vihvas-aatteellisia naisia.

Vierailija
18/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vasemmiston manipulaatiota on näkyvissä tälläkin palstalla. He poistavat tällaisia aloituksia, usein minuuteissa. 

Vierailija
19/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samoilla spekseillä saanut kuulla olevani "kunnon persu". En ole mikään möykkäävä juntti.

Ap

Täällä kuitenkin möykkäät ja loukkaantuneena lumihiutaleena kitiset. Kunnon persu siis olet, miksi et kehtaa sitä myöntää?

Vierailija
20/22 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle persu ei todellakaan ole mikään haukkumasana. Päinvastoin, olen persu ja ylpeä siitä. 

Se kyllä on mielestäni kummallista, että kun nämä vasemman laidan kannattajat vihaavat Israelia ja juutalaisia, he kuitenkin haukkuvat heidän kanssaan eri mieltä olevia natseiksi ja fasisteiksi. Eivätkö he itse huomaa, mikä ristiriita tuossa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä