Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Helenan fanin mielestä hän on kunnioittava ja fiksu takas, vaikka häntä kiusataan. Saako instaan myös katsojalle filtterin, joka kaunistaa totuutta?
Erikoisen paljon fanit käyttävät hymiöitä. Jopa tämä viimeisin "mies"kannustaja.
Vierailija kirjoitti:
Videolla taas suloinen pikkupoika kokkaa, Helena hihittelee taustalla. Tuo poika aina pelleilee. Yrittää keventää tunnelmaa hulluttelemalla, että saa ankean äitinsä nauramaan. Toivottavasti lasten psykiatria on hereillä. Helena saisi tavata lapsiaan vain valvotusti. Hän tarvitsee selkeästi ohjausta vanhemmuudessa.
Usein kuvaus jatkuu sitkeästi niin pitkään, että äidin saa jollain hihittämään. Silloin videointi katkeaa. Eli opittu malli ja olo ei varmasti ole kuvattaessa kiva.
Aika paksua instan tarinassa, kun jo oman kodin eteen auton pysäköinti on jo Helenan mielestä kiusantekoahänelle... Onko kaikki ihan kohdillaan, kun noin ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Eikös sossu ole jo ollutkin Helenaan yhteydessä ja tarjonnut apua asunnon hankkimisessa? Helena ei vaan voinut suostua autettavaksi, kun hänellä se 'koti' jo on (mutta kuinka pitkään...) eikä toisaalta halua paljastaa tilitietojaan.
Ymmärsin, että joku kommentoija oli sitä ehdottanut, ei sossu. Kyllä Helena kämpän osaa hakea. Kakskerrassa vaan on kaikki valmiina, jopa vierastalossa. Kauhea vaiva alkaa hankkia tavaroita kotiin, ellei Mikolla ole niitä tavaroita jossain varastossa.
Kaikkein paras olisi, että Helenalle autetaan se asunto, kun hän ei enää kykene hoitamaan itse. Kohta hän ei voi pitää lapsiakaan.
Fanien pitäisi kannustaa oman elämän luomiseen, mutta fanit taitavat olla Helena Koivu itse.
Vierailija kirjoitti:
Aika paksua instan tarinassa, kun jo oman kodin eteen auton pysäköinti on jo Helenan mielestä kiusantekoahänelle... Onko kaikki ihan kohdillaan, kun noin ajattelee?
Ei ole ollut pitkään aikaan. Vihkisormukset sormessa, minun mieheni, minun mökkini, minun makkarini, minun, minun, minun. Helena ei suostu ymmärtämään, että kaikki ne ovat taakse jäänyttä elämää. Mikko yritti auttaa Helenaa jaloilleen, mutta ei varmasti enää kannata kaiken tämän loanheiton seurauksena. Kohta klousataan Kakskerta, tulee ehkä yksinhuoltajuus Mikolle ja lähestymiskielto. Ja kaikki tämä on Helenan omaa syytä.
" Olemme Team Helena loppuun asti", viesti ilmestyi instagramiin myöhään illalla/ alkuyöstä. Jäin miettimään, että minkä loppuun asti? Mitä tällainen viesti tarkoittaa ihmiseltä ( itsehän hän on sen kirjoittanut) joka on siinä henkisessä tilassa jossa hän on.
Teen tänään huoli- ilmoituksen, koska olen rodulla huolissani.
Ainakin nuorin lapsi on hänellä?
Minusta poika oli totinen ja vihaisen näköinen.
Voiko joku ystävä kertoa Helenalle ettei sitä rasvapuljua kannata Suomeen tuoda. Jotain pientä tuloa voi olla mutta sillä ei elä. Asia on tietysti toinen jos sitä jemmarahaa on paljon niin voi harrastella CEO:na.
Vierailija kirjoitti:
" Olemme Team Helena loppuun asti", viesti ilmestyi instagramiin myöhään illalla/ alkuyöstä. Jäin miettimään, että minkä loppuun asti? Mitä tällainen viesti tarkoittaa ihmiseltä ( itsehän hän on sen kirjoittanut) joka on siinä henkisessä tilassa jossa hän on.
*todella
Vierailija kirjoitti:
Minusta poika oli totinen ja vihaisen näköinen.
No totta hitossa on vihainen, jos täytyy filmata joka kerta äidin luona nuo samat "kodin puuhiin" osallistumiset.
Ei varmaan vanhempia lapsia hirveästi kiinnostaa olla tuolla pöpelikössä kaukana kavereista ja koulusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan fanin mielestä hän on kunnioittava ja fiksu takas, vaikka häntä kiusataan. Saako instaan myös katsojalle filtterin, joka kaunistaa totuutta?
Erikoisen paljon fanit käyttävät hymiöitä. Jopa tämä viimeisin "mies"kannustaja.
"Me niin vaimon kans rakastetaan sua... ...ollaan loppuun saakka team Helena" kaikkine hymiöineen. Oliko miehen tekstiä?
Joo on se huoli-ilmoitus siksikin, että jos Helenan saisi ammatti auttajalle. Lastenkin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies oikeasti kirjoittaisi tuollaista 'minä ja vaimo' tsemppiviestiä - täällä sua instan kautta kannustetaan? Ja tosiaan minkä loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku ystävä kertoa Helenalle ettei sitä rasvapuljua kannata Suomeen tuoda. Jotain pientä tuloa voi olla mutta sillä ei elä. Asia on tietysti toinen jos sitä jemmarahaa on paljon niin voi harrastella CEO:na.
Eilen hänellä oli joku viesti, että hänellä on jonkin verran niitä tuotteita saatavana Suomessa.
Olen myös ajatellut että se pikkuisin yrittää pelleilemällä hauskuuttaa koko perhettä. Raskas taakka on lapselle. Vanhemmat lapset eivät halua kuviin eikä heitä saisi kuvata missään nimessä. Kameran toisella puolella pitäisi nyt kantaa vastuuta ja keskittyä lapsiin ei instashowhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Me niin vaimon kans rakastetaan sua... ...ollaan loppuun saakka team Helena" kaikkine hymiöineen. Oliko miehen tekstiä?
Kaikki tsemppiviestit on samalla tyylillä kirjoitettu, sama puhekieli, samat hymiöt, vaikka kirjoittaja sanoisi asuvansa Ruotsissa tai mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kenen, mutta kirjoittaja vetää täydellä huumorilla, on vähän kahjo tai sitten ihan joku muu, kuin kertoo olevansa...?