Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö lähiöissä asu ihan normaaleja, keskituloisia suomalaisia? Mitä vikaa niissä on? Vai käsitänkö jotain väärin?
En ole Suomessa asunut yli 20 vuoteen, joten ei ehkä ole ajantasalla tiedot.
Saako kysyä, että missä maassa asut tällä hetkellä ja miten sinne päädyit? Itsekin haluaisin asua muualla.
Tanskassa. Olin aikanaan täällä opiskelemassa ja myöhemmin tulin töihin. Edelleen samassa työpaikassa.
Olen ollut naimisissa täkäläisen kanssa, tuli ero ja nyt taas siis yksin. Lapset opiskelee muualla, mutta käyvät väliin kotona.
On meitä täällä av:lla sitten monesta paikasta! Itse olen Saksasta, täällä kouluttauduin tohtoriksi ja on 3 lasta täkäläisen kanssa. Muuallakin asunut. Täällä on myö
Tietenkin on monia ulkosuomalaisia avlla. Itse tulin aikanaan esikoista odottaessa ja täällä tulee edelleen käytyä vaikkakin harvemmin.
Täällä oli kiva kirjoitella suomeksi ja pitää kielitaitoa yllä. Nykyisin lähinnä lueskelen, harvoin kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne avioehtorahat menevät kaikkinensa asianajajille. Helena hävisi ja menetti kaiken. Varmasti Mikko olisi antanut rahat Helenalle mielummin, eikä Sue oikeusavustajalle.
Ei olisi antanut ja se naurettavinta onkin. Mikon mottohan on ollut koko ajan: mielummin 3 miljoonaa avustajille kuin miljoona Helenalle!
Itseasiassa se on ollut: Mieluummin kolme miljoonaa lakimiehille, kuin puolet omaisuudesta + puolison elarit Helenalle.
Miljoonanhan se jo maksoi, eikä Helena siitä ole valittanut, vaan avioehdon pätevyydestä yleisesti.
Sanoi käsittääkseni instassa, et avioehdosta käydään vielä oikeutta USA:ssa, mut muuten oikeudenkäynnit ovat siirtyneet Suomeen. Näin he ovat yhdessä sopineet. Hänhän siirsi oikeudenkäynnin USA:aan, kosk
Kyllä. Nyt oikeus päättää onko oikeus aikaisemmin menetellyt asian käsittelyssä (siis avioehto) oikein. Lasten asia sitten vireillä jotenkin Suomessa, näin ymmärsin.
Helena ja harava. Sen päivän kun näkisi, että Helena tekee puutarhatöitä! Ei tainnut Edinan aikanakaan olla yhtään kuvaa, jossa hänellä olisi harava tai tekisi mitään pihatöitä. Hänhän on aina tottunut palvelusväkeen. Oli puutarhuri, lumenluoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Helena ja harava. Sen päivän kun näkisi, että Helena tekee puutarhatöitä! Ei tainnut Edinan aikanakaan olla yhtään kuvaa, jossa hänellä olisi harava tai tekisi mitään pihatöitä. Hänhän on aina tottunut palvelusväkeen. Oli puutarhuri, lumenluoja jne.
Luulet ihan tosissasi, että vain kaikki somessa julkaistu on tapahtunut?! Ihminen ei voi olla tehnyt jotain jos ei sitä ole someen kuvattu? :D aika harva haluaa varmaan ottaa itsestään kuvia harava kädessä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään, ettei ole tehnyt millään lailla hyvää kymmenen vuoden lojuminen luksusrouvana kotona tuon ihmisen mielenterveydelle.
Sulta ei päättely näytä kovin hyvin sujuvan niin jätä suosiolla fiksummille.
Niitä on aika vähän, olen nimittäin fyysikko.
Fyysikko Michio Kaku on mun lemppari. Jopa minä ymmärrän, kun hän puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään, ettei ole tehnyt millään lailla hyvää kymmenen vuoden lojuminen luksusrouvana kotona tuon ihmisen mielenterveydelle.
Mikä saa sinut ajattelemaan, että fyysikot olisi jotenkin erityisen fiksuja? Niissäkin on kaikenlaisia. Oot surkea trolli.
Se joka sanoo on itse. Oli puhe loogisesta päättelystä. Se on meidän leipälaji. Tietysti voi olla tuntematon asia sellaisille, jotka eivät ole korkeakoulujen penkkejä kuluttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne avioehtorahat menevät kaikkinensa asianajajille. Helena hävisi ja menetti kaiken. Varmasti Mikko olisi antanut rahat Helenalle mielummin, eikä Sue oikeusavustajalle.
Ei olisi antanut ja se naurettavinta onkin. Mikon mottohan on ollut koko ajan: mielummin 3 miljoonaa avustajille kuin miljoona Helenalle!
Itseasiassa se on ollut: Mieluummin kolme miljoonaa lakimiehille, kuin puolet omaisuudesta + puolison elarit Helenalle.
Miljoonanhan se jo maksoi, eikä Helena siitä ole valittanut, vaan avioehdon pätevyydestä yleisesti.
Sanoi käsittääkseni instassa, et avioehdosta käydään vielä oikeutta USA:ssa, mut muuten oikeudenkäynnit ovat siirtyneet Suomeen. Näin he ovat yhdessä sopineet. Hänhän siirsi oikeudenkäynnin USA:aan, kosk
Ei siellä Jenkeissä enää oikeudenkäyntiä käydä, käsitellään vain valitus edellisen oikeudenkäynnin päätöksistä. Jos katsotaan, että avioehtoa käsitelty edellisessä oikeudenkäynnissä oikein, niin se oli sit siinä.
En ymmärrä tuota yhteisestä päätöksestä siirretty Suomeen. Eihän se niin mene. Jos Minnesotassa tehty päätös, se tunnustetaan Suomessa eikä samasta asiasta voi enää nostaa oikeusjuttua Suomessa.
Nyt on oikeudessa vain tuo kakskerta, missä "ohitetaan" Helenan allekirjoitus sekä Helena yksinhuoltajuushakemus.
Avioehdosta tai osituksesta tai kakskerran omistajuudesta ei voida enää Suomessa käydä oikeutta.
No Helenahan ottaa kuvia ihan missä ja miten vaan. Hänhän on rekisteröinyt koko elämänsä someen, lähinnä itseään kuvaten. Kai siellä sitten jotain pihatyökuviakin olisi, mutta kun ei ole.
Tää Mikon isän lapsisekoilu oli mehevin juoru koko ketjussa. Varmaan jättänyt mikkoonkin jonkinlaiset jäljet. Tuire ilmeisesti sallii mitä tahansa mieheltään. Ja pojiltaan. Pojat on poikii ja silleen, rapatessa roiskuu.
Sä jotenkin kuvittelet, että tuo on oikeasti joku mehevä juoru? Tuo asia on ollut aina tiedossa, että Jukalla on lapsi muunkin naisen kanssa kuin Tuiren kanssa. Ei ole mikään uusi juttu ja on aina ollut lapsen/nykyisen aikuisen kanssa tekemisissä. Monilla ihmisillä on lapsia kahden tai jopa useamman ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet ihan tosissasi, että vain kaikki somessa julkaistu on tapahtunut?! Ihminen ei voi olla tehnyt jotain jos ei sitä ole someen kuvattu? :D aika harva haluaa varmaan ottaa itsestään kuvia harava kädessä 🤣
Totta kai haluaa ottaa. On mukava tehdä pihahommia ja se on sitä elämää, jota simessa jaetaan. Joidenkin elämä on sellaista, joidenkin terassilla makoilua ja lapsille kikattelua. Välillä myös palvelushenkilökunnalle jupisemista. Ja eksälle.
Helenahan sanoi, että Kakskerran kiinteistöjuttu on Suomessa käräjillä. Samoin lasten huoltajuusasia. Liittyen vuoroihin ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut ajattelemaan, että fyysikot olisi jotenkin erityisen fiksuja? Niissäkin on kaikenlaisia. Oot surkea trolli.
Fyysikot omaa loogisen päättelyn, syy- seuraussuhteet jne. -eri
Lähiössä asuminen ei ole mikään kaamea vaihtoehto. Siellä asuu monenlaisia ihmisiä, mutta harva heistä häiritsee muita. Tietenkin todennäköisempää on saada kurjat naapurit isoissa vuokrataloissa esim. Varissuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helana lähtenyt jenkkeihin ja elämä muuttui täydellisesti. Ei ole tarvinnut miettiä onko rahaa ostaa ruokaa ja vaatteitta. Varmasti ovat rakastaneet toisiaan , kun lapset saaneet. Tuon takia on juuri hyvä , että avioehto on tehnyt. Nyt vaan näköjään Helena ei ole tyytyväinen mihinkään. Sai rahat ja on ihanat lapset. Mitä hän haluaa vielä.
Hän ei halua rutiinia. Hän haluaa samat oltavat kuin Edinissa. Lastenhoitajat, siivoojat, ruoan laittaja, lasten harrastuksiin viejät, talonmies, talon kunnostaja, turvapalvelu, mitähän muuta?
Mutta Suomessa soittaa hätäkeskukseen, kun talonmies tulee leikkaamaan ruohoa tai kunnostaja putsaamaan rännejä. Väärin toimittu. Ristiriitaista, mutta niinhän on Helenan kaikki toiminta. Pääasia, että taas löytyy joku syy valittaa ja syytellä muita.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän järki noissa instajulkaisuissa on?
Mikko elää omaa elämäänsä, hänellä omat tukiverkot, ystävä ja työnantajat. Mikko menee naimisiin ja jatkaa elämäänsä. Mikä järki?
Mikolla ja Mikon luona on oltavat ja kaikki se, mitä Helenakin haluaa, ja Helena ehkä epätoivoisesti yrittää saada jostakin tukea sille, että hänellekin lohkeaisi osa oltavista jollakin konstilla, jotta hänkin voisi jatkaa elämäänsä, näin oletan.
Helena menee varmaan siskolleen jos ja kun Kakskerrasta tulee lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Helenahan sanoi, että Kakskerran kiinteistöjuttu on Suomessa käräjillä. Samoin lasten huoltajuusasia. Liittyen vuoroihin ym.
Liittynee Kakskerran lainhuudon loppuunsaattamiseen. Omaisuuden osituksen/erottelun suhteen Suomen oikeuslaitoksella ei ole toimivaltaa vaan siitä päätettiin Minnesotassa osana avioeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysikot omaa loogisen päättelyn, syy- seuraussuhteet jne. -eri
Älä viitsi yrittää päteä. Olen matemaattisesti lahjakas ja kaltaisesi ihmiset saavat minut voimaan pahoin. Ne fyysikot, ketä työni kautta tunnen ovat erittäin mukavia, huumorintajuisia ja eivät kyllä aliarvioi ihmisiä vain sen takia, että ovat fyysikkoja.
Mummot hokee noissa fb jutuissa, että riitaan tarvitaan aina kaksi ja sillä selvä.
Ei se noin mene aina. Minä olin nuorena epävarma ja ensimmäisen suhteen aikana olin täydellisen läheisriippuvainen.
Eromme jälkeen menin jotenkin sekaisin ja käyttäydyin todella nolosti. Vainosin ex poikaystävääni ja hänen tyttöystäväänsä. Kännissä kävin haukkumassa heidät ja muutenkin olin todella idiootti.
Exäni ja hänen tyttöystävänsä elivät omaa elämää ja yrittivät vältellä minua.
Kymmeniä vuosia tästä kulunut ja vieläkin hävettää. Kävin onneksi terapiassa ja pystyin käsittelemään hylkäämisen tunteitani ja ymmärtämään tekoni. Mutta siihen riitaan ei tarvittu kuin vain minä