Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
24441/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lapset olla seuraavan viikon äidillään.Tiluksilta kannattaa pysyä poissa, jotta Helena saa rauhassa keskittyä lapsiinsa.

Vierailija
24442/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut petetyksi ja kokenut karun eron lasten kanssa, mutta ikinä koskaan milloinkaan ei olisi tullut mieleenkään käyttäytyä kun H. Ei itseni takia, sillä minulla on itsekunnioitusta ja ennenkaikkea ei ikinä lasten takia. Asioista on puhuttu, mutta aina hyvin yleisluontoisesti siitä mitä heidän tarvitsee tietää tai jo tietävät ja aina, aina aina aina kunnioittavasti heidän isäänsä kohtaan. Perus järkikin sen sanoo, että jos lapset ovat perusturvallisuuksineen tuollaisen myrskyn keskellä ja tarve on rakastaa molempia vanhempia, niin väistämättä tuosta tulee pahaa jälkeä.. 

Sepä se. Helena uskaltaa sanoa ääneen ja tuoda esille sellaisia asioita, joita muut eivät rohkene. Mitä kunnioitusta pettävä mies ansaitsee? Salataan ja piilotellaan asioita. Totuuden voi aina kertoa. Ja ne eivät jää kummittelemaan lasten mieleen ja putkahda esiin jossakin vaiheessa ja sitten ihmetellään, että mistä tämä johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24443/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voikin olla paska talonmies, kun tekee töitään arkisin. Onneksi pian pirttiin saadaan uusi talonmies - Helena Koivu. Tiimilippis onkin jo näköjään hommattu. Ja mikä onni, että Helena löysi talonmiehen lopulta, piilossa kun oli mokoma.

Ja kuinka Natalie kehtaa parkkeerata autonsa oman kotinsa eteen? Sehän on Queen ex wifen väylä hänelle ja arvon kasseilleen. 

Ei riittänyt Mikon osoitteen jakaminen, nyt on talokin kuvattu. Hienosti kunnioittaa lastensa yksityisyyttä. Ja vielä puhuu kuinka toisia ihmisiä pitää kunnioittaa. 

Ensi vilkaisulla näytti, että M-lippiksen on  hankkinut, mutta tarkemmin katsottuna siinä on tähti päällä, Minnesotan pohjantähtiosavaltion symboli.  Se päässä sitten kuittailemaan minnesotalaisen ihmisen pihalle auton pysäköinnistä -facepalm-

Vierailija
24444/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole seurannut Natalieta, moittinut häntä, koska minua ei kiinnosta Natalie yhtään. Mutta tässä ketjussa on alkanut ärsyttämään hänen ylistämisensä. Natalie kusee ja paskookin kultaa, niin täydellinen on. Tuo on ärsyttävää, ja koko Natalie alkaa ärsyttämään. Pelkästään noiden ylistysviestejen vuoksi. 

Olet sairas, mene hoitoon.

Vierailija
24445/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole seurannut Natalieta, moittinut häntä, koska minua ei kiinnosta Natalie yhtään. Mutta tässä ketjussa on alkanut ärsyttämään hänen ylistämisensä. Natalie kusee ja paskookin kultaa, niin täydellinen on. Tuo on ärsyttävää, ja koko Natalie alkaa ärsyttämään. Pelkästään noiden ylistysviestejen vuoksi. 

No älä! Koivut voisi vähän rajoittaa yliimeliä juttujaan, tekee vain haittaa ko. eukolle. 

Unohditko ottaa lääkkeet tänään Kristiina?

Vierailija
24446/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taas se päärakennus. Mä veikkaan, että tekee kilikalin sinnekkin."

Hänelle tuntuu olevan hankala paikka, kun hänelle on asetettu rajoja. Eli estetty pääsy päärakennukseen. Ottaa egon päälle, kun hänet on nyt laskettu arvoasteikossa alaspäin.

Vierailija
24447/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko vielä illalla lisää valitusvideoita tuosta auton parkkeeraamisesta? Kyllähän siitä voi vielä pari-kolme videota tehdä, kun kertoo saman asian moneen kertaan.

Vierailija
24448/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas, mene hoitoon.

Mene sinä.

Vierailija
24449/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti Aurinkoisella on huono päivä, toivottavasti ei lapsille kiukuttele. Joutuu kuitenkin uberkuskaamaan niitä harkkoihin, on se nii väärin.

Vierailija
24450/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Helena sano ääneen tuollaista , että lapset ei tykkää äitipuolesta ja eivätkä tykkää olla isällään. Onko nainen noin mustasukkainen ? Parempi hänen on ruvetta nunnaksi tai ei ainakaan koskaan rupea seurustelemaan sillä jos erot noin vaikeata hänelle.

Kyllä on sanonut noissa stooreissaan monesti, että lapset haluaisivat muka olla äidillään, eivät isällään. Ja että eivät missään nimessä halua lähteä USAhan isänsä häihin. Mutta kun kuulemma pakotetaan ja pakotetaan olemaan myös kukkaistyttö, sulhaspoika tai jotain mitä ton ikäsille nyt hääseurueessa tehtäviä keksitään.

Vierailija
24451/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Helena ei laita elämäänsä kuntoon ja lähde Kakskerrasta itse? 

Tunkeutuminen on viimeinen keino yrittää päästä Mikon lähelle. Äskeisessä videossa Helena jo valitti, että Mikko ei enää tule itse paikalle vaan talonmies tulee yksin. 

Helenan on nyt lähdettävä kohti Mikon Turun taloa ja leiriydyttävä sen pihaan. Jos pääsis sitten taas näkemään ja kuvaamaan ja valittamaan Instassa, miten häntä  häiritään.

Vierailija
24452/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole koskaan törmännyt yhtä passiiviseen lötköön kuin Helena. Eilen sanoi videossaan, ettei ole aikaa tehdä töitä kun pitää taistella. Ilmeisesti "taistelu" eli paskan jauhaminen instavideoissaan on Helenan elämäntehtävä. Ei tajua sen vertaa, että jos tekisi jotain työtä (hankalaa tietysti, kun mihinkään työhön ei ole kykyjä, hotellien respoissakin atk-taidot vanhentuneet), niin unohtaisi hetkeksi edes tuon vatvomisen. Mutta tärkeämpää Helenalle on piehtaroida menneessä ja jankata samoja asioita uudelleen ja uudelleen."

Älä nyt. Hän on niin terhakka, että voisi hoitaa talonmiehen hommat. Talon omistajana kun ärsyttää, miten talkkari tekee töitä. Ja ei, ei hän palkkaa itse talkkarille maksa, vaikka omistaa kaiken. Sen sijaan jonkun pitäisi maksaa palkkaa hänelle, että hän omistajana siellä nurmikon ajelisi.

Tooosi reipas on.

Vierailija
24453/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle tuntuu olevan hankala paikka, kun hänelle on asetettu rajoja. Eli estetty pääsy päärakennukseen. Ottaa egon päälle, kun hänet on nyt laskettu arvoasteikossa alaspäin.

Kyllä Helena jonkun syyn keksii päätaloon menemiseen. Joku lapsen tuikitärkeä jutska pitää saada sieltä, nii eihän Hellulla yksinkertaisesti ollut muuta vaihtoehtoa. 

Vierailija
24454/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tullut petetyksi ja kokenut karun eron lasten kanssa, mutta ikinä koskaan milloinkaan ei olisi tullut mieleenkään käyttäytyä kun H. Ei itseni takia, sillä minulla on itsekunnioitusta ja ennenkaikkea ei ikinä lasten takia. Asioista on puhuttu, mutta aina hyvin yleisluontoisesti siitä mitä heidän tarvitsee tietää tai jo tietävät ja aina, aina aina aina kunnioittavasti heidän isäänsä kohtaan. Perus järkikin sen sanoo, että jos lapset ovat perusturvallisuuksineen tuollaisen myrskyn keskellä ja tarve on rakastaa molempia vanhempia, niin väistämättä tuosta tulee pahaa jälkeä.. 

Sepä se. Helena uskaltaa sanoa ääneen ja tuoda esille sellaisia asioita, joita muut eivät rohkene. Mitä kunnioitusta pettävä mies ansaitsee? Salataan ja piilotellaan asioita. Totuuden voi aina kertoa. Ja ne eivät jää kummittelemaan lasten mieleen ja putkahda esiin jossakin vaiheessa ja sitten ihmetellään, että mistä tämä johtuu.<

Se pettävä mies ei ole pettänyt lapsiaan, vaan minua. Meidän suhteessa on paljon muutakin mitä lapset eivät tiedä ja mille he eivät ole altistuneet, esimerkiksi mielettömät seksit. Kerrotko itse lapsillesi kaiken mitä parisuhteessanne tapahtuu? 

Osasin erottaa loukkauksen minua kohtaan ihmisenä, sanoittaa sen lapsille tavalla joka heihin vaikuttaa ja sen tiedon perusteella mitä heillä oli jo. En kuitenkaan halunnut viedä koko heidän elämää, joka on rakentunut kahden turvallisen aikuisen varaan, vain siksi, että minua kohdeltiin kaltoin. Mutta mitenkään en asioita purematta niellyt, purin fiilikset vain jossain muualla siten, etteivät lapset siitä kärsineet. 

Vierailija
24455/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja selkeästi jokin estää menemästä sinne. Onko järki?

Vierailija
24456/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ajatellut että ne itänaapurin tytöt on tavaran perään. Shoppailua kun sitä rahaa kerran on. Mutta tuo etelänaapurin tyttö jaksoi tavarasta taas jankuttaa. Tavara, maallinen mammona, raha ja lisää tavaraa. Että sellaiset arvot. 

Älä nyt kun just Helluparka kertoi kuinka kirppareilla vallan käy kun saa niin halvalla :D

Vierailija
24457/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten Natalie voi olla Seiskan kannessa, jos ei ole julkkis. Miksi hänen kasvojaan ei peitetä? 

Musta tarra vaan naaman päälle. Niin muistakin yksityishenkilöistä tehdään. 

Oliko muuten Troy Heskethin naama peitetty niissä jutuissa, joissa sen sanottiin olevan Helenan lasten uusi daddy?

Helena hänet esitteli julkisessa instassaan. M&N eivät taida esitellä yhteiseloaan julkisesti somessa. H tekee parhaansa saadakseen heidänkin elämänsä omaan instaansa esitettäväksi.

Sellainen ero julkisuudenhakuisuudessa näillä.

Vierailija
24458/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Helena uskaltaa sanoa ääneen ja tuoda esille sellaisia asioita, joita muut eivät rohkene. Mitä kunnioitusta pettävä mies ansaitsee? Salataan ja piilotellaan asioita. Totuuden voi aina kertoa. Ja ne eivät jää kummittelemaan lasten mieleen ja putkahda esiin jossakin vaiheessa ja sitten ihmetellään, että mistä tämä johtuu.

Helena kertoo julkisesti muunneltua totuuttaan ja tästä tuskin on mitään hyötyä lapsia ajatellen. Lasten kannalta on myös väärin haukkua julkisesti ex-aviomiestä, joka on lasten isä ja tärkeä ihminen heille.  Näistä paljon puhutuista oikeuden virallisista papereista on selvinnyt asioita ja asioiden taustoja,  joista Helena ei ole missään kertonut tai kertonut harhaanjohtavasti.

Vierailija
24459/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä Helena taistelee? Kertokaa! Yksinhuoltajuudenko haluaa vai mitä?

Hän taistelee naisten ja lasten oikeuksien puolesta, ja haluaa oltavat.

Kyllä, juuri näin. Kukaan vaan ei oikein ymmärrä mitä ne tässä tapauksessa tarkoittaa...siis ne oikeudet. Oltavat ovat tulleet hyvinkin selväksi.

Vierailija
24460/29013 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta exän vaatteita ja tavaroita kuuluu säilyttää???

Ketju on lukittu.