Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi näin helvetisti kiinnostaa toisten elämänmeno?
mitä h...----ä sinä palstailet :)))))
MK toivoi pitkään, että Hölinä hoitaisi lapsiaan 50/50 tms. Onko luopunut toivosta, kun toukokuussa laittoi Majakkarannan kolmion myyntiin? Nyt hän kai välttää oikeusjuttuja, joiden ansiosta Hölinä ei enää pääse Jenkkilään? Ei vielä Mahady-kuulemista tms. Pääsee helpommalla, jos Hölinä häipyy pois Suomesta.
Uskon kyllä, että Hölinä järjestää vielä jonkin hässäkän joko nyt pian t. viimeistään häiden aikaan. Voi liittyä Kakskertaan t. sitten häihin?
Mutta jos jemmarahojen kirstun pohja häämöttää, voi sitä johonkin nimensä vetää rahoja saadakseen. Sehän on vain "pala paperia" !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltavat ja Cali, naurattaa
Mun on myönnettävä etten tiennyt, että Kaliforniaa kutsutaan Caliksi.
En tiennyt, toki tiedän Losin ja Nykin :)))
Vaikuttaa hyviltä nuo Hellun tuotteet. Virolaiset muutenkin tietää paljon kaikenlaisesta luonnonlääkinnästä ym. Huomasin, kun asuin nuorena siellä jonkin aikaa. Onko täällä joku kokeillu Hellun tuotteita. Haluaisin sen päivävoiteen ja sen marulan. Tuoksuvatko voimakkaasti (olen tuoksuallergikko, mieto tuoksu menee). Miten noita tilataan?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hyviltä nuo Hellun tuotteet. Virolaiset muutenkin tietää paljon kaikenlaisesta luonnonlääkinnästä ym. Huomasin, kun asuin nuorena siellä jonkin aikaa. Onko täällä joku kokeillu Hellun tuotteita. Haluaisin sen päivävoiteen ja sen marulan. Tuoksuvatko voimakkaasti (olen tuoksuallergikko, mieto tuoksu menee). Miten noita tilataan?
Kysy Helenalta. Hänelle voi lähettää Direct Messagea. Helena nuo tuotteet on kehitellyt;)
Vierailija kirjoitti:
Laitan Helenalle yksityisviesti instagramissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenaan uskovat, ostakaa niitä rasvoja että pääsee Caliin.
Kiitos myös minun puolestani. Team Mikkolainen
kirjoitin tuon ylläolevan nimimerkillä Mikkoon uskova
Katsoin noi Helenan mainokset. Hänhän on kivan oloinen noissa, kun ei hauku ketään. Näyttääkin kauniimmalta. Harmi, ettei hän heti aluksi tuotteistanut itseään kivaksi tyypiksi, olisi voinut ihan hyviä työmahdollisuuksia tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cali is an abbreviation of California that only non-Californians use. Nearly every other U.S. state calls California Cali, but Californians hate this. Avoid using Cali if you want to seem like a native Californian.31.3.2020
Tässä on kyse vähän samasta kuin ei-helsinkiläiset kutsuvat Helsinkiä Heseksi ja Helsinkiläiset inhoavat sitä. Näkee tälläkin palstalla joskus, kun joku tekee Hese-aloituksen niin sekunneissa tulee kymmeniä raivostuneita vastauksia Hesburgerista tai aloittajaa haukutaan vaikka millä kuvottavilla nimityksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan Helenalle yksityisviesti instagramissa
Muista kehua myös kuinka kaunis Helena on. Helena oli juuri lisännyt instaansa kommentin, jossa joku kehui kuinka kaunis Helena on ja kysyi mitä tuotteita Helena käyttää. Helena laittoi bisnes-sivuilleen linkin. Käypä katsomassa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin noi Helenan mainokset. Hänhän on kivan oloinen noissa, kun ei hauku ketään. Näyttääkin kauniimmalta. Harmi, ettei hän heti aluksi tuotteistanut itseään kivaksi tyypiksi, olisi voinut ihan hyviä työmahdollisuuksia tulla.
Totta. Mitä lie Helena siinä ajatellut, tunteet vieneet kokonaan mukanaan. Kauhean tuhon aiheutti itselleen ja läheisilleen, mutta jospa nyt uuteen nousuun. Tunnelmat instagramissa ovat nyt ihan toiset kuin vielä muutamakin päivä sitten. Taitaa Helena itsekin olla valmis taistelun loppumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cali is an abbreviation of California that only non-Californians use. Nearly every other U.S. state calls California Cali, but Californians hate this. Avoid using Cali if you want to seem like a native Californian.31.3.2020
Tässä on kyse vähän samasta kuin ei-helsinkiläiset kutsuvat Helsinkiä Heseksi ja Helsinkiläiset inhoavat sitä. Näkee tälläkin palstalla joskus, kun joku tekee Hese-aloituksen niin sekunneissa tulee kymmeniä raivostuneita vastauksia Hesburgerista tai aloittajaa haukutaan vaikka millä kuvottavilla nimityksillä.
Hese? Hese on Hesburger. Jopa monet syntyperäiset hesalaiset kutsuvat Helsinkiä Hesaksi, änkyrät tahtoo pitää kiinni stadista. Mulle Hesa on stadi, mutten välitä siitä, jos joku sanoo Hesa, koska se on oikein sekin. Calia en ollut koskaan aiemmin kuullut, vaikka kaveri siellä asuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mitä lie Helena siinä ajatellut, tunteet vieneet kokonaan mukanaan. Kauhean tuhon aiheutti itselleen ja läheisilleen, mutta jospa nyt uuteen nousuun. Tunnelmat instagramissa ovat nyt ihan toiset kuin vielä muutamakin päivä sitten. Taitaa Helena itsekin olla valmis taistelun loppumiseen.
Toisaalta hyvä, niin jokainen googlaamisen osaava osaa välttää ikäviä seuraamuksia siitä, että luottaa väärään henkilöön.
Vuoden vanha juttu Helenasta, mutta pointtini on Helenan kuvat!
Kuvat ilman filttereitä ja niitä kun vertaa Helenan instakuviin...
Helena Koivu jättää hyvästit Amerikan-kartanolleen lataa suorat sanat julkisesta avioerosotkusta Mikko Koivun kanssa
IS 12.8.2023 https://www.is.fi/viihde/art-2000009777083.html
Joko tieto että lapset saa lähteä Minnesotaan isin ja bonusäidin häihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole valmis luovuttamaan. Rikosilmoitukset tehty vartiointifirmasta ja lähestymiskieltohakemukset talkkarista ja muista "häiriköistä". Lasussa jutut kesken ja Kakskerran allekirjoituskin puuttuu. Minnesota Courtista odottaa uutta miljoonaa. Huomenna taas lapset viikonlopuksi, eikä sukkia ole taaskaan pakattu tarpeeksi. Onkohan Natalien auto taas parkkeerattu väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat kuvapankkikuvat ja keksitty puhelinnumero siellä on yhä Helenan kotisivuilla.
Kosmetiikan parasta ennen -merkintä on yleensä 6 tai 12 kk. Liekö nuo purkit jo vanhentuneita?Kyllä mun kosmetiikkapurkeissa on pidempi säilyvyysaika, kuin 6kk tai 12kk. Avattuna säilyvät yleensä tuon ajan, avaamattomina pidempään.
näin se on, onkohan missä säilytetty
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vanha juttu Helenasta, mutta pointtini on Helenan kuvat!
Kuvat ilman filttereitä ja niitä kun vertaa Helenan instakuviin...
Helena Koivu jättää hyvästit Amerikan-kartanolleen lataa suorat sanat julkisesta avioerosotkusta Mikko Koivun kanssa
IS 12.8.2023 https://www.is.fi/viihde/art-2000009777083.html
Onhan nuokin kuvat muokattu. Ja meikkiä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
onko läheinen mainostamassa vai itse Helena
SoCal ja NorCal on ennestään tuttuja, mutta Cali ei. Juuri sivistin itseäni. Ilmeisesti Cali käytössä enemmän ei-Kalifornialaisilla. Aina oppii näemmä uutta tälläkin palstalla.