Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Mulla ei ainakaan toimi tuo käännä juttu. Etsimälläsi haulla ei löydy tuloksia. En sitten tiedä, mitä teen väärin, jos noin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tieto, että lapset saavat matkustaa häihin?
Itsestään selvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän yhteenveto voisi olla, että Kakskerrassa oli rauhallista, mutta palstalla ei.
Ihmettelen tätä, kun Helenan insta suhtnormaali, palstalla riidellään.
Pari ihmistä pitää omaa showtaan joskus iltaisin täällä.
Mikä on täysin älytöntä. Vaikka kuinka Mikkoa ja Natalieta solvattaisiin niin Helena ei hyödy mitään. Päinvastoin voi joutua käräjillä aiheuttamistaan haitasta vastaamaan, mikä tietty olisi aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan toimi tuo käännä juttu. Etsimälläsi haulla ei löydy tuloksia. En sitten tiedä, mitä teen väärin, jos noin helppoa.
Ensin haet sen sivun minkä haluat. Sitten siitä kolmen pisteen kohdalta avaat valikon, sieltä löytyy käännä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tieto, että lapset saavat matkustaa häihin?
Päätelty Helenan räyhäämisestä ja amerikkalaisen tuomarin ja systeemin haukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin haet sen sivun minkä haluat. Sitten siitä kolmen pisteen kohdalta avaat valikon, sieltä löytyy käännä.
No en kyllä mitään jenkkioikeus sivuja lähde etsimään, ku en osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helena taitaa tätä ketjua ainakin lukea. Christin insta on muuttunut nyt yksityiseksi.
Aika moni Helenan ystävän insta on muuttunut yksityiseksi kun ovat olleet täällä esillä. Marinan ja Tanyan viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
"Niin törkyviesteiksi viestit muuttuvat heti, jos Helenaa ei haukuta ja Mikkoa haukutaan. Eli Helenaa saa haukkua rajattomasti. Mikosta ei saa mitään sanoa."
Miksi pidät toisten haukkumista oikeutettuna ja toisten ei? Kyllä mun mielestä haukkuminen on törkeää kohteesta riippumatta.
Eikä Helenan tarjoamasta instamatetiaslista keskusteleminen ole haukkumista. Se on keskustelua Helenan instapäivityksistä. Mikon ja Natalien solvaukset taas on täysin asiattomia. He ovat yksityisiä ihmisiä, jotka eivät asioitaan levittele julkisuuteen. Helena ja faneja NSA eivät edes hyöty asiattomasti käytöksestään- päinvastoin, kunnianloukkaussyytettä pukkaa Helenalle . Tämä taas voi vaikuttaa varsin ikävästi Helenan pääsemiseen USAan ja jopa lasten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helena taitaa tätä ketjua ainakin lukea. Christin insta on muuttunut nyt yksityiseksi.
Aika moni Helenan ystävän insta on muuttunut yksityiseksi kun ovat olleet täällä esillä. Marinan ja Tanyan viimeksi.
Onko nuo katkaisseet välinsä Helenaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venebileiden jälkeen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Christi?
Christi on Helenan ystävä, joka jakoi Seiskan kansijutun (Cindy-juttu) NHL:lle, pelaajayhdistykselle, Mikon pomoille ja Minnesotan lehdistölle. Vuosi oli 2022. Helena ilmoitti vasta viime syksynä instassaan, ettei Mikko pettänyt häntä Cindyn kanssa. Christin mies on entinen NHL-pelaaja Mike Rupp (Mikonkin entinen pelikaveri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu sinua nyt kiusaa? Voin kertoa lyhyesti mitä siinä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuo kaikki eivät usko, että kahden maan oikeuslaitos, kaikki lakimiehet, poliisi ja Suomen kansalaiset ovat kääntyneet Helenaa vastaan ja kiusaavat häntä.
En ymmärrä näitä Helenan väittämiä, joissa hän itse kertoo, että Minnesotan tuomarit, asianajajat, myös hänen omansa, Suomen lastensuojelu, poliisi jopa lukkosepätkin ovat kaikki korruptoituneita. Eikö hänen oma itsekritiikkinsä toimi lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu sinua nyt kiusaa? Voin kertoa lyhyesti mitä siinä sanotaan.
Siis kiusaa tässä ketjussa noi enkun kieliset jutut, kun englanti ni ei ole niin hyvää. Jos käännän ne itse, niin väärinkäsityksiä tulee. Ja uskon, etten ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Christi?
Helenan ystävä, jonka kanssa ilmeisesti podcastia suunnitteli
Vierailija kirjoitti:
Helenan puolustajat ovat monet vanhempia naishenkilöitä, jotka eivät osaa etsiä netistä tietoa ja eivät ymmärrä englantia, niin, että lukisivat noita oikeuspapereita.
Ilmeisesti minä, 51v nainen, olen sinulle sellainen vanhempi naishenkilö!?! Mutta minäpä olen natiivin tasoisella englannin kielellä varustettu asuttuani Englannissa ja jenkeissä vuosia. Nou hätää siis. Oikeuden asiakirjat on luettu moneen kertaan. Taustaltani olen lastensuojelun ja varhaiskasvatuksen ammattilainen ja siksi keissi kiinnostaa. Lasten etu on se tärkein syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä sivuja on tässä ketjussa vaikka kuinka paljon! Jos osaat tulla tähän ketjuun ja kommentoida, löydät niitä täältäkin. Ja sitten "käännät" ohjeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo katkaisseet välinsä Helenaan?
Ei kai. Christi on harras uskovainen kuten Helenakin.
Miks täällä pitäisi aina vastata sinulle? Googleta.