Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ei ilmeisesti voi poistaa henkilöä asunnosta, jossa tämä on kirjoilla (ellei tämä aiheuta siellä häiriötä). Mikon siis pitää ensin saada oikeuden tuomio Helenalle luvattomasta tunkeutumisesta, ennenkuin poliisit voi poistaa tunkeutujan. Tuo luvaton muuttoilmoitus on äärimmäistä kiusantekoa Helenalta
Kyllä nyt kehitit ihan oman oikeudellisen teorian tyhmä😅Oliko tämä se luvaton kirjojen siirto? 🤭
Siirränpä omat kirjani nyt vaikka presidentin linnaan tästä, kun kerran tuosta vaan onnistuu.
Kyllä se onnistuu. Voit tehdä muuttoilmoituksen ihan mihin tahansa olemassa olevaan osoitteeseen. Kokeile vaikka, onnistuu helposti puhelimitse.
Ei ihan mihin tahansa. Niitä kieltojakin voi tehdä, mutta esim. minä en ole sellaista tehnyt. Mun vanha taloni ei kyllä H:lle kelpaisi. Pitäisi varmaan tehdä ennen kuin tästä tulee yleinen ilmiö Helenan innoittamana, jollekulle muulle tää saattaisi kelvata.
Tosiaan, mullakin on ollut stalkkaava ex poikaystävä. Kesti yli 20 vuotta, muttei tuolle tasolle yltänyt, että olisi kirjansakin tänne siirtänyt. Pusikoissa kyllä kyttäsi. Tein kuten poliisi neuvoi Helenaa eli verhot kiinni ja ovi lukkoon. Toimi mulla, kun ei viipynyt kerrallaan sen pidempään kuin tuo Mikon talkkari Mikon tontilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa lasten isän kotia luvatta instaan! Samaan aikaan jankuttaa käytöstavoista, ei mitään tolkkua. Tästä saa jo hakea lähesttymiskiellon, toistuva julkinen solvaaminen, yksityisen asunnon kuvaaminen. Raskasta on varmasti isän luovuttaa lapset näin epävakaalle henkilölle. Mitä, vielä vain kuvaa ajaessaan.
Ei ollut Mikon talo vaan naapurin
Eikä autokaan ollut Mikon tai Nattien.
Autohan saattoi olla kenen tahansa, vaikka Hörkön.😁
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lyödä vetoa että niin kauan kuin Hellu on elävien kirjoissa niin se häiriköi Mikkoa. Tuo käytös on niin pinttynyttä että on turha ajatella, että viiden vuoden päästä sillä on järki kasvanut päähän ja se on muuttunut normaaliksi. Ei ihmisen persoonallisuus muutu.
Meno menee hölmömmäksi kun häät on ohi ja Natalie raskaana. Ihan varmasti haluaa edes yhden lapsen.
Ja siinä vaiheessa kun Mikko ostaa lapsille opiskelukämpät Bulevardilta tai Eirasta ja Hellu majailee vuokrakämpissä on sekoilu taas varmistettu.
Näin. Helluhan tunkee sitten sinne Bulen kämppään koska my property.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksu ei hanki omaa kämppää!?? Saisi olla ihan rauhassa.
Sitä tässä on ihmetelty kohta 5 vuotta.
Eka asia, minkä äiti tavallisesti eron tullessa tekee, on varmistaa asunto itselle ja lapsille. Kaikki muu tulee sen jälkeen. Aivan sama kuinka kova pala se ero on. Sen vain tekee rakkaudesta lapsiin ja heistä huolehtiakseen.
Ymmärrätkö, että Hellun lapsilla on luksuskämppä Mikon luona. Ei hänen tarvitse lapsista huolehtia. Mikko on nlin 10-30 miljoonaa rikkaampi kuin Hellu. Tekemättä mitään saa pääomatulojakinnvuodessa noin 500 000. Hänellä on aivanntoiset resurssit huolehtia lasten resursseista koko näiden elämän ajan, jopa kun Mikkoa ei enää ole. Halutessaan olisi voinut käyttäytyä tuolla varallisuudella myös lasten äitiä kohtaan kunniakkaasti ja hankkia hänelle ja lapsille hyvän
Niinhän sillä olisi saanut, harmi ettei Helena halunnut niin tehdä vaikka tuollaisen rahan sai. Yli tuplana jopa. En sitten tiiä montako kertaa Mikon pitäisi se asuntoraha exälleen antaa. Kerrasta ei tärpännyt.
sentään Vierastalossa 125 neliötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa lasten isän kotia luvatta instaan! Samaan aikaan jankuttaa käytöstavoista, ei mitään tolkkua. Tästä saa jo hakea lähesttymiskiellon, toistuva julkinen solvaaminen, yksityisen asunnon kuvaaminen. Raskasta on varmasti isän luovuttaa lapset näin epävakaalle henkilölle. Mitä, vielä vain kuvaa ajaessaan.
Ei ollut Mikon talo vaan naapurin
Eikä autokaan ollut Mikon tai Nattien.
Autohan saattoi olla kenen tahansa, vaikka Hörkön.😁
Mitä se Panu nyt oikein laiskottelee vai kerääkö kattavaa kuvareportaashia vasta ensi viikon seiskaan. Tämä aihe selvästi kiinnostaa viikosta toiseen. Myyntiluvut olisi taattu. Hopi hopi nyt sinne Kakskerran puskiin lymyilemään.
Helena puhumassa muiden käytöstapojen puutteesta on kyllä ihan priceless!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te seuraatte noita Helenan juttuja
T. Vanhus
Instanavigation Helena Koivu, sinne vaan utelias sielu
Tuon kun kirjoitat Googlen hakuun, tulee ainakin mulla heti ekaksi linkiksi eli helppoa. Noi jutut tulee sinne viiveellä ja stoorit muutenkin ovat näkyvillä sen 24 h ennen kuin katoavat. Ne voi kyllä halutessaan tallentaa omalle laitteelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos lspset muuttavat Amerikkaan, niin eikö Helena saa perheenyhdistämisen perusteella viisumin? Lapsethan ovat siinä missä Mikon myös Helenan. Mikko ja Natalie ja ennen muuta lapset saavat Helenan lähelleen. Mikon ja Natalien tulevassa Amerikan talossa olisi oltava asunto myös Helenalle. Näin lasten lähellä olisivat turvaa luoden Helena, Mikko ja Natalie. Kaikki olisivat hienosti yhdessä. Lomilla voisivat käydä Kakskerrassa, jossa Helenalle on jo vierasmökki asunnoksi.
Tuo olisi hieno ratkaisu siinäkin mielessä, että lasten tapaamiseksi ei tarvittaisi mannerten vällisiä lentoja. Ongelmana on se, että Minnesotan oikeus määräsi lapset Turkuun. Tämä päätös pitäisi saads purettua.
Oliko sillä oikeasti vihkisormukset sormessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tuo Helena sekoaa, kun Mikko ja Natalie vihitään 20.10 ja vauhti vaan kiihtyy.
Jo nyt on tullut sekopäistä settiä.
Helena ja Mikko erosivat käytännössä jo 2019. Miten ihmeessä Helena voi olla vielä noin sekaisin erosta? Hän ei tunnu rakentavan lainkaan omaa elämää, roikkui vain aivan tyhjän panttina Yhdysvalloissa ja viime ajat jopa ilman lapsia. Ei nyt vaikuta hyvältä tämä.
Ei Helena ole mistään erosta enää sekaisin 😂 Oikeusjutut häntä kummastuttaa.
Eikös Helena itse ole juuri se, joka eniten on oikeusjuttuja tehtaillut? Hänhän on riitauttanut lähes kaiken minkä kykenee. Aluksi Mikko maksoi asianajajille, mutta sittemmin Helena itse on päättänyt polttaa rahansa asianajokuluihin. Aika sekaisin silloin ollaan erosta, jos tällaista toimintaa pitää normaalina. Alunperin kaikkihan oli selvää, avioehto oli pätevästi laadittu ja suunnitelmakin selvä eli Mikon uran jälkeen palataan Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla. Ihannoiko moniavioisuutta kun mies on kuukauden päästä jo toisen kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ei ilmeisesti voi poistaa henkilöä asunnosta, jossa tämä on kirjoilla (ellei tämä aiheuta siellä häiriötä). Mikon siis pitää ensin saada oikeuden tuomio Helenalle luvattomasta tunkeutumisesta, ennenkuin poliisit voi poistaa tunkeutujan. Tuo luvaton muuttoilmoitus on äärimmäistä kiusantekoa Helenalta
Kyllä nyt kehitit ihan oman oikeudellisen teorian tyhmä😅Oliko tämä se luvaton kirjojen siirto? 🤭
Siirränpä omat kirjani nyt vaikka presidentin linnaan tästä, kun kerran tuosta vaan onnistuu.
Kyllä se onnistuu. Voit tehdä muuttoilmoituksen ihan mihin tahansa olemassa olevaan osoitteeseen. Kokeile vaikka, onnistuu helposti puhelimitse.
Mit
Ja minä haluan talonmiehen! On tää alytön keissi. Onko näin hullua showta oikeesti nähty ihan äsken Suomessa? Itse en muista mitään vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui miten Helena oikein tihkuu vihaa autossa istuessaan ja samaan aikaan puhuu siitä miten muita pitää kunnioittaa
Niinpä. Pitäisi itsekin osata vaan Hellunkin elää niin kuin opettaa.... tämä on taas tätä jatkuvaa projisointia. Toimii itse juuri niin kuin syyttää muiden toimivan.
Ränttääkö se ihan tosissaan siitä, miten Mikon tuleva vaimo on parkkeerannut autonsa kotitalonsa eteen väärin vain Helenaa kiusatakseen? Nythän ei edes ole kysymys Helenan omistamasta Kakskerrasta vaan Mikon kaupunkitalosta.
Ja muistamme, miten juhannuksena Helena kiusatakseen muita itse tahallaan parkkeerasi oman autonsa Kakskerran PORTIN ETEEN niin, ettei pihasta päässyt pois. Muiden piti käydä häneltä pyytämässä auton siirtoa. Tästä taas oli seurauksena, että Helena videoi pyytämään tulevan, julkaisi videon ja syytti, kuinka häntä tullaan pyynnöillä häiritsemään. Nyt siis projisoi omia juhannuksen tekemisiään exän puolisoon. Uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne ollu jo pitkään. Lisäksi jatkuvasti suusta lipsahtaa my husband. Ei ole edelleenkään, viisi vuotta asumuserosta ja vuosi virallisesta erosta sisäistänyt asiaa, ettei ole enää naimisissa Mikon kanssa. Siitähän tämä kaikki johtuu. Pakkomielteisesti puhuu aamusta iltaan ja päivästä toiseen entisestä miehestään, tunkeutuu luvatta hänen vapaa-ajan asunnolleen, tekee siellä jatkuvasti temppuja, joilla saisi Mikon tontille. Tänäänhän sen myönsi, että harmittaa kun Mikko ei tule enää tontille, vain talkkari.
Ja minä haluan talonmiehen! On tää alytön keissi. Onko näin hullua showta oikeesti nähty ihan äsken Suomessa? Itse en muista mitään vastaavaa.
Jos tämä saaga pitäisi tiivistetyssä muodossa selostaa jollekin niin olisi vaikeaa. Niin sekopäisiä käänteitä, koko ajan puun takaa jotain posketonta touhua. Pääsankarittaren puolelta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten lähes nelikymppinen nainen ei osaa ajatella omien lastensa turvallisuutta? Sehän on yksi vanhemman tärkeimmistä tehtävistä.
Mitä sekoilet? Osaahan se ihan hyvin. Mene itkemaan tuota vaikka joillekin juoppovanhemmille.
Ei todellakaan osaa. Kertoilee lasten asuinpaikan netissä, kuvaa lasten kotitalolla, kuvaa videoita ajaessaan autoa lasten ollessa autossa...
Haha, voi kauhea!! 😂 nyt oli paha, ei kyllä pahemmin voisi lastensa turvallisuutta vaarantaa!! Asuinpaikan saa kuka tahansa halukas selville kuule ilman helenaakin.
Jollain on täällä palstalla hämmentävän samanlainen tyyli ilmaista asioita kuin Helenalla. Sitä voi sitten KUULE jokainen miettiä onko sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan tuo talonmies jaksaa tehdä töitä tuolla.
Itsellä alkaisi jo hermo palaa kiinni totaalisesti tuohon väijymiseen.
Miten Helena voin ajatella että hän määrää milloin työt tehdään jos hän ei maksa palkkaa talonmiehelle.
Niinkauan, kun Helenalla on oikeus tuolla asua, ei kenelläkään ole oikeutta mennä tontille puhumattakaan sisälle ilman, että hänelle on asiasta kerrottu. Se on kotirauhan häirintää ja todella ahdistavaa, et yhtäkkiä joku voi vaan tulla kotiisi avaimilla. Tuommoista ei missään tapauksessa voi tehdä kenellekään. Vuokranantajakin joutuisi tuosta vaikeuksiin. Ei sillä ole mitään merkitystä, kuka talkkarille maksaa. Helenan kotiosoite on nyt tuolla ja se on hänen koti toistaiseksi.
Eli seuraavaksi kirjat vaikka Mikon omakotitaloon. Jos Mikon perhe menee paikalle niin ei muuta kuin valittamaan kuinka hänen kotirauhaansa koko ajan häiritään, kun HÄN nyt sattuu asumaan siellä, koska hän on siirtänyt kirjansa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se onnistuu. Voit tehdä muuttoilmoituksen ihan mihin tahansa olemassa olevaan osoitteeseen. Kokeile vaikka, onnistuu help
Olen lueskellut sairaspäivän viihteeksi ketjua, mutta en uskonut, että nää jutut on totta. Nyt kuuntelin itse ja.... Ei löydy sanoja, mitä mieltä olen. Sitten vielä seiska höystää tätä naista
peruslämpö pitää olla, 5-10