Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
https://www.varha.fi/fi/ilmoitusyhteydenotto-sosiaalihuoltoon-tuen-tarp…
Tänne vaan ilmoituksia menemään. Luulisi, että onnistuu ilman kaikkia tietoja. En kokeillut vielä, mutta kokeilen kunhan töiltä ehdin.
Pistäsiköhän miettimään, että mitä kaikkea kannattaa tuutata someen, jos näitä(kin) ilmoituksia tulisi oikein paljon. Ei sossut voi tuota loputtomiin katsoa läpi sormiensa. Tuo ihminen tarvitsee hoitoa. On myös mielestäni kyseenalaista, että saa viettää aikaa lasten kanssa, vaikka on noin irti todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä toi filtteri. Hän ei taida itse katsoa miltä noi klipit näyttää.
Vääntääkö se filtteri nuo kulmakarvat noin eriparisiksi vai mistä tuo epäsymmetrisyys johtuu?
Mikko on siis lahjonut tai vaikutusvallallaan alistanut koko maailman, Minnesotaa myöten? Siis ihan kaikki, poliisit, lasun, tuomarit, vartijat, häken jne. jne. Helena on harhainen ja pakkomielteinen, ei tota voi muuten tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Tänne vaan ilmoituksia menemään. Luulisi, että onnistuu ilman kaikkia tietoja. En kokeillut vielä, mutta kokeilen kunhan töiltä ehdin.
Minäkin menen tekemään ilmoituksen heti, kun ehdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä toi filtteri. Hän ei taida itse katsoa miltä noi klipit näyttää.
Vääntääkö se filtteri nuo kulmakarvat noin eriparisiksi vai mistä tuo epäsymmetrisyys johtuu?
Temu rules.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on täysin tärähtänyt. Painajaisten exä. Miten voi olla noin irrallaan todellisuudesta.
Toivon että tämä kaikki vain teatteria eikä edes enää itse usko satuihinsa. Kuinka monta kautta tämä katkera exä vielä rääkyy että eksä ei jätä häntä rauhaan?, ja samalla itse asuu laittomasti exänsä kesämökillä?? Aivan tärähtänyttä toimintaa. Hellu ei vaan ikinä hyväksynyt sitä että ero tuli ja elämä jatkuu. Katkeraa niin katkeraa.
Mene töihin ja lopeta Helenan kyttäys ja turha ruikutus!
Samaa voisi sanoa Hellulle, lopeta Mikon kyttäys, hanki omat oltavat asuntoineen ja mene töihin. Ja lopeta ruikutus.
Milloin Mikko apureineen lopettaa Helenan 24/7 kyttäyksen kakskerralla?
Kakskerta on yksin Mikon ja hän kyttää ja hoitaa kiinteistöään eikä sinne pesiytynyttä exää. Helena voi kenenkään estämättä hankkia oman asunnon ja takaan että Helena saa olla siellä täysin Mikon häiritsemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on täysin tärähtänyt. Painajaisten exä. Miten voi olla noin irrallaan todellisuudesta.
Toivon että tämä kaikki vain teatteria eikä edes enää itse usko satuihinsa. Kuinka monta kautta tämä katkera exä vielä rääkyy että eksä ei jätä häntä rauhaan?, ja samalla itse asuu laittomasti exänsä kesämökillä?? Aivan tärähtänyttä toimintaa. Hellu ei vaan ikinä hyväksynyt sitä että ero tuli ja elämä jatkuu. Katkeraa niin katkeraa.
Mitä ainä sitten täällä kyttäät ja ruikutat? Mene töihin!
Taitaa tulla Helenalta näitä raivovastauksia nyt. Kirjoitusvirheitä on, kun tunnetta on sen verran mukana kirjoitellessa. Korjailee täällä asioita, eikä tajua, että hänet kyllä tunnistaa tekstistä.
Minä kirjoitin tuon edellisen kommentin vastaukseksi tuohon, että pitäisi lopettaa Helenan kyttäys. Samaahan sekin kirjoittaja tekee, roikkuu vauvapalstalla, kun voisi tehdä muutakin. On vähän väsynyttä hokea, että mitä täällä roikut, mene töihin, kun toinen kirjoittaja tekee ihan samaa. 🙂 Ja joo, myönnetään, "kirotusvirhe" tuli. Mutta en ole Helena enkä Helefani, päin vastoin. Ja Helena on se, kenen pitäisi mennä ensimmäisenä töihin. Työelämässä täällä on moni muukin. Itse menen iltavuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on siis lahjonut tai vaikutusvallallaan alistanut koko maailman, Minnesotaa myöten? Siis ihan kaikki, poliisit, lasun, tuomarit, vartijat, häken jne. jne. Helena on harhainen ja pakkomielteinen, ei tota voi muuten tulkita.
Ei ristee viete, Mikko on siis todella vaikutusvaltainen mies! 😆
Täällä joku väittää tallentavansa Helenan stoorit. Pian viimeisen Suoneen tulonsa jälkeen Hellu vastasi kyselyihin miksi haluaa asua Minnesotassa yhtenä syynä: "mun työt on siellä". Tämän Helenan omasanaisen todisteen voisi pistää menemään USAn viranomaisille ja viisumin myöntävälle taholle. Heiltä löytyy lomakekin laittomien siirtolaisten ilmiantoon. Näin paljon alkaa veetuttaan naisen kokoaikainen valehtelu. Tekisin itse, mutta kun en tallentele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Lastensuojelukin on ottanut lahjuksia vastaan Helenafanin mukaan. Huh huh!
Ei siihen mitään lahjuksia tarvitse. Siellä on tyhmät sossut pikkarit märkinä kun tunnettu jääkiekkoilija vähän lirkuttaa, ei siinä mitään lahjuksia tarvita!
Olisi sinun ja Helenan aika alkaa jo kunnioittamaan omaa työtään tekeviä ihmisiä eikä pilkata, naureskella ja haukkua heitä somessa. Se Kakskerran talkkarikin tekee vaan työtään sekä nuo sossut sekä poliisit sekä oikeuden tuomarit jne. Aivan ala-arvoisia kommentteja Helenalla sekä joillakin hänen kannustajillaan.
Ei kai kukaan kannusta huonosti töitään tekeviä ihmisiä?! Ainakaan toi
Oli kyllä uskomaton moka poliisilta, mikkoa jututtivat kauan itsekseen, mutta helenan kuulemisessa mikko vieressä puhumassa päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ihan jo heidän lasten takia. Helenan hyvinvointi ei rehellisesti sanottuna kiinnosta, mutta saman ikäisten lasten äitinä tekee kyllä pahaa katsoa tuon äidin toimia ja ajatella miten negatiivisesti tuo vaikuttaa lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ainä sitten täällä kyttäät ja ruikutat? Mene töihin!
Taitaa tulla Helenalta näitä raivovastauksia nyt. Kirjoitusvirheitä on, kun tunnetta on sen verran mukana kirjoitellessa. Korjailee täällä asioita, eikä tajua, että hänet kyllä tunnistaa tekstistä.
Joku psykoosissa oleva kuvittelee taas täällä juttelevansa helenan kanssa 🤡
Vierailija kirjoitti:
Asiattomia nuo Helenan ja Natalien ulkonäön arvostelut täällä. Ulkonäöstä ei ole kyse vaan luonteesta. Helenan luonne on paljastunut epävakaaksi, manipuloivaksi ja henkistä väkivaltaa käyttäväksi. Ilkeäksi ja ahneeksi. Olisi ottanut sen miljoonan niin nyt ei oltaisi tässä.
Ottihan hän sen miljoonaan, mutta kun mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena ei asu muualla. Miksi pitää olla noin lähellä ex miestä.
Miksi Mikko tunkee aina Helenan luo? Miksei laita apumiehiään tarkistuskäynneille keskenään?
Näinhän nytkin oli. Talkkari ja katonpesijä alunperin keskenään, mutta kun Helena kutsui poliisit paikalle niin pakkohan omistajan oli tulla selvittelemään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu sinä vain omasta puolestasi, itse en ole tuollaista huomannut. Mikon ristiriitaisuudet olen sen sijaan huomannut; tyyppi esim. esittää olevansa hyvä isä, muttei suo lapsilleen edes lämmintä suihkua.
Mitä höpiset? Saahan ne lapset käydä kotonaan suihkussa ihan niin paljon kuin haluavat.
Eivät saa kakskerrassa ja sekin on lasten koti.
Ei ole, eikä myöskään Helenan koti.
Kyllä lasten varsinkin pitäisi silti lämpimään suihkuun päästä! Vain sadisti haluaa sen estää.
"https://www.varha.fi/fi/ilmoitusyhteydenotto-sosiaalihuoltoon-tuen-tarp
Tänne vaan ilmoituksia menemään. Luulisi, että onnistuu ilman kaikkia tietoja. En kokeillut vielä, mutta kokeilen kunhan töiltä ehdin."
Pakko tehdä ilmoitus ihan Helenan omaksi parhaaksi. Helena tarvitsee apua ja pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ihan jo heidän lasten takia. Helenan hyvinvointi ei rehellisesti sanottuna kiinnosta, mutta saman ikäisten lasten äitinä tekee kyllä pahaa katsoa tuon äidin toimia ja ajatella miten negatiivisesti tuo vaikuttaa lapsiin.
Ei sulla mitään samanikäisiä lapsia ole, helluhullu.
Helluu veetuttaa kun ei seiska reagoi mitenkään, vaikka kuinka yrittää.
Nyt ois hyvää matskua seiskan tehdä rehellinen juttu Hellusta. Tuoda sieltä instasta raatorehellinen totuus.
Miksi muuten Hellu ei noissa stooreissaan koskaan arvostele seiskaa mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
"https://www.varha.fi/fi/ilmoitusyhteydenotto-sosiaalihuoltoon-tuen-tarp
Tänne vaan ilmoituksia menemään. Luulisi, että onnistuu ilman kaikkia tietoja. En kokeillut vielä, mutta kokeilen kunhan töiltä ehdin."
Pakko tehdä ilmoitus ihan Helenan omaksi parhaaksi. Helena tarvitsee apua ja pian!
Ei tarvitse tuolta mitään apua. Kiusailmoitustesi takia nyt joku oikea avun tarpeessa ole, vanhus, juoppo tai mt-potilas esim. jää turhaan odottamaan pikaista apua.
Ylipäätään on outoa, että äiti vaan "tapaa" lapsiaan. Hänen pitäisi järjestää elämänsä ja elää sitä ihan normaalia tylsää perhearkea silloin omalla lasten huolehtimisviikollaan.