Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikin tavoin millä pystyy, näköjään. Mikähän kuvittelee olevansa. Näköjään ei ainakaan itse edes lapsiaan hoida, käyttää niitä vaan pelinappuloina. Tyypillinen kontrolloiva narsistinen äijänketale, näitähän maailmassa riittää."
Älä nyt hermostu. Helena on hakenut yksinhuoltajuutta ja haluaa viedä lapset takaisin Minnesotaan. Siellä Helena saa hoitaa kaikki kolmen lapsen asiat ihan miten itse haluaa. Pidä peukkua, että onnistuu.
Niin pidänkin. Lasten paikka on aina äidin luona.
Mites se Helenan oleskelulupa USAhan? Onko hän hankkinut jo asunnon sieltä? Firmaa ei ole enää. No ilmeisesti podcast ja kirja tuottaa resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Muuttavatko häiden jälkeen?
Eivät muuta.
Helenalla ei ole mitään mahdollisuutta saada yksinhuoltajuutta. Hän on jättänyt lapset vuodeksi isän hoitoon Suomeen ja itse liihotellut USAan. Hänellä ei ole asuntoa eikä elantoa, joten ei mitään saumaa. Minkä ihmeen takia on nyt edes hakenut kun hänellä ei ole edes perusasiat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kiekkomiljonäärille on lapset annettu. Mitä se vanhemmuudesta tietää. Varmaan ei ole edes tuntenut niitä, kun on pitänyt ne vaan kiusalla riistää äidiltään.
Ei kyllä lasten parasta ajattele, vaan omaa napaa.
Ihan vain huvikseenko kirjoitat valheita. Lasten äiti Helena on itse todennut näin:
Mikko on kotona ollessaan omistautuva isä. Ja kyllä hän osaa tehdä kotitöitä ja pestä pyykkinsä. Joskus hän hemmottelee minua tekemällä illallisen, jonka nautimme Sofien mentyä nukkumaan. Hänellä on muutama bravuuriruoka, jotka hän tekee todella hyvin. Minulle on tärkeää naisena, että minua pidetään arjen keskellä välillä jalustalla ja hemmotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät muuta.
Jos olisivat viettäneet häänsä vaikka Italiassa, kysyisitkö samaa? Ehkä eivät halua, että Hörkkö ja kumppanit ovat kyttäämässä puskissa.
Vierailija kirjoitti:
Millä "kaikin tavoin" Mikko kontrolloi toisia. Tähän nyt listaa.
Millä tavalla ei kontrolloi?
Kiekkomiljonäärin kuva löytynee tietokirjasta kohdasta "kontrolloiva ex-puoliso".😆
Tuokin pari näyttää siltä, että siinä astelee vierekkäin isä ja tytär. Mikko on 41 vuotiaaksi vanhan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kyytsäämistä helpottaisi huomattavasti, mikäli hankkisi oman asunnon Turun keskustasta eikä pyörisi puolen tunnin matkan päässä exän huvilalla.
Ihan asiallisesti voisi myös pyytää apua lasten isältä- siis mikäli ei olisi neljää viime vuotta itse tehnyt kaikkea kiusaa, mitä suinkin voi.
Lasten kavereiden vanhempien kanssa voi sopia kuljetusvuoroista harrastuksiin. Isä on kertonut, että vie lapset/lapsen hänelle, jollei onnistu joku meno.
Toisten vanhempien kanssa voi toki sopia kuljetusvuoroista, mikäli ne kaverit asuu samalla suunnalla. Aika todennäköistä on ,ettei niitä kavereita Kakskerran suunnalla asu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan tykkää, että Natalien ja Mikon elämästä jauhetaan shiapaa täällä, yrittävät kuitenkin parhaansa pysyäkseen pois julkisuudesta tällä hetkellä ja pitääkseen lapset pois sirkuksesta. Nattis vaikuttaa hyvältä ihmiseltä, vaikka rankka setti takana jo tuon draaman kanssa.
Natty on selvä narsku!
Minusta se äijä on. Koittaa kontrolloida muita, luulee että voi tehdä mitä haluaa, kun on rahaa. Ja niin näköjään voikin. 🤢
Millä tavalla Mikko kontrolloi toisia? Ei suostu kaikkeen mitä Helena haluaa? Eihän Helena tiedä itsekään mitä haluaa. Ei halua asua Turussa, ei hae asuntoa, haluaa asua Minnesotassa.
Millä tavalla EI k
Kerro nyt kaikille, missä se äiti nyt asuisi lasten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minne he muuttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiekkomiljonäärin kuva löytynee tietokirjasta kohdasta "kontrolloiva ex-puoliso".😆
Et siis osaa vastata kysymykseen. Sitten on turha huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena itsekin myöntää, ettei hän pysty viemään lapsia ajoissa esim. harrastuksiin. Valittaa videolla, kun Mikko huomauttaa siitä. Ei ole asuntoakaan. Helenasta ei nyt ole äidiksi ja hoitamaan velvollisuuksiaan.
Helena joutuukin itse tekemään kaiken. Helppoahan se on Mikolle, kun Nati ja vanhemmat kuljettaa ja hoitaakin lapset. Ei niitä kotoa paljoa näy kun Mikon kanssa ovat.
Mitenhän mikko pärjää kun vanhemmat kuolee? Silloin on taas ostettava enemmän palvelusväkeä.
Onpa karsea kommentti! Miten joku voikin miettiä Mikon vanhempien kuolemaa?
Elinpäiviä ei koskaan tiedä, sitä voi nakki napsahtaa itse kommentoijallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleenkään ei löydy yhtään mitään esimerkkiä tästä kontrolloinnista. Pelkkää tuuleen huutelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät muuta.
Jos olisivat viettäneet häänsä vaikka Italiassa, kysyisitkö samaa? Ehkä eivät halua, että Hörkkö ja kumppanit ovat kyttäämässä puskissa.
Tää uusi vaimohan on Jenkeistä ja siellä nyt häät. Sinne siis side, ei Italiaan. Mistä tiedät etteivät muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kiekkomiljonäärille on lapset annettu. Mitä se vanhemmuudesta tietää. Varmaan ei ole edes tuntenut niitä, kun on pitänyt ne vaan kiusalla riistää äidiltään.
Ihan vain huvikseenko kirjoitat valheita. Lasten äiti Helena on itse todennut näin:
Mikko on kotona ollessaan omistautuva isä. Ja kyllä hän osaa tehdä kotitöitä ja pestä pyykkinsä. Joskus hän hemmottelee minua tekemällä illallisen, jonka nautimme Sofien mentyä nukkumaan. Hänellä on muutama bravuuriruoka, jotka hän tekee todella hyvin. Minulle on tärkeää naisena, että minua pidetään arjen keskellä välillä jalustalla ja hemmotellaan.
En tiedä noiden elämästä mitään, en lasten nimiä enkä ikiä, en aikuisten ikää enkä taustaa, en yhtään mitään. En seuraa tämmöistä väkeä somessa enkä lue naistenlehtiä, MUTTA erotan kyllä mulkun parin jutunkin perustella, kun näen sellaisen, ja tässä nyt on selvästi taas yksi kontrolloiva mulkku kyseessä.
Oli exvaimo millainen hyvänsä pintaliitopersoona, se ei tee tästä exmiehestä yhtään sen parempaa, saati hyvää miestä ja isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kyytsäämistä helpottaisi huomattavasti, mikäli hankkisi oman asunnon Turun keskustasta eikä pyörisi puolen tunnin matkan päässä exän huvilalla.
Ihan asiallisesti voisi myös pyytää apua lasten isältä- siis mikäli ei olisi neljää viime vuotta itse tehnyt kaikkea kiusaa, mitä suinkin voi.
Lasten kavereiden vanhempien kanssa voi sopia kuljetusvuoroista harrastuksiin. Isä on kertonut, että vie lapset/lapsen hänelle, jollei onnistu joku meno.
Toisten vanhempien kanssa voi toki sopia kuljetusvuoroista, mikäli ne kaverit asuu samalla suunnalla. Aika todennäköistä on ,ettei niitä kavereita Kakskerran suunnalla asu.
Sitten lapset eivät mene harrastuksiin, jos ei Helena voi soittaa lasten isälle. Ei kukaan häntä huonona äitinä pidä. Kaikkihan tuon tietää, että kolmen lapsen aikataulut saattaa olla haasteellisia.
"Kaikin tavoin millä pystyy, näköjään. Mikähän kuvittelee olevansa. Näköjään ei ainakaan itse edes lapsiaan hoida, käyttää niitä vaan pelinappuloina. Tyypillinen kontrolloiva narsistinen äijänketale, näitähän maailmassa riittää. "
Kaikin tavoin? Eli miten? Olisiko antaa jotain ihan konkreettisia esimerkkejä aiheesta? Siis jotain muuta kuin, että "vei lapset Suomeen"?
Vierailija kirjoitti:
Heillä on yhteishuoltajuus. Pitäisikö mielestäsi kiekkomiljonääreiltä kaikilta ottaa huoltajuus pois?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän mikko pärjää kun vanhemmat kuolee? Silloin on taas ostettava enemmän palvelusväkeä.
Niinpä.
Ehkä he elävät vielä 10 vuotta, täysi-ikäisiä lapsia tuskin tarvitsee kuljettaa harrastuksiin.
En tiedä mistä tämä käsitys tulee, että hoitavat lapsia. Eivät he joka päivä hoida lapsia, tuskin joka viikkokaan. Yhden kerran olen nähnyt Mikon isän kuljettavan pojan treeneihin, joihin kuskaan omaa poikaani.
No mihin lapset olisi mielestäsi pitänyt sijoittaa? Isä oli kuitenkin ainut huoltaja, jolla oli lasten tulevaisuutta ajatellen yhtään minkäänlaisia suunnitelmia. Hänen suunnitelmansa olivat siis ainoat, jotka voitiin hyväksyä ja hyvät olivatkin. Niiden suunnitelmien voimalla lapset ovat eläneet jo arkeaan yli vuoden ja toinen lukuvuosikin jo menossa hyvää vauhtia.