Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
28541/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko Turkulaiset nähneet Nataliesta että hmmm onko pieniinpäin. Ihmetyttää ajankohta häille. Ihanaa se ois jos niin ois heille."

Turkulaiset eivät juorua muiden asioista somessa! Turkulaiset arvostavat omia kuuluisuuksiaan ja antavat heidän olla aivan rauhassa.

Turkulaisena, Mikon naapurustossa asuvana en kerro Mikon perheen asioista, enkä kenenkään muunkaan asioista. 

Jokaisella on oikeus omaan yksityisyyteensä! 

Jokainen voi valita hääpäiväkseen ihan minkä haluaa. Miksi sitä pitäisi selitellä vieraille, ulkopuolisille ihmisille?

Hääparin tuntevat tietävät miksi valinta osui juuri tuohon päivään. 

Turkulainen herrasmies juorusi seiskalle missä Koivun veljekset lounastaa usein ja että Kupittaan cittarissa näkee Koivuja yhtenään ja juorusi jopa

En tiedä Turun kauppahallia mutta stadin kauppahallissa näkee syöjiä, kai enimmäkseen turisteja, Hietalahden hallissa myös, tosin en oo käynyt siellä aikoihin

Vierailija
28542/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko H lähtenyt jo Minnesotan?

Ei voi vielä, sillä Suomessa täytyy olla vähintään yhtä kauan kuin USAssa. Joskus lokakuun toisella viikolla taitaa tulla päivät täyteen.

Mulla ei toki ole varmaa tietoa, mutta oletan ettei vaatimus ole se että pitäisi juuri Suomessa olla sitä 7 viikkoa vaan poissa USAsta. Voihan sitä aikaa viettää Virossa tai vaikka Espanjassa

miksi sinne menisi koska Suomessa lapset ja sitten lähtee Caliin tai Minnesotaan . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28543/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleinen kysymys: jos on yhteishuoltajuus mallin 50/50 mukaan, niin voiko toinen vain päättää itse, että hoitaa tätä yhteishuoltajuutta vain esim. 45920 prosentin mukaan ja onko tällaisesta sovittava ennakkoon toisen osapuolen tai jonkun viranomaisen kanssa?

miten se tässä onnistuu jos Helena taas lähtee Minnesotaan ja unelma on Cali

Helena taitaa tietää, että Mikkoa ei haittaa olla lasten kanssa enemmän kuin kuin puolet kuukaudesta. Näyttäisi ettei Mikkoa haittaisi vaikka lapset asuisivat vain ja ainoastaan hänen luonaan. Siksi Helena pystyy tekemään ihan omat suunnitelmat ns hyvillä mielin. Johan sen on nähnyt kuinka paljon viimeisen vuoden aikana Helena on ollut poissa lasten luota. 

Vierailija
28544/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Natalie varmasti hoitaa sen, jos lapsia kiusataan koulussa. Hän kuulemma hoitaa lapsia kuin omiaan. Onhan hänellä Mikko tukena. 

Kai nyt Mikko hoitaa sen puolen jos kiusataan. 

Vierailija
28545/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö nää oo kristillisessä koulussa

Vierailija
28546/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nataliella ei taida olla instassaan yhtään kuvaa Mikko Koivun kanssa. 

oisko vasta kun on vaimo eikä vaimoke

Sitä onkin nyt hyvä odotella ja katsotaanpa, löytyykö hymyä, kummaltakin!

Vierailija
28547/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi vielä, sillä Suomessa täytyy olla vähintään yhtä kauan kuin USAssa. Joskus lokakuun toisella viikolla taitaa tulla päivät täyteen.

Mulla ei toki ole varmaa tietoa, mutta oletan ettei vaatimus ole se että pitäisi juuri Suomessa olla sitä 7 viikkoa vaan poissa USAsta. Voihan sitä aikaa viettää Virossa tai vaikka Espanjassa

miksi sinne menisi koska Suomessa lapset ja sitten lähtee Caliin tai Minnesotaan . 

Kiire lähteä kun hävettää oma käytös?

Vierailija
28548/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Belorf ja hänen tähän asti tuiki tuntematon seuralainen tähän ketjuun liitetään, niin siinä ei ole kyseessä pelkkä avioero. Johan tuolla aiemmin joku kyseli, kuka Sofian elättää. Jollain on ilmiömäinen tarve keskustella Sofiasta.

Avioerovaatimuksia on yhtä paljon kuin avioeroja, että kyllä pointteja saa, jos joka avioeroa käsitellään.

Mutta nyt kyseessä on Koivujen ero. Jos pysyttäisiin aiheessa.

Tämä on sinun näkemyksesi asiasta ja minulla on toinen näkemys. Saanko pitää sen vai pitääkö minun totella sinua?

Vierailija
28549/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö nää oo kristillisessä koulussa

Ihan taviskoulussa ovat

Vierailija
28550/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiire lähteä kun hävettää oma käytös?

kertoi että ei hän häpeä videossaan

Vierailija
28551/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän on sanontakin.... muttei tässä tapauksessa pidä paikkaansa

Vierailija
28552/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena oletti että saa pitää Edinan talon, lapset, oltavat, muhkeat elarit hänelle myös  :)))

Vierailija
28553/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena oletti että saa pitää Edinan talon, lapset, oltavat, muhkeat elarit hänelle myös  :)))

Jenkki-tyyliin :))) Jokuhan varmaan häntä on "neuvonut".

Vierailija
28554/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on varmaan hyvästelty tältä erää ja parin viikon päästä lähtevät häihin. Onko Helena Minnesotassa samaan aikaan, tuskin kertoo kenellekään? 

Vierailija
28555/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän Helena ymmärtänyt lasten yksityisyydensuojaa. Ja jopa aikuiset haukkuvat ja arvostelevat lasten ulkonäköä ja varsinkin tyttöä, joka kertoo asiat Helenalle. Tytär näyttää Helenalta se on osalle liikaa. 

Vierailija
28556/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että H ei vaan tajunnut, että "koko" turku seuraa tätä juttua ja lapset kärsii.

Vierailija
28557/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että H ei vaan tajunnut, että "koko" turku seuraa tätä juttua ja lapset kärsii.

Koko Turku ei tietäisi heidän asioistaan yhtään mitään ilman Helenan toimia.

Vierailija
28558/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välttämättä tietäisi koko juttua, ellei Helena olisi tehnyt siitä näin julkista. 

Vierailija
28559/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkki-tyyliin :))) Jokuhan varmaan häntä on "neuvonut".

Calissa on se että vaimno yrittää puhdistaa miehen :)

Vierailija
28560/29013 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnesotassa viimeinen silaus

Ketju on lukittu.