Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko H lähtenyt jo Minnesotan?
Ei voi vielä, sillä Suomessa täytyy olla vähintään yhtä kauan kuin USAssa. Joskus lokakuun toisella viikolla taitaa tulla päivät täyteen.
Mulla ei toki ole varmaa tietoa, mutta oletan ettei vaatimus ole se että pitäisi juuri Suomessa olla sitä 7 viikkoa vaan poissa USAsta. Voihan sitä aikaa viettää Virossa tai vaikka Espanjassa
miksi sinne menisi koska Suomessa lapset ja sitten lähtee Caliin tai Minnesotaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleinen kysymys: jos on yhteishuoltajuus mallin 50/50 mukaan, niin voiko toinen vain päättää itse, että hoitaa tätä yhteishuoltajuutta vain esim. 45920 prosentin mukaan ja onko tällaisesta sovittava ennakkoon toisen osapuolen tai jonkun viranomaisen kanssa?
miten se tässä onnistuu jos Helena taas lähtee Minnesotaan ja unelma on Cali
Helena taitaa tietää, että Mikkoa ei haittaa olla lasten kanssa enemmän kuin kuin puolet kuukaudesta. Näyttäisi ettei Mikkoa haittaisi vaikka lapset asuisivat vain ja ainoastaan hänen luonaan. Siksi Helena pystyy tekemään ihan omat suunnitelmat ns hyvillä mielin. Johan sen on nähnyt kuinka paljon viimeisen vuoden aikana Helena on ollut poissa lasten luota.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Natalie varmasti hoitaa sen, jos lapsia kiusataan koulussa. Hän kuulemma hoitaa lapsia kuin omiaan. Onhan hänellä Mikko tukena.
Kai nyt Mikko hoitaa sen puolen jos kiusataan.
eikö nää oo kristillisessä koulussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nataliella ei taida olla instassaan yhtään kuvaa Mikko Koivun kanssa.
oisko vasta kun on vaimo eikä vaimoke
Sitä onkin nyt hyvä odotella ja katsotaanpa, löytyykö hymyä, kummaltakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi vielä, sillä Suomessa täytyy olla vähintään yhtä kauan kuin USAssa. Joskus lokakuun toisella viikolla taitaa tulla päivät täyteen.
Mulla ei toki ole varmaa tietoa, mutta oletan ettei vaatimus ole se että pitäisi juuri Suomessa olla sitä 7 viikkoa vaan poissa USAsta. Voihan sitä aikaa viettää Virossa tai vaikka Espanjassa
miksi sinne menisi koska Suomessa lapset ja sitten lähtee Caliin tai Minnesotaan .
Kiire lähteä kun hävettää oma käytös?
Jos Belorf ja hänen tähän asti tuiki tuntematon seuralainen tähän ketjuun liitetään, niin siinä ei ole kyseessä pelkkä avioero. Johan tuolla aiemmin joku kyseli, kuka Sofian elättää. Jollain on ilmiömäinen tarve keskustella Sofiasta.
Avioerovaatimuksia on yhtä paljon kuin avioeroja, että kyllä pointteja saa, jos joka avioeroa käsitellään.
Mutta nyt kyseessä on Koivujen ero. Jos pysyttäisiin aiheessa.
Tämä on sinun näkemyksesi asiasta ja minulla on toinen näkemys. Saanko pitää sen vai pitääkö minun totella sinua?
Vierailija kirjoitti:
eikö nää oo kristillisessä koulussa
Ihan taviskoulussa ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiire lähteä kun hävettää oma käytös?
kertoi että ei hän häpeä videossaan
siitähän on sanontakin.... muttei tässä tapauksessa pidä paikkaansa
Helena oletti että saa pitää Edinan talon, lapset, oltavat, muhkeat elarit hänelle myös :)))
Vierailija kirjoitti:
Helena oletti että saa pitää Edinan talon, lapset, oltavat, muhkeat elarit hänelle myös :)))
Jenkki-tyyliin :))) Jokuhan varmaan häntä on "neuvonut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset on varmaan hyvästelty tältä erää ja parin viikon päästä lähtevät häihin. Onko Helena Minnesotassa samaan aikaan, tuskin kertoo kenellekään?
No eihän Helena ymmärtänyt lasten yksityisyydensuojaa. Ja jopa aikuiset haukkuvat ja arvostelevat lasten ulkonäköä ja varsinkin tyttöä, joka kertoo asiat Helenalle. Tytär näyttää Helenalta se on osalle liikaa.
Mä luulen, että H ei vaan tajunnut, että "koko" turku seuraa tätä juttua ja lapset kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että H ei vaan tajunnut, että "koko" turku seuraa tätä juttua ja lapset kärsii.
Koko Turku ei tietäisi heidän asioistaan yhtään mitään ilman Helenan toimia.
En minäkään välttämättä tietäisi koko juttua, ellei Helena olisi tehnyt siitä näin julkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkki-tyyliin :))) Jokuhan varmaan häntä on "neuvonut".
Calissa on se että vaimno yrittää puhdistaa miehen :)
Minnesotassa viimeinen silaus