Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!
Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.
No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!
Kommentit (1159)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin tämä täti jumii siellä kämpässä! Uskomatonta. Tästä on virallinen avioero otettu jo aikaa sitten.
Ei hemmetti miten noloa maatua sinne. Roikkua jo avioeron ottaneessa ukossa eroa harkitsemassa, kysellä sielä vielä jonkun valokuvien perään.
Aikuinen ihminen! Ei vaan mene hissi ylös asti. Tai ei ole realiteeteissa. Surkea ketju joten toivon kyllä että on Porvoosta.
Ap. Rautalankaa: Sun ex ukkos ei sulta enää mitään seksiä kyselly. Näit unta tai olet psykoosissa. S e o n o t t a n u s u s t a v i r a l l i s e n a v i o e r o n. Lähe jo meneen!
Asialliset viestit poistetaan nopeaan, muttei tällasia?
Ap:lle haluan sanoa, että käyt todella isoa kriisiä tällä hetkellä läpi ja tiedän, että muutos pelottaa. Sitä haluaa pitää vanhasta kiinni osittain pelon ja tottumuksen takia. Perhe ja avioliitto oli niin pitkään Sinun elämääsi. Olen ihan varma, että kun muutto on suoritettu ja uusi arki alkaa niin huomaat kuinka paljon helpompi Sinun on hengittää ja olla. Älä pelkää muutosta, joskus se on hyväksi.
Nimimerkillä kokemusta on.
Eihän sillä miehellä pitänyt olla mitään muijaa missään vaiheessa, eli puhui taas itsensä pussiin. Taas se nähdään että valehtelijalla pitää olla tosi hyvä muisti.
Miten teini jakselee ja suhtautuu muuttoon ja isäänsä?
"Uusin juttu on se että kertoi eilen kuinka hän on heittänyt vit... sen muijan? Ei kuulema voisi vähempää kiinnostaa se kaveri enää. Ja että hän onkin löytänyt harrastuksen parista uuden naisen jonka kanssa pitää yhteyttä tiuhaan. Ovat nähneet usein ja tämä uusi nainen on tosi kiinnostunut miehestä. Mutta eivät ole seksiä harrastaneet, sekin oikein mainita minulle erikseen! Tämmösiä ihan pokkana minulle selitteli. Lähinnä nauratti miehen jutut, aivan kaheli ukko! ap"
Siis mitä ihmettä?
Eihän miehellä edes pitänyt olla mitään naista? Eli sillä oli kuin olikin nainen ja nyt on heittäny sen pois?? Kuka tämä nainen oli, sieltä harrastuksesta vai ja oliko ihan siis salarakas??
Ja nyt on harrastuksesta sivunainen nro 2 jo löydetty?
Onko nää viestit täältä siis poistettu? Voisko joku kertoo tämän käänteen, meni multa ohi.
Hyvä, pääset yhdestä avuttomasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on nähty ja puhuttu. Mies pyytelee anteeksi kaikkea käytöstään ja haluaa ehdottomasti jatkaa saman katon alla?! Mitä tässä nyt käynyt ja miksi? Eihän kukaan kait näin toimi ilman selkeää syytä? Mies myös väitti että on luullut etten halua olla enää hänen kanssaan tms. Mutta kyllä ensin puhutaan ennen kuin ero otetaan! Ja mitenkä voin jatkossa edes luottaa häneen? Joku kyseli että onko ollut toista naista? Tavallaan on ollut mutta vain kaverina, ainakin niin kovasti väittää ettei muuta ole tapahtunut kun olen joitakin asioita kyseenalaistanut. ap
Et voikaan luottaa. Onko miehesi pibo vai vainnkusipää jokanpompottaa sua ? Vai onko kyse rahasta
Ei taida äijällä olla enää ollenkaan inkkarit kanootissa tai muumit laaksossa tai ankat lammessa...
Ja taas on poistettu kaikki tämän päiväiset.
Taas tämä sama. Se on voi voi.
Oli vähän poikien kanssa ottamassa ja kävi Tallinnassa... Morkkis tulee aina jossain vaiheessa ja paluu arkeen olisi taas mukavaa. Älä ota nokkiis
Kuulumisia, jotka heti kopsaan tämänkin taas ja laitan uudestaan tänne. Hyvä, että kerkeän täällä vaan jauhamaan, ja lukemaan ajatuksella kun ei ole muuta tekemistä minulla.
Nyt on taas oltu psyk.osastolla ja huone näyttää ihan kivalta vaikka kaikki onkin vielä sekaisin. Ennen laitoshoitoa tunnelmat olivat aika sekavatkin ja olin miehelle melko kamala ja lapsellekin. Viimeisinä päivinä en ole itkenyt, koska se ei ole helppoa, olen tunteeton(psykopaatti) Puhuin toisesta naisestaan, siis en siitä ekasta vaan tästä uusimmasta jonka kanssa miettinyt suhteen aloittamista. Mutta kun tämä uusi nainen ei uskonut minua että hänellä ei ole mitään enää entisen vaimonsa kanssa niin minulle tulikin ryppyjä naamaan. Näin minä jaarittelen asiaa teille. Minä olisin ollut valmis aloittamaan vakavan suhteen miehen kanssa noin kuukauden yhteydenpidon jälkeen, ihan vain harrastuksen parissa ja viestitellen tms. Ja perheellinen aikuinen nainen olisi heti ollut valmis esittelemään laitoshuoneen. Juu, niin teen! Eiköhän minulla ole ollut jo pidemmän aikaa jotain jos vikaa päässä nyt ylipäätänsä puhun totta?
Seksiäkin yritin saada uudestaan ennen kun muuttopäivä tuli. Taas selittelin ettei hänellä ole mitään kenenkään naisen kanssa ollut. Kunhan kiusannut minua jne. Ei häntä voisi vähempää kiinnostaa se eka eikä tämä toinenkaan nainen. No, ei tietenkään suostunut ja kerroinkin kuinka minulla on monta miestä valmiina katsottuna. Ja kuinka olen vain seksiä mieheltä halunnut enkä aidosti häntä rakastanut pitkään aikaan, hän olisi toivonut näin. Mutta minä vain seksin perässä olin! Siis niin käsittämättömiä juttuja selitin taas. Ja välillä olin olevinaan niin hyvällä tuulella kun pääsin suljetulle, saa aloittaa uuden paremman elämän. Ja sitten olin vihainen ja uhkailin kuinka vaikeaksi voisin miehen elämän tehdä jos rupean hankalaksi esim. elatus yms. asioissa. Että näin. En ole rakastettava ihminen ja hyvä äiti lapselle.
ap
Tossa kuviossa on selkeä tautiriskikin kun äijä on ollut samaan aikaan ainakin kahden eri naisen kanssa! Ties mitä muita naisiakin pyörittänyt kun kuuppa sen verran sekasin.