Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!

Vierailija
16.08.2024 |

Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.

No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!

Kommentit (1159)

Vierailija
1041/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika karseeta että näin sekasin olevia ihmisiä löytyy jotka saa tämmöisestä jotain tyydytystä? Haloo nyt ihan oikeasti!

Onko tää seko tän palstan valvoja kun näin nopeasti toimii???

Kyllä! Valvoja pilasi ap:n ketjun, mutta pääasia on, että ap pääsi ukosta eroon ja voi nyt hyvin. Tsemppiä ap! 

Viestejä tulee siihen tahtiin että huh huh.

Vierailija
1042/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi melkein käy tämä kiusaaja kun on näin pahasti sekasin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen tajuaa, että  joku paskapostaa ap:n nimissä. 

Vierailija
1044/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi melkein käy tämä kiusaaja kun on näin pahasti sekasin!

Näin on.

Vierailija
1045/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ilahduttaa jopa, et jollain meni näin tunteisiin. Että oli selvästi osuva, tärkeä aihe. Ihanaa, että ap sai tärkeimmän aikaa vertaistukea elämäänsä. 

Hyvin kommentoitu! 

Vierailija
1046/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että sinä olet sekaisin. Kirjoitatko osastolta?

Vierailija
1047/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla. Seko mikä seko. Ihan kuin tuo alottajan mies!

Tämä!

Niinpä!

Vierailija
1048/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luoja, millaiseksi koko ketju on mennyt

Vierailija
1049/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ding dong sekopää!

Vierailija
1050/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla. Seko mikä seko. Ihan kuin tuo alottajan mies!

Tämä!

Näin on!

Vierailija
1051/1159 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ding dong sekopää!

Oletko mieheni vai ex mieheni vai joku nainen kun nimittelet minua noin?

Ap

Vierailija
1052/1159 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika mikä seko täällä nyt joka päivä käy?! Jostain syystä kirjoitukseni ja vastaukset menee ihon alle ja kovin tunteisiin? Sitä en vain tajua että mitenkä tuo mode ei reagoi ja antaa tämän tapahtua, erikoista on? Tämän sekopään viestejä ei poisteta ollenkaan mutta kaikkien muiden viestit lähtivät eilenkin sekunneissa pois??? Seurasin jonkun aikaa ja vauhti oli aika kova.  ap

Vierailija
1053/1159 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumiset jotka heti varmaankin poistetaan mutta kopsaan tämänkin taas ja laitan uudestaan tänne. Harmi vaan että hyviä vastauksia en aina edes kerkeä kaikkia lukemaan ajatuksella taikka edes näe kun ovat jo kadonneet.

Nyt on muutettu ja asunto näyttää ihan kivalta vaikka kaikki onkin vielä sekaisin. Ennen muuttoa tunnelmat olivat aika sekavatkin ja mies oli melko kamala minua ja lastakin kohtaan. Viimeisinä päivinä sai minut itkemäänkin, se ei ole helppoa, itken harvemmin. Puhui toisesta naisestaan, siis ei siitä ekasta vaan tästä uusimmasta jonka kanssa miettinyt suhteen aloittamista. Mutta kun tämä uusi nainen ei uskonut miestä että hänellä ei ole mitään enää entisen vaimonsa kanssa niin tulikin ryppyjä rakkauteen. Näin mies kertoili asiaa minulle. Tämä uusi olisi muka ollut valmis aloittamaan vakavan suhteen miehen kanssa noin kuukauden yhteydenpidon jälkeen, ihan vain harrastuksen parissa nähneet ja viestitelleet tms. Ja perheellinen aikuinen nainen olisi heti ollut valmis esittelemään lapsilleen miehen jne. Juu, niin varmaan! Eiköhän heillä ole ollut jo pidemmän aikaa jotain jos mies nyt ylipäätänsä puhuu tästäkään naisesta totta?

Seksiäkin mies yritti saada uudestaan ennen kun muuttopäivä tuli.Taas selitteli ettei hänellä ole mitään kenenkään naisen kanssa ollut. Kunhan kiusannut minua jne. Ei häntä voisi vähempää kiinnostaa se eka eikä tämä toinenkaan nainen. No, en tietenkään suostunut ja sainkin kuulla kuinka minulla on monta miestä valmiina katsottuna. Ja kuinka olen vain seksiä mieheltä halunnut enkä aidosti häntä rakastanut pitkään aikaan, hän olisi toivonut näin. Mutta minä vain seksin perässä olin?! Siis niin käsittämättömiä juttuja selitti taas. Ja välillä oli olevinaan niin hyvällä tuulella kun pääsee meistä eroon, saa aloittaa uuden paremman elämän. Ja sitten oli vihainen ja uhkaili kuinka vaikeaksi voisi elämäni tehdä jos rupean hankalaksi esim. elatus yms. asioissa. Että näin. Oikein rakastettava ihminen ja hyvä isä lapselleen. ap

Vierailija
1054/1159 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehellesi, että uskot hänen puheisiinsa, jos keskeyttää avioeroprosessin eli mitätöi toisen vaiheen erohakemuksen. Muuten annat eron tulla voimaan. Katso, mitä sitten sanoo. Niin ja avioliitto ei ole vain paperinpala, kaukana siitä.

kyllä se mulle oli, mutta silti menin ja otin sitten eron kun ei tuntunu missään kohtaa toiselle valkenevan etten mää joka asiassa jaksa joustaa.

Vierailija
1055/1159 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehellesi, että uskot hänen puheisiinsa, jos keskeyttää avioeroprosessin eli mitätöi toisen vaiheen erohakemuksen. Muuten annat eron tulla voimaan. Katso, mitä sitten sanoo. Niin ja avioliitto ei ole vain paperinpala, kaukana siitä.

kyllä se mulle oli, mutta silti menin ja otin sitten eron kun ei tuntunu missään kohtaa toiselle valkenevan etten mää joka asiassa jaksa joustaa.

Tää onkin hauska juonenkäänne! Mitäs tarinoita meille tänään tuut kertomaan?!

Vierailija
1056/1159 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
1057/1159 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseltiin että enkö ollut huomannut mitään merkkejä miehessä ennen kuin sekosi?

Laitoin tämän vastauksen jo aikasemmin mutta yllätys yllätys taas olikin poistettu. Ihan naurettavaa touhua on! Kuinkahan mones kerta taas.

Vaikea kysymys. Mustasukkainen on ollut ja päihteisiin taipuvainen mutta mitään sellaista ei ole ollut mikä olisi voinut tästä varoittaa. Tai nyt kyllä valehtelin. Kun kävin narsismiin liittyvistä asioista lukemassa niin sieltä löytyi joitain ihan tuttuja juttuja. Ja kyllähän sitä jotenkin ajautuu ehkä hyväksymään pitkässä liitossa asioita joita ei pitäisi hyväksyä? Mutta tämä "sekoilu" mitä viime aikoina on ollut on kyllä ihan hirveää ja tuntuu siltä kuin koko ihminen olisi vaihdettu toiseen. Kaikkiaan luonne on muuttunut, empatiakykyä ei enää ole, mies on niin kylmä ja ilkeä. Se että minua kohtaan on ollut kamala niin pitää kait vain kestää mutta että oma lapsikin on hänelle kuin joku vihollinen tms. Sitä en voi käsittää enkä hyväksyä. Se on tässä kaikessa vaikein juttu!  ap

Vierailija
1058/1159 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju oli hävinnyt johonkin. Ei löytynyt mistään. Ja nyt sitten olikin tullut takaisin?! Laitan kuulumiset kun löytyy sopiva hetki, on taas riittänyt draamaa. ap

Vierailija
1059/1159 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jaksaa ja yritä saada mieheen nollakontakti. Tutustu termiin harmaa kivi. 

Tsemppiä! Lapselle myös

Vierailija
1060/1159 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseltiin että enkö ollut huomannut mitään merkkejä miehessä ennen kuin sekosi?

Laitoin tämän vastauksen jo aikasemmin mutta yllätys yllätys taas olikin poistettu. Ihan naurettavaa touhua on! Kuinkahan mones kerta taas.

Vaikea kysymys. Mustasukkainen on ollut ja päihteisiin taipuvainen mutta mitään sellaista ei ole ollut mikä olisi voinut tästä varoittaa. Tai nyt kyllä valehtelin. Kun kävin narsismiin liittyvistä asioista lukemassa niin sieltä löytyi joitain ihan tuttuja juttuja. Ja kyllähän sitä jotenkin ajautuu ehkä hyväksymään pitkässä liitossa asioita joita ei pitäisi hyväksyä? Mutta tämä "sekoilu" mitä viime aikoina on ollut on kyllä ihan hirveää ja tuntuu siltä kuin koko ihminen olisi vaihdettu toiseen. Kaikkiaan luonne on muuttunut, empatiakykyä ei enää ole, mies on niin kylmä ja ilkeä. Se että minua kohtaan on ollut kamala niin pitää kait vain kestää mutta että oma lapsikin on hänelle kuin joku viholline

Millaisia pieniä narsismiin vivahteita juttuja on ollut aiemmin? Narsistiltahan se mies tosiaan vaikuttaa.

Kysyn jotta tästä koituisi edes jotain hyvää jollekulle, että joku alkaisi huomata niitä varoitusmerkkejä ajoissa. Tuntuu pelottavalta, että voisi elää sellaisen kanssa huomaamatta sitä itse.

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi