Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis yrittääkö Helena estää lastensa mahdollisuutta päästä lasten isän hääjuhlaan? Ihan kamala juttu, että ei voi sen verran joustaa päivissä, että isä joutuu oikeuden kautta hakemaan mahdollisuutta saada omat lapsensa omiin häihinsä. Onpa kyllä.
Eihän Mikkokaan päästä lapsia äidin kanssa viroon tai jenkkeihin. Sitä saa mitä tilaa.
Mikko taitaa olla idi o o t t i, kun ei järjestänyt häitään suomessa.
Mitä höpötät? Vastahan lapset oli Helenan kanssa Virossa ja ihan Mikon luvalla. Kommentoit, vaikka et edes tiedä asiasta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu sinä vain omasta puolestasi, itse en ole tuollaista huomannut. Mikon ristiriitaisuudet olen sen sijaan huomannut; tyyppi esim. esittää olevansa hyvä isä, muttei suo lapsilleen edes lämmintä suihkua.
Mitä höpiset? Saahan ne lapset käydä kotonaan suihkussa ihan niin paljon kuin haluavat.
Eivät saa kakskerrassa ja sekin on lasten koti.
Ei ole. Se on Mikon perheen kesäasunto. Lasten koti on kaupungissa, Helena taas ei ole pystynyt hankkimaan itselleen ja lapsille asuntoa, jossa voivat tavata.
Helena miettii stoorissaan kuinka lyhyt elämä on. Kannattaisi miettiä ehkä sitäkin, onko fiksua viisi vuotta eron jälkeen vielä olla kiinni viisi vuotta kestäneessä avioliitossa, kun eksä on selvästi jo mennyt eteenpäin. Nyt on Helena aika lopettaa katkeruus ja mennä eteenpäin.
Järkyttävä toi filtteri. Hän ei taida itse katsoa miltä noi klipit näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sen päivän kun näkisi että Helena hoitaa tuommoisen huvilan hoidon itse ilman talkkaria, kuten uhosi videolla, viimeistään talvella kiitollinen talkkarista (jos sinne asti pystyy kitkuttamaan tuolla). Nimim. Okt-asuja
Valitti että välineet lukkojen takana. Äkkiäkös tuota nyt kipasee kauppaan ostamaan välineet ja samalla lumikola talvea varten jos on kerta oma kiinteistö. Ei voi olla noin avuton.
Onko kukaan teistä laittanut Helenalle mitään kriittisempää viestiä/kyseenalaistamista/kyselyä maksaako hän myös Kakskerran lainaa jne. Mietin, että estääkö hän heti? Tekisi mieli laittaa, mutta sitten jos menetän tän saippuaoopperan
Kiinnostaa tuo Helenan asumiskuvio siinä mielessä, ykköskoti on Minnesotassa ja kirjat Kakskerrassa. Helena kuitenkin matkustaa turistiviisumilla jenkkeihin, niin mitä hän vastaa rajavirkailijalle matkan tarkoitusta kysyttäessä? Vastaus "olen on menossa kotiini" vie Helenan suoraan kuulusteluhuoneeseen ja mitä luultavimmin seuraavaan Suomeen palaavaan koneeseen.
Kakskerta taas on selvä, siinä ei ole mitään riideltävää. Sen verran Helena on ymmärtänyt, ettei hänestä ole velkojen maksajaksi, joten suostui diiliin. Kun tuli allekirjoituksen hetki, hän päätteli, että Mikko kun on ottanut velat itselleen, hänellä onkin omistusoikeus velattomaan mökkiin.
Miten jonkun ihmisen mieli voi olla noin kiero kuin Helenalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Veikkaanpa, että lapset isän puheissa vakuuttaa ihan vain se yksinkertainen asia, että isän puheet ja teot ovat synkassa. Elämä isän ja Nattien luona tavisarkea kouluineen, harrastuksineen ja kavereineen eikä tarvitse jatkuvasti olla videokuvattavana tai kuunnella toisen vanhemman haukkumista. Lapset on sillä tavalla aika simppeleitä vakuuttaa. Teot ja sanat synkassa tuovat lapsille"
"Älä puhu paskaa!"Helena herännyt kommentoimaan
Siis pitääkö nää psykan potilaat vauvapalstaa jonain viestinvälitysalustana Helenalle?! Mitä helvettiä? 😂 Onko H estänyt heidät instassa vai miksi tänne kirjoittelevat viestejään helenalle?
Miksi vaivautua luomaan instatiliä, kun Helena lukee viestit myös täältä. Se on käynyt aika lailla selväksi.
Millä autolla H ajelee..joko on Suomeen rekisteröity ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen päivän kun näkisi että Helena hoitaa tuommoisen huvilan hoidon itse ilman talkkaria, kuten uhosi videolla, viimeistään talvella kiitollinen talkkarista (jos sinne asti pystyy kitkuttamaan tuolla). Nimim. Okt-asuja
Valitti että välineet lukkojen takana. Äkkiäkös tuota nyt kipasee kauppaan ostamaan välineet ja samalla lumikola talvea varten jos on kerta oma kiinteistö. Ei voi olla noin avuton.
Odotan kuvaa avoimesta tiukasta työhaalarista, trendikkäästi sitaistusta huivista hiuksilla ja näppylähanskoista. Ehkä sopiva tahra poskessa ja muutama karannut muovisuortuva olisi myös hyvä? Sen jälkeen videota, kun pohtii erilaisten työvälineiden käyttöä ja sitä, miten tykkää työnteosta ja näi ja näi.
Harmi, ettei siellä ole huussia tyhjennettäväksi. Kuitenkin pikkuvaivalla voi tehdä muuta. Pestä ikkunat, haravoida pihat, putsata paljun, puhdistaa viemärit, siivota kaapit, kitkeä vääriin paikkoihin pesiytyneet rikat juurineen, tarkastaa laiturit, huoltaa ja pestä kaikki saunat, mihin pääsee ja paljon muuta. Pääasia, et on intoa ja osaamista.
Helenan insta on parempaa viihdettä kuin yksikään tosi-tv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis yrittääkö Helena estää lastensa mahdollisuutta päästä lasten isän hääjuhlaan? Ihan kamala juttu, että ei voi sen verran joustaa päivissä, että isä joutuu oikeuden kautta hakemaan mahdollisuutta saada omat lapsensa omiin häihinsä. Onpa kyllä.
Eihän Mikkokaan päästä lapsia äidin kanssa viroon tai jenkkeihin. Sitä saa mitä tilaa.
Mikko taitaa olla idi o o t t i, kun ei järjestänyt häitään suomessa.
Oletkohan sinä tässä se idiootti! Juuri olivat Virossa. JA silloin ei tällä palstalla haukuttu Mikkoa / Natalieta eikä kehuttu Helenaa. Mitenköhän sattuikin??
Ja miten lapset olisi voinut jouluksi lähettää Minnesotaan ? Äidillä ei vakituista asuntoa. Hän oli ruinannut kirjeessä Mikon kustantamaan heille majoitus. Ja eikö kuitenkin olleet jouluna virossa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Lastensuojelukin on ottanut lahjuksia vastaan Helenafanin mukaan. Huh huh!
Ei siihen mitään lahjuksia tarvitse. Siellä on tyhmät sossut pikkarit märkinä kun tunnettu jääkiekkoilija vähän lirkuttaa, ei siinä mitään lahjuksia tarvita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on täysin tärähtänyt. Painajaisten exä. Miten voi olla noin irrallaan todellisuudesta.
Toivon että tämä kaikki vain teatteria eikä edes enää itse usko satuihinsa. Kuinka monta kautta tämä katkera exä vielä rääkyy että eksä ei jätä häntä rauhaan?, ja samalla itse asuu laittomasti exänsä kesämökillä?? Aivan tärähtänyttä toimintaa. Hellu ei vaan ikinä hyväksynyt sitä että ero tuli ja elämä jatkuu. Katkeraa niin katkeraa.
Mene töihin ja lopeta Helenan kyttäys ja turha ruikutus!
Samaa voisi sanoa Hellulle, lopeta Mikon kyttäys, hanki omat oltavat asuntoineen ja mene töihin. Ja lopeta ruikutus.
Milloin Mikko apureineen lopettaa Helenan 24/7 kyttäyksen kakskerralla?
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä toi filtteri. Hän ei taida itse katsoa miltä noi klipit näyttää.
Noloa vinkua jostain filtteristä. 😂 ne puheet on se pääasia. Hanki elämä! 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tuo Helenan asumiskuvio siinä mielessä, ykköskoti on Minnesotassa ja kirjat Kakskerrassa. Helena kuitenkin matkustaa turistiviisumilla jenkkeihin, niin mitä hän vastaa rajavirkailijalle matkan tarkoitusta kysyttäessä? Vastaus "olen on menossa kotiini" vie Helenan suoraan kuulusteluhuoneeseen ja mitä luultavimmin seuraavaan Suomeen palaavaan koneeseen.
Kakskerta taas on selvä, siinä ei ole mitään riideltävää. Sen verran Helena on ymmärtänyt, ettei hänestä ole velkojen maksajaksi, joten suostui diiliin. Kun tuli allekirjoituksen hetki, hän päätteli, että Mikko kun on ottanut velat itselleen, hänellä onkin omistusoikeus velattomaan mökkiin.
Miten jonkun ihmisen mieli voi olla noin kiero kuin Helenalla?
Ei voi päättää että ottaa vaan kirsikat kakusta. Ei ne lainat mihinkään häviä jos hän päättää ettei piittaa sovitusta ja tuomarin päätöksestä. Jos omistajuutta kaipaa niin pätkähtää velatkin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on täysin tärähtänyt. Painajaisten exä. Miten voi olla noin irrallaan todellisuudesta.
Toivon että tämä kaikki vain teatteria eikä edes enää itse usko satuihinsa. Kuinka monta kautta tämä katkera exä vielä rääkyy että eksä ei jätä häntä rauhaan?, ja samalla itse asuu laittomasti exänsä kesämökillä?? Aivan tärähtänyttä toimintaa. Hellu ei vaan ikinä hyväksynyt sitä että ero tuli ja elämä jatkuu. Katkeraa niin katkeraa.
Mene töihin ja lopeta Helenan kyttäys ja turha ruikutus!
Samaa voisi sanoa Hellulle, lopeta Mikon kyttäys, hanki omat oltavat asuntoineen ja mene töihin. Ja lopeta ruikutus.
Milloin Mikko apureineen lopettaa Helenan 24/7 kyttäyksen kakskerralla?
Heti kun Helena sieltä poistuu! Helenan oma valinta oli vallata tuo talo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Lastensuojelukin on ottanut lahjuksia vastaan Helenafanin mukaan. Huh huh!
Ei siihen mitään lahjuksia tarvitse. Siellä on tyhmät sossut pikkarit märkinä kun tunnettu jääkiekkoilija vähän lirkuttaa, ei siinä mitään lahjuksia tarvita!
No siinäpä vasta arvostusta korkeakoulutettujen sos.työntekijöiden ammattitaitoa ja koulutusta vastaan. Onpa se sosiaalityöntekijöillä kuitenkin lastensuojelussa päätöksiä tekemässä ylempi korkeakoulututkinto eli Helenan amk-tutkintoa korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset ei olisi isänsä kanssa missä tekemissä , niin tuolloin lapset voi sanoa en halua lähteä häihin. Nyt lapset asuvat yhdessä ja on yhteinen arki. Helena haluaa vaan sotkea kaiken. Jopa toisten onnen.
Sehän tämän jännäksi tekeekin. Asuvat isän ja tukevan morsiamen kanssa samaa huushollia eivätkä halua heidän häihin. Hmmmm....jotain ikävää kokevat siinä kombossa.
Hmmm tukevan. Olen nähnyt Natalien luonnossa. Hän on pitkäjalkainen, kaunis, luonnollinen ja paljon hoikempi kuin persjalkainen ilkeänaamainen Jelena.
Ja omat kauniit hiukset, sekä luonnolliset kulmakarvat. Luonnollisen kaunis on Natalie.
Mikon lapsi vuorolla olivat Virossa pe viiva ma. Eli Mikko päästi. Oli videot.