Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette avaa ovea, miksi ette avaa?

Vierailija
17.08.2023 |

Jos joku soittaa aggressiivisesti ovikelloa, en varmasti avaa. Viimeksi kun avasin, oli vaativa ihminen. Aggressiivisesta ovikellon soittamisesta tulee mieleen vaativa ihminen, joten en avaa ovea.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ovikelloa, ei ongelmia

Vierailija
2/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en avaa? Ehkä se on jo auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valvontakamera pihassa. Tarkistan pimputtelijan puhelimesta, ennen kuin menen edes ovelle.

Vierailija
4/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen suomalainen ja pelkään sosiaalisia kontakteja. 🥺

Vierailija
5/21 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään kutsumatta kotiini.

Vierailija
6/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa kutsumattomia vieraita.

Vierailija
7/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietää että ovella olijan asia on minulle miellyttävä. Miksi olisin hyödyksi jollekin turhaan?

Vierailija
8/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saa häiritä! Ellei saapumisesta ole sovittu etukäteen, en ole tavattavissa. Arvostan omaa ajankäyttöäni, en haaskaa aikaani turhuuksiin ja tuntemattomiin.

Vierailija
9/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti avaan, mutta joskus keskellä yötä yksin en mielelläni. Naapurissa asuu huumekauppias, jonka asiakkaat saattaa soittaa väärän oven kelloa, koska tässä talossa ei lue ovessa nimiä.

Vierailija
10/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oven takana voi olla joku hörhö. Vilkaisen aina ikkunasta kuka oven takana on ennen kun avaan.

Vierailija
11/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa kun ainoat ovikellonsoitot tulee noin keskiyön aikaan,ei sieltä mitään hyvää ole tulossa.Moraa kylkeen.

Vierailija
12/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti avaan, mutta joskus keskellä yötä yksin en mielelläni. Naapurissa asuu huumekauppias, jonka asiakkaat saattaa soittaa väärän oven kelloa, koska tässä talossa ei lue ovessa nimiä.

Eikö tuollaisesta tyypistä kannattaisi ilmoittaa poliisille?

Vierailija
13/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa ovea jos en ole sopinut tapaamisesta kenenkään kanssa. On joskus narkomaanit erehtyneet ovesta ja heistä ei voi mennä takuuseen mitä saavat päähänsä. Ja sitten on ne kaikkien suuresti rakastamat Jehovan Todistajat.

Vierailija
14/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran avasin ja siellä oli tv-lupatarkastaja ja sain sakot. Enää en avaa ovea kenellekään, vaan ruuvasin ovikellon pois. Siellähän koputtelevat onnettomat...

Vierailija
15/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa yhdestä soitosta. Silloin siellä on kaupustelija tai jehova. Jos soittaa kahdesti tai lisäksi koputtaa käyn katsomassa mikä meininki.

Vierailija
16/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt puhutaan omasta kodista? Jep en avaisikaan kun kuullostaa aggressiiviselta. Kuulostaa siltä että saan turpaan heti kun ovi avautuu. Ei kiitos. 

Vierailija
17/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Vierailija
18/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän energiaa.

Vierailija
19/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä avaa mun ovea. Enkä vastaa puhelimeen.

Vierailija
20/21 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä avaa ovea jos en tiedä kuka siellä on. Jos jollakin olisi hätä, se varmasti selviäisi oven läpikin jo. Yleensä ovat olleet kaupustelijoita, koira kyllä ilmoittaa ettei sovi koputella. Inhoan yllätysvieraita enkä todella tarvitse mitään kotiin asti kaupusteltuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme