Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Tästä kommentista näkyy hyvin kirjoittajan naisten arvostus:
Vierailija kirjoitti:
En parisuhteesta tiedä mutta naisen tarvii. Lastenhoitoapua. Sänkyseuraa. Autokuskiksi. Lasten taksinkuljettajaksi. Ruuanlaittajaksi. Siivoojaksi. Lifecoachiksi. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin yhtä rikas kuin Mikko en kehtaisi pyytää häälahjoja
Yleenä häihin viedään jotain.
Ei enää nykyään. Rahakkaat parit voivat nykyisin pyytää häälahjaksi lahjoituksia esim. jollekin tietylle hyväntekeväisyysjärjestölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on miehellä ollut pitkät vuodet tässä keississä, voi ihme. Ja mikä pinna kaverilla. Moni ei millään pystyisi samaan tuon kohtelun keskellä.
Ehkä sanonta "tuntuu kuin olisin ollut kanssasi ikuisuuden", kumpuaa jostain tällaisesta.
Ja vielä jatkuu, mies itse niin haluaa ja tilanteesta nauttii. Kun ei hiluistaan luopua halua, kivempi on riidellä. Mikolla lyhyt pinna, näkyy hyvin instavideoissa se oikea luonne.
Niin että kun ei luovu omaisuudestaan, kun toinen niin vaatii, niin haluaa jatkaa ja nauttii oikein hommasta?
Onnea läheisillesi. Olet varmasti ihana persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muistamisista, symbolisista eleistä ja amerikkalaisista hääperinteistä kuullut? Jos et, niin nyt on hyvä tilaisuus perehtyä asiaan tarkemmin.
Onko Mikko amerikkalainen? Luulin turkulaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
BTW onnistui kaivelemaan ne uusimmat tuomarin tekemät päätökset Hennepinniksestä. Siellä oli siis kirjattu kaksi valaehtoista tiedoksiantoa Helena Koivulle viime viikon torstaille. Toinen oli se lasten matkustuslupa, mutta mikä oli toinen?
Oisko Kakskerran allekirjoitus
Vierailija kirjoitti:
"No mutta hei, vähän armoa. Helenan eka esittely, kyllä se nyt kuitenkin ihan kivasti meni vaikkei kaikki detaljit ihan olleet hallinnassa."
Ai tämäkin pitää katsoa sillä tavalla pehmustettujen linssien läpi? Olalle taputus ja kyllä se siitä.
Vähän kuin pyykinpesu.
No ei tietenkään tarvitse. Jos haluaa olla ilkeä ja häijy takaisin, niin siitä vaan, mikä minä olen ketään kieltämään. Anna palaa vaan. Kyllä tälle palstalle mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on miehellä ollut pitkät vuodet tässä keississä, voi ihme. Ja mikä pinna kaverilla. Moni ei millään pystyisi samaan tuon kohtelun keskellä.
Ehkä sanonta "tuntuu kuin olisin ollut kanssasi ikuisuuden", kumpuaa jostain tällaisesta.
Ja vielä jatkuu, mies itse niin haluaa ja tilanteesta nauttii. Kun ei hiluistaan luopua halua, kivempi on riidellä. Mikolla lyhyt pinna, näkyy hyvin instavideoissa se oikea luonne.
Niin että kun ei luovu omaisuudestaan, kun toinen niin vaatii, niin haluaa jatkaa ja nauttii oikein hommasta?
Puhuin koivuista, en itsestäni. :D taidat olla hyvin yksinkertainen persoona, onnea läheisillesi.
Vierailija kirjoitti:
🦜 Laki sue
laki sue
laki sue
laki sue ottaa omansa 🦜
näin se on, kalliita naisia ja miehiä ammatissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleenä häihin viedään jotain.
Ei enää nykyään. Rahakkaat parit voivat nykyisin pyytää häälahjaksi lahjoituksia esim. jollekin tietylle hyväntekeväisyysjärjestölle.
Ehkä kaikkien ei tarvitse. Lahjoittavat jo muutenkin ja saman tekevät vieraat.
Oletko koskaan lukenut, mitä brittikuninkaalliset antavat toisilleen joululahjaksi? Siitäkin kannattaa nyt saada hepuli.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin että haki yksinhuoltajuutta jotta Mikko maksaisi lapsista isoja elatusmaksuja ja itse eläisi siinä siivellä?
Ei mitään mahdollisuuksia, ei Helena niin typerä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H halusi yksinhuoltajahakemuksessaan lapset asumaan luokseen. Päivät lapset ovat koulussa ja ilmeisesti heillä on harrastuksia paljon. Koulujen kaikki loma-ajat ja pyhät lapset joutaisivat isän luokse. Eli silloin, kun lasten kanssa pitäisi oikeasti olla ja viettää aikaa, hän haluaa heidät toisen vanhemman luokse. Ei suostu muuttamaan toiselta puolen maapalloa Turkuun, jossa lapset asuvat.
Olenko ainoa, jonka mielestä tämä kuulostaa äidiltä, jota ei todellisuudessa kiinnosta yhtään olla äiti. Haluaa vain antaa hyvän äidin kuvan itsestään muille ihmisille..
Et ole ainoa. Minusta tuo koko yksinhuoltajahakemus oli vaan näytelmää osoittaakseen muille, että taistelee lapsista vaikka itsekin tietää ettei heistä ole mitään taisteltavaa enää. Mutta fanikunnan edessä oli pakko.
Kyllä on alhainen itsetunto trollilla kun pitää painaa muita alas tolla tavalla. Käyttää niin paljon energiaa tohon että pakko alkaa epäillä että on oikeasti todella kiinnostunut Helenasta. Rakastaa Helenaa suorastaan. Ei tota muu selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mutta hei, vähän armoa. Helenan eka esittely, kyllä se nyt kuitenkin ihan kivasti meni vaikkei kaikki detaljit ihan olleet hallinnassa."
Ai tämäkin pitää katsoa sillä tavalla pehmustettujen linssien läpi? Olalle taputus ja kyllä se siitä.
Vähän kuin pyykinpesu.
No ei tietenkään tarvitse. Jos haluaa olla ilkeä ja häijy takaisin, niin siitä vaan, mikä minä olen ketään kieltämään. Anna palaa vaan. Kyllä tälle palstalle mahtuu.
Miksi et tue minua? Olisin kirjoittanut paljon häijymmin, mutta koska tein paremmin, sinun pitäisi ymmärtää ja kehua. Vai eikö se pädekään meihin kaikkiin?
Joku kirjoitti, että lapset ovat Helenan takia kiusattuja. Voiko olla syy, sometuksen muuttamiseen?
Vai joidenkin tekemät huoli-ilmoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Enlä menisi naimisiin kun edellisen vaimon kanssa niin isot sotkut edelleen.
Nauttisin elämästä, antaisin sopivat oltavat exälle ja kävisin naisissa silloin kun mieli tekee. 😅
Sltivvoi nauttia elämästä vaikka on parisuhde, siksipä juuri ja lapset tietenkin,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin koivuista, en itsestäni. :D taidat olla hyvin yksinkertainen persoona, onnea läheisillesi.
Miksi puhut Koivujen rahoista ja varsinkin mitä niillä pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hurjaa menoa. Itse en ymmärrä miksei Helena muuta muualle. Johtuuko rahasta vai mistä. Kuka haluaa asua noin lähellä ex miestään jos noi tuliset välit.
Luulen että Helena lähtee kyllä piakkoin pitkälle. Mikä helpotus se onkaan kun palstalaisten ei tarvitse enää miettiä hänelle töitä ja asuntoja.
siis tarkoitatko että menee nuuksioon?
Eiköhän lähempänä ole luonnonpuistoja, Nuuksio on kyllä kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulit minun puhuvan sinusta? Onneksi se on suorastaan "kakskertaista".
Kiitos, toivotan läheisilleni onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voi hiluista luopua, jos saa vastineen.
En ymmärrä näitä kommentteja, jossa vaaditaan Mikon antavan rahaa tai oltavia tms. Mikon ei tarvitse (jos avioehto pitää edelleen, mikä on aikalailla varmaa) maksaa Helenalle mitään. Jos maksaa hyvää hyvyyttään, niin miten voidaan tuollaisen lokakampanjan jälkeen olettaa että haluaa maksaa ilman mitään vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
🦜 Laki sue
laki sue
laki sue
laki sue ottaa omansa 🦜
Olisi ottanut mielellään enemmänkin, mutta hävisivät. Varmaan hieno talo Suella.
Oletko muistamisista, symbolisista eleistä ja amerikkalaisista hääperinteistä kuullut? Jos et, niin nyt on hyvä tilaisuus perehtyä asiaan tarkemmin.