Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v**tu. Kaksi päivää vinkumista ja videointia tuostakin asiasta. Jos joku olisi mennyt tuohon mökkiin sisälle ilmoittamatta, niin ymmärtäisin. Nyt en. Muuttaisi johonkin ihmisten ilmoille, niin ei ehtisi kytätä kuka pihalla tekee töitä. Tekevätkö nämä ihmiset töitään vain hänen "kotinsa" kimpussa? Entä tänään, jos menevät päärakennuksen tai muun rakennuksen huoltotöihin?
Samaa mieltä. Luulen, että Hoon tarkoituksena on saada exä paikalle keinolla millä hyvänsä. Haluaa Mikon huomiot
Tänpäiväsissä stooreissa oli vähäpukeinen selfie. Exä siellä jo laittautunut. Kyllähän Mikko nyt varmasti rientää paikalle.
Noloo Hellu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten laitetaan sellanen koti, mihin rahkeet riittää. Ja tehdään töitä sen eteen, että saa joskus sellaisen kodin minkä haluaa. Mikä on vaihtoehto, ei kotia lainkaan? Kumpi on mielestäsi lasten edun mukaista?
Pidä sinä siellä omassa kodissa huoli, ettei vaan katto muutu lattiaksi. Kai se nyt on ihan selvää, että ihmisellä on avioeroasiat kesken ja aikanaan sen pysyvämmänkin kodin löytää lapsilleen ja itselleen. Mikä tuolla nyt ei ole asua väliaikaisesti sen aikaa minkä katsovat aiheelliseksi.
No siinäpä asuu, mutta ei voi sitten valittaa kaikesta, mikä liittyy siellä asumiseen.
Lainaan tätä hetkeksi. Ylempänä kirjoittaa lattian muuttumista katoksi.
Niinku ympäri ämpäri?
Sor
Minäkin mieti, että tarkoittiko kommentoija, että mun kämppä jostain syystä kääntyy katolleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä toi filtteri. Hän ei taida itse katsoa miltä noi klipit näyttää.
Vääntääkö se filtteri nuo kulmakarvat noin eriparisiksi vai mistä tuo epäsymmetrisyys johtuu?
Miksi kyttäät noin tarkkaan jonkun kulmakarvoja, oletko sairas?
Ei niitä tarvitse erikseen kytätä- nehän suorastaan pistää silmään tuossa naamassa kuten pitkä nenäkin.
Ei pistä muille. Sulla on vaan pakkomielle Helenan ulkonäöstä. Hanki apua.
Vierailija kirjoitti:
Voi v**tu. Kaksi päivää vinkumista ja videointia tuostakin asiasta. Jos joku olisi mennyt tuohon mökkiin sisälle ilmoittamatta, niin ymmärtäisin. Nyt en. Muuttaisi johonkin ihmisten ilmoille, niin ei ehtisi kytätä kuka pihalla tekee töitä. Tekevätkö nämä ihmiset töitään vain hänen "kotinsa" kimpussa? Entä tänään, jos menevät päärakennuksen tai muun rakennuksen huoltotöihin?
Helena ryntää heti kyttäämään päätalon koodia, on jankuttanut päätalosta. Epäilen erittäin vahvasti, että murtautuu sinne vielä.
Tuliko ne oikeuden päätökset jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Lastensuojelukin on ottanut lahjuksia vastaan Helenafanin mukaan. Huh huh!
Ei siihen mitään lahjuksia tarvitse. Siellä on tyhmät sossut pikkarit märkinä kun tunnettu jääkiekkoilija vähän lirkuttaa, ei siinä mitään lahjuksia tarvita!
Olisi sinun ja Helenan aika alkaa jo kunnioittamaan omaa työtään tekeviä ihmisiä eikä pilkata, naureskella ja haukkua heitä somessa. Se Kakskerran talkkarikin tekee vaan työtään sekä nuo sossut sekä poliisit sekä oikeuden tuomarit jne. Aivan ala-arvoisia kommentteja Helenalla sekä joillakin hänen kannustajillaan.
Ei kai kukaan kannusta huonosti töitään tekeviä ihmisiä?! Ainakaan toivon mukaan! Helena ei ole ketään pilkannut, joten lopeta valehtelu.
Mutta Natalie on kuitenkin videolla pilkannut Helenan vanhemmuutta?
Onko sulla jotenkin valikoiva kuulo?
Helluhullu laittanut kakkosvaihteen silmään ja spämmii maanisena. 🤡 Popparit esiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Lastensuojelukin on ottanut lahjuksia vastaan Helenafanin mukaan. Huh huh!
Ei siihen mitään lahjuksia tarvitse. Siellä on tyhmät sossut pikkarit märkinä kun tunnettu jääkiekkoilija vähän lirkuttaa, ei siinä mitään lahjuksia tarvita!
Jep. Yleensä sossut naisia eikä mitään penaalin terävimpiä kyniä. Helppo on tunnetun komean julkkismiehen niitä pyörittää, eivät uskalla eivätkä halua laittaa vastaan NHL-tähdelle. Varmaan ihan posket punaisina Mikon kanssa jutustelevat mukavia.
Sanoo varmaankin sossun ja lasun kestoasiakas. Jotkut ihmiset ovat vain kertakaikkisen tyhmiä. Kuten sinä.
Kokeilin tuota Helenan filtteriä. Kyllähän se tekee ihan tavallisen näköisestä naamastani hyvännäköisen. Miltähän Helena oikeasti näyttää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako tuo Helena veroja Suomeen tai Turkuun, onko tuommoinen poliisin apu edes hänelle tarkoitettua. Saatikka ruinata jotain henkilökohtaista suojelua. Anna mun kaikki kestää. Kyllä kuule monenlaisissa perheissä rikotaan kotirauhaa, eilenkin mies alkoi imuroimaan multa kysymättä ja kyllä se meteli vähän rasitti. Ei tullut mieleen poliisia ja hätänumeroa soittaa apuun. On rouva kohottanut itsensä nii korkealle jalustalle ettei sinne muut oikein edes näe.
Tottakai Hellu tarttee henkivartijan kakskerran pihaan.
Helluhan muuten naamaili talkkarin "henkivartijasta".
Kyllä mä enempi Helluu pelkään kuin söpöä talkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Helluhullu laittanut kakkosvaihteen silmään ja spämmii maanisena. 🤡 Popparit esiin!
Sano muuta. On se Hellu vaan hullu, kun spämmää ihan kamalassa vimmassa kaiken maailman sontaa tulemaan.
Sosionomi ei voi kutsua itseään sosiaalityöntekijäksi.
Laillistettu sosiaalityöntekijä on suorittanut yliopistossa maisterin tutkinnon, johon sisältyy tai jonka lisäksi hän on suorittanut pääaineopinnot tai pääainetta vastaavat opinnot sosiaalityössä.
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein että juhannuskeissin aikaan Hellu myönsi että arki ei onnistu omien lasten kanssa?
Eli ei vaan suoriudu arjesta.
Koska ei oikeastaan koskaan ole ollut vastuussa tai keskenään omien lasten kanssa.
Surullista. 😥
Näkeehän sen nytkin. Lapsiviikonloppuina sännätään sukulaisiin, kun itse ei osata olla niiden lasten kanssa. Jos jonkun arkipäivän joutuu heidän kanssaan viettämään, kaikki menee pieleen, kun "kukaan ei auta".
Veikkaan, että poliisillakin on selkeä kuva koko keissistä ja miksi omistusoikeus ei vielä ole kirjautunut oikein, vaikka kaikki on täysin selvää: Kakskerran omistaa vain ja ainoastaan Mikko. Mutta haluavat rauhoitella ex-rouvaa ja ehkä se on myös Mikon toive, että vasta sitten ex-rouva noudetaan tontilta, kun kirjaus on viimein tehty. Hyvin nimittäin tukee tuo poliisin neuvo tätä arviota pysyä sisällä, laittaa ovet lukkoon ja verhot eteen. Näin Hoo pysyy turvassa ja niin pysyy muuten huoltomiehetkin ja Mikko. Eikä omistajaa tietenkään poisteta omalta tontiltaan, siihen Hoon on aivan turha vedota.
Lisäksi alkaa vissiin iskeä paniikki, kun Hoo niin kovasti toivoo, että asiat saadaan päätökseen ennen häitä (lue: anna mulle pari miljoonaa). Ja että olisi kiva tietää mitä tapahtuu. No eihän siinä ole mitään epäselvää; perhe Koivu eli Mikko, Nattie ja lapset lähtevät viikoksi jenkkeihin häitä viettämään ja palaavat sitten Suomeen ja elämä jatkuu kuten ennenkin. Ihan höpöjä noi vihjailut lasten muutosta jenkkeihin....
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ne oikeuden päätökset jo?
Sitä mietin myös, ihan kuin jotain olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä toi filtteri. Hän ei taida itse katsoa miltä noi klipit näyttää.
Vääntääkö se filtteri nuo kulmakarvat noin eriparisiksi vai mistä tuo epäsymmetrisyys johtuu?
Kulmat on kampaaja siskonsa taidonnäyte. Kuten nuo haivenet.😅🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein että juhannuskeissin aikaan Hellu myönsi että arki ei onnistu omien lasten kanssa?
Eli ei vaan suoriudu arjesta.
Koska ei oikeastaan koskaan ole ollut vastuussa tai keskenään omien lasten kanssa.
Surullista. 😥
Näkeehän sen nytkin. Lapsiviikonloppuina sännätään sukulaisiin, kun itse ei osata olla niiden lasten kanssa. Jos jonkun arkipäivän joutuu heidän kanssaan viettämään, kaikki menee pieleen, kun "kukaan ei auta".
Mua ärsytti se uber-kuski. Vanhempien kuuluu kuskata lapsia esim. harrastuksiin, ei se ole mitään työtä. Helena marisee, että joutuu taksikuskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu sinä vain omasta puolestasi, itse en ole tuollaista huomannut. Mikon ristiriitaisuudet olen sen sijaan huomannut; tyyppi esim. esittää olevansa hyvä isä, muttei suo lapsilleen edes lämmintä suihkua.
Mitä höpiset? Saahan ne lapset käydä kotonaan suihkussa ihan niin paljon kuin haluavat.
Eivät saa kakskerrassa ja sekin on lasten koti.
Päätalossa saavat, siellä myös jokaisella lapsella omat huoneet ja Mikon ja Natalien makuuhuone. Vaan ei Helenan makkaria.
Seiska on ollut ihmeen hiljaa, odottaa varmaan myös sitä lopullista päätöstä Kakskerrasta ja sitten saa Hellulta nyyhkyhaastattelun kun heitettiin ulos?
Mikko ja Natalie ei ole tasapainoista nähneetkään. Lapsia ei auta millään lailla se, että joku on tykkäävinään luonnosta. En ole edes ikinä tavannut ihmistä joka ei luonnosta pitäisi. Se ei ole mikään meriitti. :D