Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällö se Seiskan juttu. Todellakin laitettu valkopesu päälle.
Eikä sanallakaan viikon isoimmasta uutisesta eli Helena Koivun oikeustappiosta.
Eipä ole Hellukaan paljon asiaa kommentoinut. Hyvin kuvaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M & N potsi kovettunut ilme aina naamalla :(
Masentuneen näköisiä ja oloisia ihmisiä nämä kaksi. Ehkä sisimmässään tietävät toimivansa väärin ja se näkyy sitten myös ulospäin, vaikka kovasti peitellä yrittävätkin.
Kukapa yksityistä elämää viettävä haluaa tulla jonkun Hörkön ahdistelemaksi ja seiskan solvaamaksi? Taatusti tämä näkyy myös ilmeissä. Kiitos vaan Helena julkisuudessa roikkumisesta.
Ei julkkikset voi oikein viettää täysin yksityistä elämää.
Varmaan vaikea sulautua massaan, jos asuu siellä, missä on kuuluisa. Eivät ole sentään kuten C. Ronaldo ja Messi, jotka tunnetaan lähes kaikkialla.
Vahva suositus englannin kieliselle podcastille nimeltä Narcissist Apocalypse. Erilaisia kertomuksia parisuhteista narsistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hese yleinen nimitys Helsingistä...ei todellakaan ole Hesa on ei Hese.Ja ikää täällä on jo yli 50v,joten tietoa on.2
Helsinki on Hesa tai stadi. Ja Hesburger on Hese.
Hese ja stadi, sama asia. Hesa on Helsingin Sanomat.
Hese = Hesburger
Hesa = Helsinki
Hesari = Hensingin sanomat
Myös Helsinginkatua kutsutaan Hesariksi. Sekaantumisen vaaraa ei ole, sillä kukaan ei esim. asu sanomalehdessä tai sen toimituksessa.
Helsingissä koko ikänsä asunut ja koulunsa käynyt appeni puhui aina HeSa:sta tarkoittaessaan Helsingin Sanomia. Oli vanhempaa sukupolvea. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sanallakaan viikon isoimmasta uutisesta eli Helena Koivun oikeustappiosta.
Eipä ole Hellukaan paljon asiaa kommentoinut. Hyvin kuvaavaa.
Niinpä. Hoo haluaa itse ylläpitää tietynlaista narratiivia ja ne epämukavat jutut jää kertomatta ja niihin kommentoimatta. Mutta eipä me siitä lannistuta, kun osataan selvittää asioita ja kokokuva pysyy hyppysissä. Totuus on sillä tavalla jännä, että se tulee aina lopulta esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M & N potsi kovettunut ilme aina naamalla :(
Masentuneen näköisiä ja oloisia ihmisiä nämä kaksi. Ehkä sisimmässään tietävät toimivansa väärin ja se näkyy sitten myös ulospäin, vaikka kovasti peitellä yrittävätkin.
Kukapa yksityistä elämää viettävä haluaa tulla jonkun Hörkön ahdistelemaksi ja seiskan solvaamaksi? Taatusti tämä näkyy myös ilmeissä. Kiitos vaan Helena julkisuudessa roikkumisesta.
Ei julkkikset voi oikein viettää täysin yksityistä elämää.
Siinä on tietty raja. Näissä tapauksissa otetaan huomioon se, mitä yksityisasioista julkisesti itse jaat. Kumpikaan, ei Mikko, eikä Natalie ole sellaisessa yhteiskunnalle merkittävässä asemassa, etteikö heillä olisi oikeutta yksityisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sanallakaan viikon isoimmasta uutisesta eli Helena koivun oikeustappiosta.
Ihmettelen, että seiskan fb kommenteista puuttuu kokonaan tosiasioiden esiin tuominen, eli oikeuden pöytäkirjojen päätökset ja nyt maininta tästä oikeustappiosta. Siellä väännetään vaan jotain juupas-eipäs-itteoot-juttua, muttei mitään järkiperäistä. Mä en osallistu ikinä itse Seiskan sivuilla keskusteluiin, enkä aio tässäkään asiassa siellä aktivoitua.
Vierailija kirjoitti:
"No hyvähän se on jos firma vihdoin tuottaa. Kai nuo taloustiedot tuosta firmasta tännekin saa. Euroopan myynnin piti loppua joskus huhti-toukokuussa."
Tuskin vielä hirveästi tuottaa, jos vasta juuri kunnolla starttaamassa, ellei sitten kyse ole varaston tyhjennysmyynnistä ja lopetuksesta, en tiedä, mutta mahdolliset tuotot näkee ehkä myöhemmin.
Tuo firma on perustettu vuonna 2020. Koska sen firman pitäisi kunnolla startata? Kyllä tuon firman tiedot on pitänyt ilmoittaa verottajalle joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on miehellä ollut pitkät vuodet tässä keississä, voi ihme. Ja mikä pinna kaverilla. Moni ei millään pystyisi samaan tuon kohtelun keskellä.
Ehkä sanonta "tuntuu kuin olisin ollut kanssasi ikuisuuden", kumpuaa jostain tällaisesta.
Ja vielä jatkuu, mies itse niin haluaa ja tilanteesta nauttii. Kun ei hiluistaan luopua halua, kivempi on riidellä. Mikolla lyhyt pinna, näkyy hyvin instavideoissa se oikea luonne.
Niin että kun ei luovu omaisuudestaan, kun toinen niin vaatii, niin haluaa jatkaa ja nauttii oikein hommasta?
Onnea läheisillesi. Olet varmasti ihana persoona.
Puhuin koivuista, en itsestäni. :D taidat olla hyvin yksinkertainen persoona, onnea läheisillesi.
Vaadit muilta jotain sellaista, mitä itse et kuitenkaan syostu tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sanallakaan viikon isoimmasta uutisesta eli Helena koivun oikeustappiosta.
Ihmettelen, että seiskan fb kommenteista puuttuu kokonaan tosiasioiden esiin tuominen, eli oikeuden pöytäkirjojen päätökset ja nyt maininta tästä oikeustappiosta. Siellä väännetään vaan jotain juupas-eipäs-itteoot-juttua, muttei mitään järkiperäistä. Mä en osallistu ikinä itse Seiskan sivuilla keskusteluiin, enkä aio tässäkään asiassa siellä aktivoitua.
No tuskin Seiskan lukijat niistä tietää, osaa katsoa tai englantia
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänne kuuluu?
Lukemalla viestejä pari sivua saa täyden käsityksen siitä, mitä tänne kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No hyvähän se on jos firma vihdoin tuottaa. Kai nuo taloustiedot tuosta firmasta tännekin saa. Euroopan myynnin piti loppua joskus huhti-toukokuussa."
Tuskin vielä hirveästi tuottaa, jos vasta juuri kunnolla starttaamassa, ellei sitten kyse ole varaston tyhjennysmyynnistä ja lopetuksesta, en tiedä, mutta mahdolliset tuotot näkee ehkä myöhemmin.
Tuo firma on perustettu vuonna 2020. Koska sen firman pitäisi kunnolla startata? Kyllä tuon firman tiedot on pitänyt ilmoittaa verottajalle joka vuosi.
Ja sen pitäisi myös tuottaa. Ei ilmeisesti riitä, että elätät just ja just itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usan veroviranomaisille, kuten vielä nytkin.
Joko lehmä on löhtenyt viroon. Lehmä on laiskanpullea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänne kuuluu?
Mitäpä luulisit? Valmista ei tule. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänne kuuluu?
Jotenkin täällä sutii tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt joku niille sinne juttuvinkki niistä iltsanomien ja -lehden täystyrmäyksistä, kun eivät millään itse saa moista seikkaa selville.
Etkö ite osaa laittaa Seiskaan juttuvinkkiä?
Kyllä ne Seiskassa tietää tämän jutun kuviot. Helenalla on joku ihme sopimus Seiskan kanssa. Tai ovat yrittäneet saada Mikolta kannanottoa, mutta eivät ole onnistuneet. Eli nyt mennään sitten näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänne kuuluu?
Jotenkin täällä sutii tyhjää.
Mä ainakin olen vieläkin hämmennyksissä tästä totaalisesta täyskäännöksestä julkisuudessa. Outoa. Mahtavaa Mikolle, Natalielle ja lapsille, jos näin jatkuu. Mutta kyllä tämä on tongittava mikä taustalla on...
Jakomielitautinen taas vauhdissa. Luulee muita keskustelijoita kippereiksi. Loppuiko luovuus vai järki?
Nykyaikana ei taida enää olla suositeltavaa käyttää jakomielitautinen sanaa. Tätä sanaa käyttävät lähinnä vanhemmat ihmiset, 40-, 50-luvulla syntyneet.