Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
26901/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oka maassa on ongelmia.

Suomessa väkilukuun nähden todella paljon mt- ja päihdeongelmia ja väkivaltaa. Suomi on pohjoismaiden väkivaltaisin maa ja Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Lähes joka toinen suomalaisnainen on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen Euroopan keskiarvon ollessa joka kolmas.

TÄMÄ! Ja Mikko Koivun käytös Helenaa kohtaan ilmentää juuri sellaista suomalaista toksisen maskuliinisuuden kulttuuria. Ei Mikko ole syntynyt sovinistiksi, vaan hän on perheensä ja kasvatuksensa tuote, hänen käytöksensä on täysin  hyväksyttyä Suomessa.

Se on lätkäpiireissä aika tyypillinen asenne koska niin äijäkulttuurin kyllästämä. Machoilua pidetään ihan hyväksyttävänä. Ja huumorikin erittäin rajua ja naisia alustavaa. Jäisikin pelkäksi huumoriksi...

Vierailija
26902/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenaan uskovat, ostakaa niitä rasvoja että pääsee Caliin. 

Kiitos myös minun puolestani. Team Mikkolainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26903/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei team Helenalaiset, oletteko te tilanneet noita Helenan kosmetiikkatuotteita?

Tuskin. Koska jos kaikki viisi olisivat tilanneet, ei myytävää kai enää olisi?

Miksei hän saa kaikessa rauhassa myydä loppuja varastojaan. Ei niitä kuulemma kovin paljoa enää olekaan. Keltä se on poissa 

ei se ole keneltäkään pois. Minä en talousihmisenä vaan saa päähäni miten tuo myynti yksityisviestein Suomessa on mahdollista. Tiedän, että kosmetiikan kotimyyntiä saa tehdä pienimuotoisesti ilman turvallisuusarviointia. Enkä tiedä miten tulli tykkää, kun tuodaan kamaa Suomeen myytäväksi. No, pienimuotoistahan tuo on, mutta sitä vaan toivoo, että muistaa raportoida myynnin firmalleen ja usan verottajan tietoon. Alvi pitää maksaa aina! ;)

Vierailija
26904/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan taas, että Sokokselta saa tuon samaisen 30 ml marula-öljyä hintaan 13,70 €. Mutta tosiaan, jos haluaa Helenaa tukea, saahan siitä maksaa liki nelinkertaisen hinnan.

Vierailija
26905/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kuvapankkikuvat ja keksitty puhelinnumero siellä on yhä Helenan kotisivuilla. 

Kosmetiikan parasta ennen -merkintä on yleensä 6 tai 12 kk. Liekö nuo purkit jo vanhentuneita? 

Kyllä mun kosmetiikkapurkeissa on pidempi säilyvyysaika, kuin 6kk tai 12kk. Avattuna säilyvät yleensä tuon ajan, avaamattomina pidempään.

Vierailija
26906/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Californiaa vaikea toteuttaa, jos ei ole amerikkalaista miestä kiikarissa.  Turistina voi oleskella vähän aikaa, jos jemmarahoja on.

California on myös aivan sikakallis. Sen lisäksi kodittomat kaduilla ja kannabis haisee kaikkialla.

Californiassa ovat tunnetusti myös maan kauneimmat nuoret naiset juurikin viihde- ja filmiteollisuuden takia, joten kilpailu heidän kanssaan paikasta auringossa on tosi kovaa nelikymppiselle usean lapsen äidille. Good luck. 

Katsopa Jeff Bezosin rouvaa. Hyvin onnistui. 

Vierailija
26907/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenaan uskovat, ostakaa niitä rasvoja että pääsee Caliin. 

Parasta ennen päivä ollut ja mennyt, no thanks. 

Vierailija
26908/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei team Helenalaiset, oletteko te tilanneet noita Helenan kosmetiikkatuotteita?

Tuskin. Koska jos kaikki viisi olisivat tilanneet, ei myytävää kai enää olisi?

En ole team helena mutta ajattelin tilata jonkun tuotteen. Se praimeri kiinnostelisi. Hyvähän se olisi että hän saisi loppuvaraston myytyä ennen lähtöään.

Vierailija
26909/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Helena myy instassa tuotteitaan! Pitää varmaan saada purkit myytyä, ennen kuin lähtee takaisin jenkkeihin.

Helena on valitettavasti muutaman vuoden myöhässä tämän myynnin/markkinoinnin suhteen.

laittakaa vaikka jalkapohjiin, rasvaa saa laittaa jos kuinka niin kuivat on

Vierailija
26910/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa menoa. Itse en ymmärrä miksei Helena muuta muualle. Johtuuko rahasta vai mistä. Kuka haluaa asua noin lähellä ex miestään jos noi tuliset välit.

Luulen että Helena lähtee kyllä piakkoin pitkälle. Mikä helpotus se onkaan kun palstalaisten ei tarvitse enää miettiä hänelle töitä ja asuntoja.

Vierailija
26911/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltavat ja Cali, naurattaa 

Vierailija
26912/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi näin helvetisti kiinnostaa toisten elämänmeno? 

Vierailija
26913/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Helena myy instassa tuotteitaan! Pitää varmaan saada purkit myytyä, ennen kuin lähtee takaisin jenkkeihin.

Helena on valitettavasti muutaman vuoden myöhässä tämän myynnin/markkinoinnin suhteen.

Katsos, kun joku sattui instassa kysymään.

Vierailija
26914/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa menoa. Itse en ymmärrä miksei Helena muuta muualle. Johtuuko rahasta vai mistä. Kuka haluaa asua noin lähellä ex miestään jos noi tuliset välit.

Luulen että Helena lähtee kyllä piakkoin pitkälle. Mikä helpotus se onkaan kun palstalaisten ei tarvitse enää miettiä hänelle töitä ja asuntoja.

monenlaista neuvoa Helena on saanut ja hän pyysi instassaan

Vierailija
26915/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tässä monellekaan on kyse juuri henkilöistä Helena ja Mikko Koivu, vaan ylipäätään kahdesta henkilöstä, joiden avioerosta on seurannut järkyttävä julkinen show. Ja tämä on seurausta vain ja ainoastaan Helenan toiminnasta. Koivut eivät ole ainoa pariskunta, jonka mies on pelannut NHL:ssä ja jolla on rahaa. Eikä Koivut ole ainoa pariskunta tässä viitekehyksessä, joilla on ollut avioehto. Tai joilla on ollut lapsia, joita vaimo on hoitanut kotona. Koivut ovat kuitenkin ainoa suomalainen ex-pariskunta, jolle on tapahtunut seuraavaa:

- toinen osapuoli (Helena) halusi hoitaa avioeron USA:ssa, vaikka hänellä ei ollut kansalaisuutta eikä viisumia

- riitautti Suomessa tehdyn avioehdon (Helena)

- haki 2 x USA:ssa yksinhuoltajuutta (Helena)

- vaati itselleen suurempaa elatusta kuin 3:lle yhteiselle lapselle, vaikka avioehdossa oli muuta sovittu (Helena)

Ei kyllä se oli minun.

Vierailija
26916/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Kämppien etsintähän on ollut hauskaa puuhaa. No, sitä oon vaan tsekkaillut sen vuoksi, kun ei ole ollut Turun vuokratasosta mitään tietoutta. 

Mutta onhan tuo mielenkiintoista nähdä lähteekö lokakuussa ulkomaille vai ei. Jos lähtee niin miksi ja miten ajatteli sen jälkeen hoitaa asumisensa.

Vierailija
26917/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on myönnettävä etten tiennyt, että Kaliforniaa kutsutaan Caliksi.

Vierailija
26918/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin saada jotain kautta vastauksen Helenalta siihen, miksi hän halusi estää lasten tapaamasta isäänsä muulloin kuin pari kertaa vuodessa loma-aikoina? Onko siihen joku hyvä syy? Oikeudessa oltiin kuitenkin sitä mieltä, että lapset tarvitsevat molemmat vanhempansa, joten Helena, miksi?

Raha. Helena kuvitteli että saa lisää rahaa kun isä ei ole lasten elämässä kuin satunnaisesti. Julma nainen! Ja sitten kehtaa väittää että isä yrittää vieraannuttaa lapset äidistä.

Todella julma nainen. Tosin en tiedä mikä olisi ollut lasten tapaamisoikeuden kohtalo Suomen oikeuslaitoksissa, jos äiti tuolla tarmolla haluaisi enemmän lapsiaikaa kuin 50-50. Ja varsinkin jos olisi ollut vielä säännöllisesti tekemisissä lasten kanssa eroprosessin ajan.

Vierailija
26919/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleistä, varsinkin SoCal, Etelä-Kalifornia.

Vierailija
26920/29013 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cali is an abbreviation of California that only non-Californians use. Nearly every other U.S. state calls California Cali, but Californians hate this. Avoid using Cali if you want to seem like a native Californian.31.3.2020

Ketju on lukittu.