Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Natalien kaltainen ei ikinä suostuisi tekemään tavallista työtä, koska siinä ei saa huomiota. Siksi sometyö sopii hänelle ja piti vielä julkkiksen vaimoksi päästä. Nattie on niin spesiaali ettei tyydy mihinkään tavalliseen elämään.
Sä epähuomiossa kirjoitit Natalie kun piti kirjoittaa Helena.
Nataliesta kirjoitin, on todella huomionkipeä. Ei Helena hakeutunut julkkiksen vaimoksi, Mikko pokasi hänet kesken työvuoron. Eikä Mikkoa ennen ole somessa itseään tyrkyttänyt kuten Nati.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat on kierrokset etelänaapurin ajatusten tonavilla. Olisikohan nyt paljastunut jotain lopullisen ikävää ja v-käyrä huipussaan. Jonkinlainen paniikkitunnelma kun haukutaan jo laajempaa porukkaa etunimillä. Täällä taitaa kirjoitustyylistä päätellen pyöriä ainakin kaksi eri kirjoittajaa, kirjoitus- ja tyylivirheitä tekevät molemmat, ja toinen on taidoiltaan paljon alkeellisempi, raffimpi ja vanhanaikaisen kuuloinen. Mun veikkaus on, että ovat äiti- ja tytärhihittelijät.
Ihan samoja havaintoja. Nyt on Viroa vielä kehuttu kovin, eikä siinä mitään, arvostan Viroa, mutten kaikkia virolaisia. Huvittaa, kun Helenan kehulistaan on nyt tullu lisäks perijätär. 🙃
Ihan näin suomalaisena pidän Virosta ja virolaisista. Monissa yhteyksissä heidän kanssaan olen ollut tekemisissä. Olen sitä mieltä, että ovat ahkerampia kuin suomalaiset. Sinua taas harmittaa, kun Helenaa ja hänen kotimaataan kehutaan. Olen aivan supisuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalien kaltainen ei ikinä suostuisi tekemään tavallista työtä, koska siinä ei saa huomiota. Siksi sometyö sopii hänelle ja piti vielä julkkiksen vaimoksi päästä. Nattie on niin spesiaali ettei tyydy mihinkään tavalliseen elämään.
Sä epähuomiossa kirjoitit Natalie kun piti kirjoittaa Helena.
Nataliesta kirjoitin, on todella huomionkipeä. Ei Helena hakeutunut julkkiksen vaimoksi, Mikko pokasi hänet kesken työvuoron. Eikä Mikkoa ennen ole somessa itseään tyrkyttänyt kuten Nati.
Äiti-hihittelijä ei nyt ihan ymmärtänyt ironiaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että häät pidetään Amerikassa. On liisn pitkä matka lähteä kuokkimaan.
Tullaan kutsumatta, ei lähdetä käskemällä.
Tuossa olisi häjyjen meininkiä häissä.
Lapset oli Virossa Helenan kanssa yliaikaa, ehkä nyt vain Mikolla. Tuota takan kohentamiskuvaa en halua nähdä enää. On 6-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on näytiksi Hellun kirppisvaatteita. Suurin osa käyttämättömiä tai kerran pari käytettyjä
Ei ole jenkeissä tainnut kirppareita kierrellä
Tietenkään ei ole jenkeissä kirppareita kierrellyt, oli rutkasti rahaa käytettävissä. Helena voisi nyt perustaa oman kirpputorin, enemmän tuottaisi kuin rasvapurkit. Sain sen käsityksen, että rasvafirma siirtyy Suomeen. Jotkut luonnontuote firmat saattavat Suomessa jotenkin pärjätä suurten toimijoiden rinnalla esim. Frantsila.
Mitä koulutusta ja kokemusta hänellä on pyörittää menestyvää luonnontuote-bisnestä? Tai ylipäätään mitään kasvovoideyritystä?
Pääasia oli se, että Helena sai firmaan piilotettua n 300 000. Muka investoi, hah tuo white lable -formaatti maksaa valmiina konseptina korkeintaan 10 000 - 15 000. Siksi ei oikeudelle halunnut tilitietojaan ym näyttää. Valehtelee tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesänä Kakskerrassa puhaltaa uudet tuulet. Natalien vanhemmat ja sisaret perheineen majoittuvat vierastalolla.
Nattie varmaan ensi töikseen sisustaa talot uusiksi jotta päästään kotkan muistosta eroon. Johan päätalossa jotkut seinätaulut vaihtui ja ex-rouvalla paloi päreet niin maan perusteellisesti.
Ei pääse koskaan lasten äidistä eroon😁😁
Tällä menolla äiti hommaa itselleen lähestymiskiellon ja lasten valvotut tapaamiset kerran kuussa.
Höpö höpö hullu, turhaan jankutat samaa fantasiaasi. Valvottuja ei määrätä kuin väkivalta- ja huumerikollisille ja vastaaville.
Ai että mä tykkään, ku Kippereitä risoo! 💗 Ja kieltämättä odotan jo aika malttamattomana lopullista oikeuden päätöstä. Niin vain hävisi kirkonkin tuki, kun heille annettiin tiedoksi oikeuden päätökset ja Helenan valehtelu.
Mikko ja Natalie on ihana pari. Ja Helena on se, jolle suurin osa nauraa.
Nyt on niin suurta katkeruutta kehissä, että vain Kouvun klaani pystyy tähän..Minä taas en ymmärrä, että kolmen lapsen äiti pitää tuhota, vaikka hänessäkin vikaa on.
Hän tuhoaa ihan itse itsensä. Kaikki, mitä hänelle jatkossa tulee tapahtumaan tämän avioeron tiimoilta, on seurausta hänen omista valinnoistaan. Kukaan, ei siis kukaan, pakota häntä toimimaan kuten toimii. Luonne on pahantahtoinen ja peilistä löytyy syyllinen "woe is me" epäonneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesänä Kakskerrassa puhaltaa uudet tuulet. Natalien vanhemmat ja sisaret perheineen majoittuvat vierastalolla.
Onko niin lokkeja että heti hyökkäävät paikalle?
Totta kai, koko kesän syövät ja juovat Mikon laskuun ja vaativat helikopterireissua Lappiin, Eiffel-torniin ja Pohjoisnavalle. Kun kerran Euroopassa ollaan. Mikko kustantaa.
Tälle piti jo nauraa kaiken älyttömyyden keskellä. SuperBowl-reissun tyyliin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nattie varmaan ensi töikseen sisustaa talot uusiksi jotta päästään kotkan muistosta eroon. Johan päätalossa jotkut seinätaulut vaihtui ja ex-rouvalla paloi päreet niin maan perusteellisesti.
Eihän sitä tiedä, vaikka M ja N suunnittelisivat tekevänsä jotain Helenalle. Joku koivuista jo eilen täällä ohjeisti helenaan menemään nuuksioon tekemään itsemurhan, niin sairasta porukkaa ne on.
Täällä ei riehu kuin Kipperit.
Mitä sekoilet taas! Nuuksio ei ole mikään itsemurha metsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä tykkään, ku Kippereitä risoo! 💗 Ja kieltämättä odotan jo aika malttamattomana lopullista oikeuden päätöstä. Niin vain hävisi kirkonkin tuki, kun heille annettiin tiedoksi oikeuden päätökset ja Helenan valehtelu.
Nyt on niin suurta katkeruutta kehissä, että vain Kouvun klaani pystyy tähän..Minä taas en ymmärrä, että kolmen lapsen äiti pitää tuhota, vaikka hänessäkin vikaa on.
Kukaan ei tuhoa "kolmen lapsen äitiä"- hän nauttii nyt valintojensa seurauksista. Tällaista se on kun ei malta lopettaa "sotimistaan" ajoissa ja sopia silloin kun vielä on tarjouksia pöydällä. Tyhjä kiusanteko kostautuu.
Mitäköhän lapset tuumivat lukuessaan tätä ketjua? Tyttö ainakin voisi lukea ja kertoa pienemmille. Varmasti koulukaverit ovat tästä kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin suurta katkeruutta kehissä, että vain Kouvun klaani pystyy tähän..Mikäs tuossa on katkeraa? Iloinenhan minä olen. 😂 Pitäiskö sun vaikka kvg se merkitys sanalle katkera ja verrata sitä tuon tekstini sisältöön? Ei katsos kannata käyttää termistöä, jota ei ymmärrä. Yhtäkään Koivua en ole koskaan tavannut, en edes tätä yhtä "maailmankuulua" (not) Riippa Koivua.
Iloinen??? Etkö erota vahingoniloa ja iloa toisistaan??? No näkeehän teksteistäsi, miten tunnevammainen ihminen on kyseessä. Hoida
<
Hulluilla on näköjään halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat on kierrokset etelänaapurin ajatusten tonavilla. Olisikohan nyt paljastunut jotain lopullisen ikävää ja v-käyrä huipussaan. Jonkinlainen paniikkitunnelma kun haukutaan jo laajempaa porukkaa etunimillä. Täällä taitaa kirjoitustyylistä päätellen pyöriä ainakin kaksi eri kirjoittajaa, kirjoitus- ja tyylivirheitä tekevät molemmat, ja toinen on taidoiltaan paljon alkeellisempi, raffimpi ja vanhanaikaisen kuuloinen. Mun veikkaus on, että ovat äiti- ja tytärhihittelijät.
Ihan samoja havaintoja. Nyt on Viroa vielä kehuttu kovin, eikä siinä mitään, arvostan Viroa, mutten kaikkia virolaisia. Huvittaa, kun Helenan kehulistaan on nyt tullu lisäks perijätär. 🙃
Älä kadehdi Helenan odotettavissa olevaa isoa perintöä. Täällä palstalla oli kerran Kipperien firman taloustiedotkin pyörimässä, joku kaivanut. . Tosi näytti pyyhkivän pikkufirmalla. Mutta siitä tuo perijyys tuli omasn mieleeni. Ja joku kade heti ryntäsi tänne, että Helenaei, ihan täysin suomalainen olen, en ole Helenaa ikinä nähnyt enkä millään tavoin oikeasti tunne paitsi lehtitiedoista ja muiden kirjoittamista tiedoista. Palstalla on moneen kertaa myös kirjoitettu, miten Kipperit ovat rikkaita ja voivat itse maksaa lastenlasten matkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä, vaikka M ja N suunnittelisivat tekevänsä jotain Helenalle. Joku koivuista jo eilen täällä ohjeisti helenaan menemään nuuksioon tekemään itsemurhan, niin sairasta porukkaa ne on.
En tiedä kuka oli, mutta asiallista ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuhoaa. Helena on vaan menettänyt paljon rahaa mutta yhteishuolto. Lapset ne tärkeimmät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Hän tuhoaa ihan itse itsensä. Kaikki, mitä hänelle jatkossa tulee tapahtumaan tämän avioeron tiimoilta, on seurausta hänen omista valinnoistaan. Kukaan, ei siis kukaan, pakota häntä toimimaan kuten toimii. Luonne on pahantahtoinen ja peilistä löytyy syyllinen "woe is me" epäonneen.
Otahan lääkkeesi, pahantahtoinen sekopää. Harmittaa kun olet paskonut elämäsi? Oikein sulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei jenkkituomari tee Helenasta kunnianloukkaussyytettä. Sen verran sakeaa settiä vielä englanniksi Helena tuomarista suoltaa.
Nähtäväksi jää. Siihen varmaan vaikuttaa se, että ei ole kansalainen. Mutta kyllähän tuolla varmaan voisi maahantulon estää jatkossa. Vai meneekö sitten sananvapauden piikkiin.
Menee ihan sananvapauden piikkiin, mitään törkeää sanaa ei Helena käyttänyt. Olet naurettavan herkkä, oikein kunnon rajaton haavoittuva narsisti.
Jos julkisesti syytät ihmisiä korruptiosta, se ei mene ihan pelkästään sananvapauden piikkiin.
Sananvapaus ei myöskään tarkoita sitä, ettet olisi vastuussa sanoistasi.
Totta! Ei sananvapaus tarkoita, että mitä vaan voi laukoa. Hellun jutut jatkuvasti kunnianloukkauksia, yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittelyä sekä totuuden muuntelua. Ei se ole sananvapautta. Sananvapaus ei tarkoita, että voi tehdä rikoksia. Pitää kunnioittaa muita ihmisiä ja heidän yksityisyyttään. Kunniaa ei voi loukata vain siksi, että on olemassa sananvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipperien kouluttamattomat mafiosot, kampaajat ja kirpputorin pitäjät vasta fiksuja ja älykkäitä ovatkin. 🤭
Noillahan on kaikilla menestyvät firmat, myös Hellun vanhemmilla. Vieolaiset ovat ahkera ja yritteliäs kansa. Kaikessa hurauttaneet meidän suomalisten ohi: Pisa, teknologia, talous, ulkonäköJep. Ja alkaa Eestin yliopistot peittoamaan meidän laitokset mennen tullen. Naapurin tytär lähti Tartoon lääketieteelliseen ja aivan mahtava kokemus kuulemma ja kansainvälinen ilmapiiri.
Tartoon mennään opiskelemaan ainoastaan siitä syystä, että sinne pääsee rahalla sisään ne, jotka on liian tyhmiä pääsemään minnekkään oikeaan yliopistoon opiskelemaan lääkäriksi.