Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri ei soita minulle enää! hienoa!

Vierailija
16.08.2024 |

yleensä kerran 3 kuussa soitetaan liipalaapapuhelu että päivitetään tietoja mutta nyt ne on unohtaneet meikän! eikä ole enää 2 työnhakuvelvoitettakaan kuussa, se on hienoa saan mennä ulkomaille talveksi eikä kukaan soita perään!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne eivät vaan ehtineet tänään ja saat sitten myöhemmin tuntea nahoissasi jos et vastaa randomiin aikaan

Vierailija
2/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.8. olisi pitänyt soittaa eli uskon ettei ne soita ollenkaan. hallelujah! olen vapaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olla soiteltu kahteen vuoteen, kun en ikinä vastannutkaan. Työnhaku on pysynyt kuitenkin päällä, vaikken ole ikinä mihinkään paikkoihin hakenutkaan.

Vierailija
4/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soittavat ikenet verisinä koska vaadin palvelua. Työnhaun on oltava aina voimassa.

Vierailija
5/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Aika hyvä raha sulla jos pääset ulkomaille. Toista se on muilla.

Vierailija
6/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. Aika hyvä raha sulla jos pääset ulkomaille. Toista se on muilla.

Muilla ei ole aikaa.

Vierailija
7/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14.8. olisi pitänyt soittaa eli uskon ettei ne soita ollenkaan. hallelujah! olen vapaa!

Turhaan juhlit, ne kyllä soittaa tai tulee kutsu saapua paikanpäälle käymään. Tämä tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Ovat vaan myöhässä kesälomien takia. Nauti vapaudesta kun vielä voit.

Vierailija
8/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eläkettä kertyy 😂

Vierailija
9/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työkkäristä ei ole soiteltu ikinä... koska teen töitä ja elätän itseni ja perheeni!

En halua edes kuvitella, millaista elämä on ihmisellä, joka joutuu asioimaan jonkun työkkärin kanssa, hyh!

Vierailija
10/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin eilen, seuraavaksi marraskuussa. Perushaku eli 1 marraskuuhun mennessä ja haen nykyiseltä osa-aikatyönantajalta lisätunteja. Helppoo!;)

Vierailija
11/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei ole soiteltu vaikka alunperin piti tulla soitto 10.8. Olivat vaan siirtäneet seuraavan yhteydenoton ensi helmikuulle eli 6 kk eteenpäin. Nyt ei ole edes työllistymissuunnitelmaa eikä mitään "lokeroa" johon voisin ilmoittaa haetut työpaikat te-palvelujen sivuilla. Miten pystyn nyt todistamaan heille, että olen hakenut töitä? Asiakkuus ja työnhaku on toki voimassa.

Vierailija
12/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOn odottanut omavalmentajalta soittoa reilu kaksi kuukautta? Tulemme toimeen, soitettu on, olemme nähneet parin vuoden ajan. Mulla on ongelmani ja hänkin on tietoinen. laitoin sähköpostia sen kolmen kuukauden aikana ja aika päättyi reilu 2 kuukautta sitten.

Mitään ei kuulu mutta tietääkseni työmarkkinatukeni tulee vielä samansuuruisena. asumistukea on leikattu. Te-keskuksen tiedoissa mulla on ei työnhakuvelvoitetta. Yritän löytää ratkaisua ongelmiini. se on työnhakusuunnitelma tai jottain?

Vierailija
13/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat taitaa tältä erää olla taas lopussa. En itsekään ole kuullut työkkäristä kuukauteen mitään ja nyt ei ole voimassa olevia velvoitteita.

Luulenpa, että mut on luokiteltu toivottomaksi tapaukseksi, jotka jätetään rauhaan. Potkivat niitä joilla näkevät työllistymismahdollisuuksia sekä avoimesti työkkäriä vastustavia tapauksia.

Vierailija
14/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on hyvä etteivät soita, jos sattuu olemaan  juuri Thaimaassa. laittaa vaan kerran kuussa KELALLE sen lähetteen että olen ollut työtön ja rahat on tilillä!

Vierailija
15/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle piti soittaa, peruivat itse puhelun. Ei ollut tullut lausuntoa ja laitoin vihaista palautetta kun ei ole minun vikani ja päivärahoja ei voi maksaa ilman lausuntoa. Kirjoittivat lausunnon ja nyt siitä mennyt 3kk. Mitään tehtäviä ei ole tullut.

Vierailija
16/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan, estin sen tantan.

Vierailija
17/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitettiin viikko sitten, oli mukava virkailija, jota ei kiinnostanut asiani ollenkaan.Toivotteli vain hyvää jatkoa. Olen ilmeisesti toivoton tapaus, ikää 61.

Vierailija
18/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vielä soittaa. Kenties viikon päästä, kenties kahden. Tai sitten kolmen kuukauden päästä. Riippuu miten ehtivät. 

Vierailija
19/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien määrä on kasvussa, ehkä työkkärin resurssit ei nyt riitä kaikkien asiakkaiden kohtaamiseen.

Vierailija
20/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle se työkkärin täti sanoi viimeksi että jos olet Espanjassa "työnhaussa" niin ei hän sua sitten häiritse, ja Balillekin on kuulemma soittanut joskus. Eli tietävät asian luonteen ja ovat juonessa mukana