Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Suomen kuuluisin kukkavaras virolainen Ülle täyttää tänään 61 vuotta!
Toivottavasti Helena menee onnittelemaan äitiä. Merenkäynti on varmaan kova, kun syysmyrskyt riehuvat.
Itseasiassa sekä Helsingissä että Turussa on kaupungin maille perustettu kukkaniittyjä ja auringon kukkapeltoja, joilta ihmisten on lupa käydä poimimassa kukkia omaksi ilokseen.
Vierailija kirjoitti:
"Oletko varma Mahady- hearingista, vai arvailetko vain ?"
No, kyllä mä aika lailla varma olen, koska siinä Mikon asianajajan Helenan asianajajalle lähettämässä kirjeessä ihan selkeästi sanottiin, että mikäli Helena ei allekirjoita Kakskerran papereita, he tulevan sitä Mahady-hearingia vaatimaan. Kirje oli päivätty 19.8.24 ja 19.9.24, eli tasan kuukautta myöhemmin perheoikeuden sähköiseen tietokantaan oli lisätty dokumentteja. Ja jos katsoitte linkittämäni videon, siinä oli selvästi ilmoitettu, kuinka monta päivää Helenalla on ollut aikaa toimia. Ja koska Helena ei näytä tekevän mitään vapaaehtoisesti ja hän on antanut asioiden ylipäätään mennä näin pitkälle, en mitenkään usko, että Helena olisi papereita allekirjoittanut. Hän vaikuttaa siltä, että joko ei ole lainkaan kiinnostunut jälkiseuraamuksista tai sitten vakaasti uskoo, että hänen kohdallaan asiat vain taianomaisesti jotenkin vain järjestyy ha
En voi olla ihailematta täällä tapahtuvaa salapoliisityötä. Niin monta asiaa on ratkennut tätä kautta ja monta faktaa kaivettu esiin. Tämäkin kirjoitus on loistavaa näyttöä siitä, miten osalla on taitoa selvittää asioita.
Kiitos.
Vähän eri sarjaa, kuin kolikon toisen puolen tyypit...
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole tilannut Helenalta yhtään mitään. Se on vaan myyntikikka millä se yrittää edes jonkun onnettoman saada ostamaan itseltään jotain, kun valehtelee että jo useat ovat muka tilanneet noita rasvoja.
Vielä mitä! Just tilasin sitä öljyä hänen videoidensa innoittamana.
Okei, paljonko maksoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin yhtä rikas kuin Mikko en kehtaisi pyytää häälahjoja
Oletko muistamisista, symbolisista eleistä ja amerikkalaisista hääperinteistä kuullut? Jos et, niin nyt on hyvä tilaisuus perehtyä asiaan tarkemmin.
Onko Mikko amerikkalainen? Luulin turkulaiseksi.
Ei ehkä Mikko, mut jotkut muuttuvat amerikkalaisiksi kun ovat olleet siellä muutaman vuoden, you know.
"Itseasiassa sekä Helsingissä että Turussa on kaupungin maille perustettu kukkaniittyjä ja auringon kukkapeltoja, joilta ihmisten on lupa käydä poimimassa kukkia omaksi ilokseen. "
Useissa kunnissa on yhteiset kukkaniityt, mutta tuo ei ollut sellainen! Yksityinen pelto mistä Helenan äiti keräsi kukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesällä halkeilee kantapäät. Ajattelin niihinkin kokeilla sekä auringon kuivattamiin hiuksiin.
Kannattaa googlata vähän hintoja. Apteekista yleensä saa halvemmalla ja on kuitenkin samaa tuotetta.
No mä olenkin täällä kysellyt tilanneilta öljyn hintaa mutta vielä ei ole vastattu....
Mulla ei ole instaa joten en voi laittaa kyssäriä itse yrittäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Mahady-hearing?
KVG
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Mahady-hearing?
KVG
Kiitos
Eipä kestä
Oi onnea, jo toinen turhanpäiväinen juttu viikon sisällä, vaikka asiaakin olisi, mistä kirjoittaa. Tässä osa jutusta, jonka Seiska on tänään (27.9.24) julkaissut meidän positiivisuuden lähettiläästämme:
"Amerikassa osataan
Helena tietää mihin verrata, sillä hän on asunut vuosia Yhdysvalloissa. Ex-mies Mikko Koivu kohosi Minnesotassa paikallisen NHL-jengi Wildin seuralegendaksi.
Järvistään ja havumetsistään tunnettu Minnesota muistuttaa luonnoltaan Suomea, mutta väestö on Helenan mukaan tyystin toista maata.
Miksemme voi olla aina tällaisia toisillemme?
Jenkeissä kulttuuri on niin avointa. Siellä tullaan heti juttelemaan ja kehumaan ties mistä. Voidaan sanoa, että Vau, miten kiva takki sinulla on. Ja usein kehutaan lapsia: Hänellä on niin kauniit silmät tai vastaavaa.
Sellaista tulee kyllä tosi kiva fiilis. Varsinkin, jos on ollut huonompi päivä, niin kyllähän tuollainen aina piristää. Sitä aina miettii, että vitsit, miksemme voi olla aina tällaisia toisillemme? Levitetään positiivisuutta ympärillemme.
Kohteliaat suomalaiset
Helenan mukaan Suomessa ei joko haluta tai pikemminkin uskalleta rupatella ventovieraille. Kyse saattaa olla myös puhtaasta kohteliaisuudesta.
Luulen, että se voi liittyä myös kohteliaisuuteen. Jos vaikka jonkun näkee kaupassa, niin ei haluta tulla keskeyttämään mitään. Virossa ollaan enemmän avoimempia kuin Suomessa, Helena aprikoi.
Mutta täälläkin avoimuus lisääntyy koko ajan. Olen huomannut, että jos tekee aloitteen ja menee itse rupattelemaan, niin kyllä suomalainen juttelee!
Hän heittää esimerkin juuri Kupittaan Citymarketissa käymästään keskustelusta itselleen tuntemattoman naisen kanssa.
Kysyin naiselta ohimennen pesukoneista. Hän oli aluksi hiljainen, mutta lopulta juttelimmekin melko pitkään. Eli se kynnys on vain korkea jutella ventovieraille."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesällä halkeilee kantapäät. Ajattelin niihinkin kokeilla sekä auringon kuivattamiin hiuksiin.
Kannattaa googlata vähän hintoja. Apteekista yleensä saa halvemmalla ja on kuitenkin samaa tuotetta.
No mä olenkin täällä kysellyt tilanneilta öljyn hintaa mutta vielä ei ole vastattu....
Helena marulaöljy 30 ml n. 48 euroa,
Sokos verkkokauppa
The Ordinary 100% Cold-Pressed Virgin Marula Oil hoitoöljy 30 ml
13,70 €
"Kysyin naiselta ohimennen pesukoneista. Hän oli aluksi hiljainen, mutta lopulta juttelimmekin melko pitkään. Eli se kynnys on vain korkea jutella ventovieraille."
Itseasiassa Helena kysyi neuvoa tältä naiselta, kun koneiden käyttö ei avautunut Helenalle opastekylteistä lukemalla.
Kuka uskaltaa jutella Helenalle? Helenalla on kuitenkin kännykkä kädessä valmiina kuvaamaan tilannetta ja sitten se onkin jo instassa kaikkien ihmeteltävänä...
Todella väkisin tehty juttu! Kaksi juttua tehty yhdestä kauppareissusta. Helenan täystyrmäyksestä ei sanaakaan.
Mitä hemmettiä nyt on menossa? Maineen puhdistusta ja suu tukittu? Vai onko tämä vain tyyntä myrskyn edellä?
Vierailija kirjoitti:
Oi onnea, jo toinen turhanpäiväinen juttu viikon sisällä, vaikka asiaakin olisi, mistä kirjoittaa. Tässä osa jutusta, jonka Seiska on tänään (27.9.24) julkaissut meidän positiivisuuden lähettiläästämme:
"Amerikassa osataan
Helena tietää mihin verrata, sillä hän on asunut vuosia Yhdysvalloissa. Ex-mies Mikko Koivu kohosi Minnesotassa paikallisen NHL-jengi Wildin seuralegendaksi.
Järvistään ja havumetsistään tunnettu Minnesota muistuttaa luonnoltaan Suomea, mutta väestö on Helenan mukaan tyystin toista maata.
Miksemme voi olla aina tällaisia toisillemme?
Jenkeissä kulttuuri on niin avointa. Siellä tullaan heti juttelemaan ja kehumaan ties mistä. Voidaan sanoa, että Vau, miten kiva takki sinulla on. Ja usein kehutaan lapsia: Hänellä on niin kauniit silmät tai vastaavaa.
Sellaista tulee kyllä tosi kiva fiilis. Varsinkin, jos on ollut huonompi päivä, niin kyllähän tuollainen aina piristä
On kyllä laarin pohja Seiskalla tullut vastaan. Eihän toi juttu myy, ketä kiinnostaa? On tehty diili Helenan kans jutuista ja niitä on nyt pakko vääntää. Tekevätkö öljyistä? Meinaan onko tuo kaupankäynti ihan ok virallisille tahoille? Mulle yks lysti, kaupatkoon, saapahan jotain tekemistä, mutta viranomaiset ovat kovia vahtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokos verkkokauppa
13,70 €
Jo on HK öljyllä hintaa....
Helena Saiskan toimittajalle:
Sitä aina miettii, että vitsit, miksemme voi olla aina tällaisia toisillemme? Levitetään positiivisuutta ympärillemme.
Helena on tunnettu siitä, että hän levittää ympärilleen positiivisuutta, varsinkin Kakskerrassa.
Sorry Seiskan
Vierailija kirjoitti:
Helena Saiskan toimittajalle:
Sitä aina miettii, että vitsit, miksemme voi olla aina tällaisia toisillemme? Levitetään positiivisuutta ympärillemme.Helena on tunnettu siitä, että hän levittää ympärilleen positiivisuutta, varsinkin Kakskerrassa.
Vierailija kirjoitti:
"Itseasiassa sekä Helsingissä että Turussa on kaupungin maille perustettu kukkaniittyjä ja auringon kukkapeltoja, joilta ihmisten on lupa käydä poimimassa kukkia omaksi ilokseen. "
Useissa kunnissa on yhteiset kukkaniityt, mutta tuo ei ollut sellainen! Yksityinen pelto mistä Helenan äiti keräsi kukat.
Mistä tiedät, että oli yksityinen pelto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokos verkkokauppa
13,70 €
Jo on HK öljyllä hintaa....
Helena KOIVU. Nimi maksaa:)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä nyt on menossa? Maineen puhdistusta ja suu tukittu? Vai onko tämä vain tyyntä myrskyn edellä?
Kannattaisi palkata PR-firma paikkaamaan mainehaittoja, jos ihan tosissaan sen kanssa on. Samalla tulisi opittua somevaikuttajan niksejä ja vinkkejä viestinnän ammattilaisilta. Ihan loistavaa olisi, jos suu olisikin vihdoin ja viimein tiukoilla rajoilla ja kaiken menetyksen pelolla tukittu. Mutta loppujen lopuksi veikkaan, että kyseessä onkin vain tyyni ulappa ennen hurrikaania. Valitusoikeusistuimen päätös on nimittäin vielä tulematta.
Helenalla on tänäänkin ollut varmasti todella rauhallinen aamupäivä. Ei lehtipuhaltimen, eikä varmaan ruohonleikkurin ääntä.