Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
24861/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät voi olla kavereiden kanssa, vaan pitää syksyllä olla kesäpaikan vierastalossa äitinsä kanssa. Ei omia huoneita, ei leluja. Jos Helenalla olisi koti, voisi nämä järjestää. Ja kuinkahan kuulustelee lapsia? Haluavatko lapset mennä enää vierastaloon? 

Vierailija
24862/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein paras olisi, että Helenalle autetaan se asunto, kun hän ei enää kykene hoitamaan itse. Kohta hän ei voi pitää lapsiakaan.

Fanien pitäisi kannustaa oman elämän luomiseen, mutta fanit taitavat olla Helena Koivu itse. 

Mun mielestä on aivan selvää, että fanit on H itse. Lukuunottamatta sitä tinttiä, vai mikä se on, ja niitä muutamaa Seiskan fb-kommentaattoria. Noissa Hellun fanien kommenteissa on niin paljon samaa, kuin Hellun omissa jutuissa, ettei tarvi olla mikään Einstein tajutakseen yhteyden. Ja tarkoitan kommentteja niin täällä kuin Hellun instassa. Itse se itselleen niitä kirjoittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24863/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa viestissä varmaan koko työyhteisö tai jättimäinen suku on 100% yksimielisesti Hoon puolella sydämin ja muin tarvittavin kuvin.

Vierailija
24864/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helena kommentoinut oikeuden päätöstä mitenkään? Katson Helenan videoita pätkittäin, joten on saattanut mennä ohi. Luulen, että se lupalappu passihakemusta varten tuli sen jälkeen, kun Mikko sai luvan viedä lapset Usaan. Se reissu siinä taisi ärsyttää, ei niinkään itse lupalaput tai ex-anopin viesti, jossa tyttären nimi lyhennettynä. 

Vierailija
24865/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan fanin mielestä hän on kunnioittava ja fiksu takas, vaikka häntä kiusataan. Saako instaan myös katsojalle filtterin, joka kaunistaa totuutta?

Erikoisen paljon fanit käyttävät hymiöitä. Jopa tämä viimeisin "mies"kannustaja.

"Me niin vaimon kans rakastetaan sua... ...ollaan loppuun saakka team Helena"  kaikkine hymiöineen. Oliko miehen tekstiä?

Loppuun saakka. Minäkin jäin miettimään mikä loppu. Mitä lopulla tarkoitetaan, taistelun loppu? 

Vierailija
24866/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta poika oli totinen ja vihaisen näköinen. 

Sellainen hän on ollut tuolla mökillä nyt syksyllä. Helenan sanoin "a little grumpy". Sääliksi käy jo, hänkin tajuaa ja kuullut aikuisten puheesta, että kaikki ei ole ok.

Vierailija
24867/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sossu ole jo ollutkin Helenaan yhteydessä ja tarjonnut apua asunnon hankkimisessa? Helena ei vaan voinut suostua autettavaksi, kun hänellä se 'koti' jo on (mutta kuinka pitkään...) eikä toisaalta halua paljastaa tilitietojaan.

Ymmärsin, että joku kommentoija oli sitä ehdottanut, ei sossu. Kyllä Helena kämpän osaa hakea. Kakskerrassa vaan on kaikki valmiina, jopa vierastalossa. Kauhea vaiva alkaa hankkia tavaroita kotiin, ellei Mikolla ole niitä tavaroita jossain varastossa. 

Kyllä lastensuojelu ja aikuissosiaalityö ovat tarjonneet apua asunnon hankinnassa ainakin kertaalleen, nyt menee uudet huoli ilmoitukset varmaankin kun tilanne ei näytä rauhoittumisen merkkejä.

Vierailija
24868/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Helena kommentoinut oikeuden päätöstä mitenkään? Katson Helenan videoita pätkittäin, joten on saattanut mennä ohi. Luulen, että se lupalappu passihakemusta varten tuli sen jälkeen, kun Mikko sai luvan viedä lapset Usaan. Se reissu siinä taisi ärsyttää, ei niinkään itse lupalaput tai ex-anopin viesti, jossa tyttären nimi lyhennettynä. 

Eihän Hellu kerro tai kommentoi hänen kannaltaan ikäviä päätöksiä, haasteita tms. Käänsi huomion tuosta päätöksestä muualle järjestämällä sen shown Kakskertaan, eli sai paikalle poliisit ja Mikon selvittämään, voiko huoltomies tehdä töitään. Sitä sitten on jauhettu, ja kuvattu lisääkin talkkaria. Ei sanaakaan lasten matkasta tai siitä, onko hän allekirjoittanut passihakemukset.

Vierailija
24869/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa miehen viestissä oli Helenan vakihymiöt. Mies rakastaa vaimonsa kanssa Helenaa. Häh. 

Vierailija
24870/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seuraavassa artikkelissa käsitellään kirpputorilla käyntiä tai uskoasi kunnioittavasti. Oli joku "fani" kommentoinut. 

Vierailija
24871/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko loppu se kun viimeinkin päätös oikeudesta tulee eikä enää voi valittaa. Sitten voi jysähtää tajuntaan, että kaikki meni ja ihan oma vika kun lähti asioista käräjillä riitelemään.

Vierailija
24872/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Hellu kerro tai kommentoi hänen kannaltaan ikäviä päätöksiä, haasteita tms. Käänsi huomion tuosta päätöksestä muualle järjestämällä sen shown Kakskertaan, eli sai paikalle poliisit ja Mikon selvittämään, voiko huoltomies tehdä töitään. Sitä sitten on jauhettu, ja kuvattu lisääkin talkkaria. Ei sanaakaan lasten matkasta tai siitä, onko hän allekirjoittanut passihakemukset.

Veikkaan, ettei passihakemuksia ole täytetty eikä niihin Helena anna lupaa. Jos asian voi tehdä Mikolle hankalaksi niin sekin on edes pieni voitto. Eikö Helena voisi ajatella asiaa lasten kannalta ja iloita siitä, että he pääsevät käymään entisessä kotimaassaan? Näkevät tutut maisemat ja ehkä muutamaa kaveriaan? 

Vierailija
24873/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa miehen viestissä oli Helenan vakihymiöt. Mies rakastaa vaimonsa kanssa Helenaa. Häh. 

Mitä ihmettä?! En vois ikäpäivänä kuvitella, että mun mies tai kukaan ystäväporukan mies kirjoittaisi jonkun instaan rakastavansa tätä vaimonsa kanssa 😀 

Vierailija
24874/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti seuraavassa artikkelissa käsitellään kirpputorilla käyntiä tai uskoasi kunnioittavasti. Oli joku "fani" kommentoinut. 

Siis noi viestit alkaa näyttämään piilov**tuilulta.

Vierailija
24875/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku ystävä kertoa Helenalle ettei sitä rasvapuljua kannata Suomeen tuoda. Jotain pientä tuloa voi olla mutta sillä ei elä. Asia on tietysti toinen jos sitä jemmarahaa on paljon niin voi harrastella CEO:na.

Eilen hänellä oli joku viesti, että hänellä on jonkin verran niitä tuotteita saatavana Suomessa.

Luulen että myy jämäpurkkejaan. Mietin onko tutkituttanut tuotteensa, että niitä yleensä saa myydä EU:n alueella?

Vierailija
24876/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena ei ole tehnyt mitään sovitusti, siis ei todellakaan tule allekirjoittamaan passihakemuksia, ei edes nyt vaikka siitä on oikeuden päätös. 

Mutta Mikko saa kyllä lapsilleen passit ja lapset pääsee kyllä häihin.

Vierailija
24877/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjailihan hän yksityistuomarista, jolta Mikko saa vartissa päätökset. Ainoa kerta, kun Mikko on hakenut nopeaa päätöstä on se, kun Troy ja Helena aiheuttivat häiriötä muuttomiehille ja muille viime kesänä. 

Vierailija
24879/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/poliisit-kakskerrassa-mikko-koivu-ojensi-…

Tällä viikolla kiinteistölle tuli kaksi miestä, jotka eivät kertoneet Helenalle millä asialla he liikkuvat. Pian selvisi, että miehet tulivat paikalle puhdistamaan kattoja kovaäänisillä lehtipuhaltimilla.

Vierailija
24880/29013 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häätö Kakskerrasta pitäisi nopeasti hoitaa, jotta Helenalle oma koti oikea. 

Ketju on lukittu.