Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
"Ihan sama. Täytteet sen makoisuuden tekee. "
Minäkään en käsitä tätä ihmettelyä siitä kakkupohjasta. Välillä teen itse, välillä ostan valmista.
Ei sitten ihmisillä ole käynyt mielessä, että tuota vierastaloa ei ehkä ole varusteltu leivontaa varten?
Mutta Helena mainostaa että se on hänen ja lasten koti, joten luulisi että sinne voi ostaa tavaraa että voi jopa halutessaan leipoa lasten kanssa, kuten usein kotona on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä nyt on menossa? Maineen puhdistusta ja suu tukittu? Vai onko tämä vain tyyntä myrskyn edellä?
Kannattaisi palkata PR-firma paikkaamaan mainehaittoja, jos ihan tosissaan sen kanssa on. Samalla tulisi opittua somevaikuttajan niksejä ja vinkkejä viestinnän ammattilaisilta. Ihan loistavaa olisi, jos suu olisikin vihdoin ja viimein tiukoilla rajoilla ja kaiken menetyksen pelolla tukittu. Mutta loppujen lopuksi veikkaan, että kyseessä onkin vain tyyni ulappa ennen hurrikaania. Valitusoikeusistuimen päätös on nimittäin vielä tulematta.
Mulla pisti silmiin, että maanantaina julkaistuissa päätöksissä oli ainakin yksi tapaus, jonka kuulemistilaisuus oli Koivujen jälkeen. Eivät näemmä käsittele järjestyksessä tms. Saattaapi olla, että päätös jo tehty? Toiveissa hyvä elää. Sitten olisi vain tap
Eri asiat vaativat eri pituisia käsittelyjä eikä tässä kannata jättää huomioimatta sitäkään, että Helena on saanut lykkäystä tässäkin asiassa lykkäyksen perään. Siitä Helenalle alunperin määrätystä Mahady-kuulemisen päivämäärästä kesti tasan 6 kk, kun heidän asiansa oli suullisessa käsittelyssä. Toki sitä ennen piti toimittaa kirjallinen materiaali, mutta tämä 6 kk vain osoittaa sen, että kuukausia tuhlautui siihen, että Helena sai kuin saikin hankittua uuden asianajajan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en käsitä tätä ihmettelyä siitä kakkupohjasta. Välillä teen itse, välillä ostan valmista.
Ei sitten ihmisillä ole käynyt mielessä, että tuota vierastaloa ei ehkä ole varusteltu leivontaa varten?
Syy ihmettelyyn on se, että H on aiemmin voimakkaasti suosinut luomua, terveellistä ja mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa ja paheksunut esim. murojen syöntiä.
Toi Seiskan tän päivän juttu on ihan tarkoituksellista Helenan showta. Sen kertoo jo sekin, että hän kertoi keskustelleensa nimenomaan pesukoneista jonkun naishenkilön kanssa. Helena seuraa aivan pomminvarmasti täälläkin käytävää keskustelua joko itse tai sitten joku sukulainen kertoo, mistä täällä keskustellaan, joten Kippereillä ollaan hyvin ajan hermolla siitä, mikä aiheuttaa lisää keskusteluja ja pitää mielenkiintoa HELENAAN yllä.
Seiska on surullinen lehti. Tämä keissi on osoittanut sen erityisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskina sen kakkupohjan tekeminen sen kummempaa varustusta tarvitsee kuin sen pizzan tekeminenkään. Kai siellä joku vispiläkin on, koska kermavaahtoa oli itse tekemässä eikä tainnut ostaa sitä purkista pursotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena osallistunut Black Tape näytöksiin?
https://www.youtube.com/live/taVTB7G789Y?si=bwcDhAl0Z5tt7RJw
Voisikohan tuota kautta saada lisää julkisuutta? Tuo ryhmä on harjoitellut näytöstä varten yhdessä. Tärkeässä osassa ovat teippauksia tekevät miehet. Teippauksetkin on suunniteltu tarkasti etukäteen. Kullekin naiselle parhaiten sopiva teippaus.
Mitäpä, jos kokeilisit itse. Voisit saada julkisuutta. Ja jos olet miesoletettu, voi kai ne teipata sinutkin.
Mitenköhän miehet teipattaisiin? Tiedät kyllä, mikä paikka on kriittisin.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy ihmettelyyn on se, että H on aiemmin voimakkaasti suosinut luomua, terveellistä ja mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa ja paheksunut esim. murojen syöntiä.
Ehkä se on eri asia nyt, kun ei ole sitä palveluskuntaa auttamassa. Jospa H ei olekaan mikään kodinhengetär edes siinä ruoanlaitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kuuluisin kukkavaras virolainen Ülle täyttää tänään 61 vuotta!
Toivottavasti Helena menee onnittelemaan äitiä. Merenkäynti on varmaan kova, kun syysmyrskyt riehuvat.
Itseasiassa sekä Helsingissä että Turussa on kaupungin maille perustettu kukkaniittyjä ja auringon kukkapeltoja, joilta ihmisten on lupa käydä poimimassa kukkia omaksi ilokseen.
Patjankin on jostain nyysinyt matkaan.
Onko Ylle Kipperillä tekohampaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Helena mainostaa että se on hänen ja lasten koti, joten luulisi että sinne voi ostaa tavaraa että voi jopa halutessaan leipoa lasten kanssa, kuten usein kotona on tapana.
Kaikkia ihmisiä ei leipominen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskina sen kakkupohjan tekeminen sen kummempaa varustusta tarvitsee kuin sen pizzan tekeminenkään. Kai siellä joku vispiläkin on, koska kermavaahtoa oli itse tekemässä eikä tainnut ostaa sitä purkista pursotettava.
Kuka nykyaikana vatkaa sokerikakkupohjan käsivispilällä, kun voi ostaa valmiinkin pohjan? Ite en ainakaan.
"Onko Ylle Kipperillä tekohampaat?"
On! Mikon rahoilla hankitut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itseasiassa sekä Helsingissä että Turussa on kaupungin maille perustettu kukkaniittyjä ja auringon kukkapeltoja, joilta ihmisten on lupa käydä poimimassa kukkia omaksi ilokseen. "
-Useissa kunnissa on yhteiset kukkaniityt, mutta tuo ei ollut sellainen! Yksityinen pelto mistä Helenan äiti keräsi kukat.
- Mistä tiedät, että oli yksityinen pelto?"
Mistäköhän tiedän? Sama nainen eli Helenan äiti näkyy meidän pellon riistakameroissa!
Älä puhu paskaa. Indentiteettivarkaus on muuten rikos.
"Indentiteettivarkaus" 😂 Tuo kertoo sinusta kaiken, et vähä-älyinen osaa edes sivistyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan onnittelisi äitiäni englanniksi vaikka äiti osaisikin.
Neuvostovirolainen Jelena esittää niin natiivit americcalaista myös omille vanhemmilleen.😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on eri asia nyt, kun ei ole sitä palveluskuntaa auttamassa. Jospa H ei olekaan mikään kodinhengetär edes siinä ruoanlaitossa.
Ja miksi kukaan olettaa, että hänelläkään on ehdoton ajatusmaailma sen ruuan suhteen? Mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa ei ole sama asia, kuin ei ollenkaan prosessoitua ruokaa ikinä.
Eikö ihmiset ymmärrä enää asiakokonaisuuksia vai onko nyt niin, että Helenassa vaan kaikki ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
"Onko Ylle Kipperillä tekohampaat?"
On! Mikon rahoilla hankitut.
Lainahampaat?
Toivottavasti ei ole osunut liian isot legot niin kuin Viitasaaren sahurille. Ne kyllä olivat implanttijuurissa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa Helenasta taas jonkinlainen pläjäys. Valkopesua? Kun tuo pyykkääminen kerran aloitettiin.🤔
Kyrsii itelläki, ku haluaisin olla positiivinen. Mutta tämä käänne on liian nopea. Nyt sit kehuttiinkin suomalaisia, ollaanki kivoja, vaan ujoja. Ja taviksena pyykätään ja euron kahvi. Tää saa mut yhtä ymmälleni kuin se outo sarja; Curious case of Natalie Grace. Nyt on niiin ympäri ämpäri. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena osallistunut Black Tape näytöksiin?
https://www.youtube.com/live/taVTB7G789Y?si=bwcDhAl0Z5tt7RJw
Voisikohan tuota kautta saada lisää julkisuutta? Tuo ryhmä on harjoitellut näytöstä varten yhdessä. Tärkeässä osassa ovat teippauksia tekevät miehet. Teippauksetkin on suunniteltu tarkasti etukäteen. Kullekin naiselle parhaiten sopiva teippaus.
Mitäpä, jos kokeilisit itse. Voisit saada julkisuutta. Ja jos olet miesoletettu, voi kai ne teipata sinutkin.
Mitenköhän miehet teipattaisiin? Tiedät kyllä, mikä paikka on kriittisin.🙂
Homma voi olla erityisen kriittinen, jos miehet esìintyvät yhdessä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viinilasit taustalla keittiössä kun Viron mummu yrittää auttaa lapsenlapsiaan läksyjen teossa.
Onko mummolla tekohampaat?
Kukkuluuruu huuruu kuuluu