Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!
Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.
No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!
Kommentit (1159)
Eli onko avioeropäivämäärä se päivä, kun haastemies iski haasteen käteen, vai vasta 7 päivän päästä?
Lohtuhalaus <3
Kahden vuoden päästä tämä päivä on jo aika kaukainen, viiden vuoden kuluttua vielä kaukaisempi. Nyt on vaan pakko rämpiä sen suon läpi, johon mies sinut heitti.
Kun alat toipua erosta, uskon, että alat nähdä asioita liittonne ajalta uusin silmin tai vähän vähemmän yliymmärtävästi ja ehkä ero alkaa sitten tuntua jopa helpotukselta.
Toivotaan, ettei tule mitään hirveää draamaa siitä uudesta naissuhteesta vaan olisvat he keskenään ja sinä ja teini keskenänne. Lapsen ja isän suhdetta ei kannata yrittää ylläpitää tässä vaiheessa, koska isä vahingoittaa lasta.
Kohta avioero astuu sitten voimaan
"Mies sanoi että hänen puolestaan kaikki hääkuvat voi heittää roskikseen."
Muista, että mies haki sinusta myös salaa selkäsi takana lopullisen avioeron.
Sillä on jo toinen nainen, usko pois. Tai on taatusti ollut jo kauan. Ajan kysymys enää, että se lävähtää sun naamalle.
Mies halusi ap:sta avioeron ja hänen puolestaan hääkuvat voi heittää roskiin.
Ap, miehes ei todellakaan enää rakasta eikä halua sua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikille valokuville kannattaisi tehdä? Niitä kun on kertynyt valtavat määrät vuosien saatossa. Mies sanoi että hänen puolestaan kaikki hääkuvat voi heittää roskikseen. Vain joitakin harvoja vanhoja kuvia haluaa joissa on itse. Minulla on nyt sellainen tunne että tekisi mieli hävittää ihan jokainen kuva jossa olen miehen kanssa. Että kaikki on ollut vain jotain pirun näytelmää eikä rakkaus ole ollut milloinkaan miehen puolelta aitoa ja ns. normaalia. En halua muistaa kuvien kautta yhteisiä aikoja, matkoja jne. Haluan unohtaa ne. Lapsista otetut kuvat toki säästän. ap
Kerää kuvat laatikkoon ja laita laatikko varastoon. Sitten myöhemmin voit miettiä, haluatko säästää lapsille joitain kuvia. Kyse on kuitenkin myös lasten historiasta. Ei sinun tarvitse nyt tehdä päätöstä, siivoa ne vain pois silmistä. Jos vielä myöhemmin, ällöttää ne kuvat, nakkaat vain koko laatikon roskiin
Jos jossain vaiheessa aloitat terapian tai muuten tuon työstämisen, saattaa olla, että haluat katsoa kuvia nähdäksesi niissä jotain, mitä et ole aiemmin huomannut.
Älä vaan sorru seksiin. Sulle tulee siitä kuitenkin paha olo lopulta ja mies saa taas yhden erävoiton ja kuvittelee, että olet hänen otteessaan.
Täältä on sitten poistunut minun uusimmat kuulumiset. Kaksi viestiä lähtenyt johonkin pois mutta miksi? Ja oli tarkoitus lukea vastauksia ajatuksella ajan kanssa mutta niitäkin on nyt poistettu. Tosi tyhmää. Kiitos kuitenkin tsempeistä ja kaikista kommenteista joissa oli hyviäkin vinkkejä, osa vaan niistäkin hävinnyt, hö! Laitan uudet kuulumiset joku päivä. ap
Vierailija kirjoitti:
Täältä on sitten poistunut minun uusimmat kuulumiset. Kaksi viestiä lähtenyt johonkin pois mutta miksi? Ja oli tarkoitus lukea vastauksia ajatuksella ajan kanssa mutta niitäkin on nyt poistettu. Tosi tyhmää. Kiitos kuitenkin tsempeistä ja kaikista kommenteista joissa oli hyviäkin vinkkejä, osa vaan niistäkin hävinnyt, hö! Laitan uudet kuulumiset joku päivä. ap
Joo, tosi tyhmä homma tämä =(
Ketju on asiallinen ja toivottavasti avuksi ap:lle ja ehkä jollekin toisellekin.
Hyvää viikonloppua sinulle, ap <3
Hah, kommentoin tuohon ap:n ihmettelyyn viestien poistumisesta, että hänen miehensä taitaa käydä täällä. Heti tuli alapeukkua ja viesti on poistettu 😂 Ihan oikeasti, aikuiset ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Hah, kommentoin tuohon ap:n ihmettelyyn viestien poistumisesta, että hänen miehensä taitaa käydä täällä. Heti tuli alapeukkua ja viesti on poistettu 😂 Ihan oikeasti, aikuiset ihmiset!
Lähti minunkin viesti heti täältä. Tää on kyllä ihan hullua!
Up Up Up!
Tää on kyllä ollut niin hyvä ketju, että mielelläni tätä seurailen.
En osaa katsoa onko omia kommenttejani poistettu. Harmillista kyllä jos ketjusta lähtee pois viestejä, koska täällä on suurin osa lukemastani ollut ihan asiallista keskustelua. Jopa vertaistukea moni on varmasti saanut.
Aloittaja, miten voit ja mikä siellä on tilanne? Edistyikö asuntoasiat tai tavaroiden pakkaus, millä mielellä "mies" on?
En tiedä onko tämä tosi tarina. Voi ollakin, koska joistain aiemmin ihan tolkun miehistä yhtäkkiä vanhemmiten kuoriutuu ihan täysiverisiä p.reikiä. Tuntuu, että niiltä lähtee järki ja käsitys ympäröivästä maailmasta ja keskiöön tulee minä minä minä. Joku hormonivaje tai jotain?
Vieläkin tämä täti jumii siellä kämpässä! Uskomatonta. Tästä on virallinen avioero otettu jo aikaa sitten.
Ei hemmetti miten noloa maatua sinne. Roikkua jo avioeron ottaneessa ukossa eroa harkitsemassa, kysellä sielä vielä jonkun valokuvien perään.
Aikuinen ihminen! Ei vaan mene hissi ylös asti. Tai ei ole realiteeteissa. Surkea ketju joten toivon kyllä että on Porvoosta.
Ap. Rautalankaa: Sun ex ukkos ei sulta enää mitään seksiä kyselly. Näit unta tai olet psykoosissa. S e o n o t t a n u s u s t a v i r a l l i s e n a v i o e r o n. Lähe jo meneen!
taaaaaaaasss tääää sama bööööö,eiks askat jo ratkennu
Ap, sun miehellä on jo toinen nainen olemassa.
Kyllä se kohta paljastuu.