Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!

Vierailija
16.08.2024 |

Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.

No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!

Kommentit (1159)

Vierailija
741/1159 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vain kerta kaikkiaan kestäisi sitä jos Mirkku hänet jättäisi. Joutuisi etsimään uuden.

Vierailija
742/1159 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä kukaan ole tuomitsemassakaan ap:ta, vaikka hän päättäisi jäädä tuohon, vaikka avioerokin kohta astuu voimaan.

Tässä vaan huhuillaan ap:n perään, kun ensin hän vuodattaa tänne kaiken, hakee tukea ja mielipiteitä. Sitten hän katoaa kuin maan nielemänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1159 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
744/1159 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan huomenna kuulumiset kun kerkeän. Jostain syystä en ole saanut julkaistua täällä pidempiä viestejäni. Vaihdoin toiselle laitteelle jossa eri ip.os.  ap

Vierailija
745/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan huomenna kuulumiset kun kerkeän. Jostain syystä en ole saanut julkaistua täällä pidempiä viestejäni. Vaihdoin toiselle laitteelle jossa eri ip.os.  ap

Miten sinulla nyt menee? Mikä on tilanne miehen suhteen?

Vierailija
746/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kaikkea rehellisyyttä pysty kaikki vain käsittämään. Koita jaksaa tätä elämää.

Vierailija
747/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te dorkia ja kuvittelette itsestänne liikoja. Ennen ei ollut näin paljon typeriä naisia eikä miehiä.

Vierailija
748/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun sinua ja nauran sinulle kun uskot kaiken. Pystyn sanomaan mitä huvittaa tarkoittamattakin.

Vierailija
749/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisit välillä niitä vainoharhojasikin.

Vierailija
750/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko vaan ne kaikki kehut ja pilaa pääsi kokonaisuudessaan.

Vierailija
751/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi erota, mutta halusi silti verhota kaiken sellaiseksi että muka rakastaa sinua ja haluaa jatkaa. Eli yrittää vain lieventää koko erosotkua. Ei kannata langeta enää mihinkään ihme peliin, erotkaa ja that's it. 

Vierailija
752/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epämukava tunne, että täällä jotkut oikein lietsoo ja yllyttää ap:ta eroamaan, vasta sitten ovat tyytyväisiä. Haluavat käyttää valtaa ja naamioivat sen välittämiseksi.  

Vierailija
753/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoita sitten pätkissä, jos et saa muka läpi pidempää tekstiä!

Vierailija
754/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Kirje tuli ja en tiedä pidänkö mitään kiirettä sen allekirjoittamisessa ja lähettämisessä. Tekisi mieli repiä ja heittää se roskikseen. Yhteistä tulevaisuutta meillä ei kyllä enää ole. Luottamuksesta ei ole mitään jäljellä. Viha ja katkeruus lisääntyy ja sen vuoksi hainkin jo keskusteluapua. Oli ehkä jotain hyötyä, jostainhan se kait on aloitettava purkamaan pääkoppaansa. Täytyy jatkaa keskusteluja. Olen jo pakkaillut joitakin tavaroita ja heittänyt turhaa rojua pois. Asuntoa ei ole löytynyt mutta heti kun sopiva osuu kohdalle niin lähden lapsen kanssa sinne. Mies on ollut töissä, ollaan nähty lyhyitä aikoja mutta sekin aika on mennyt miehen pitäessä mykkäkoulua. Ei sano sanaakaan. On nyt todella kylmä minua kohtaan kaikissa eleissään.

Sen naisen tietoja etsiskelin enemmän. Ja vain hämmästyksen määrä kasvoi kuvia ja juttuja lukiessa. On niin toiselta planeetalta tämä tyyppi. Kaveripiirit ja asiat mitä tekee on sellaisia mitä mieheni ei ole koskaan voinut sietää. Ja naisen ulkonäkökin/tyyli on tosiaan sellainen jota mies on aina pitänyt yököttävänä. Sanoisin että sellaista pas kasakkia johonka en itse sotkeutuisi vapaaehtoisesti! Eikä olisi mieskään ennen. Nämä asiat ovat nyt semmoisia etten vain voi tajuta että mitenkä mies voi olla sen naisen kanssa yhdessä?! Mutta pakko kait se on vain uskoa.  ap

Vierailija
755/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä tiedoksiantokirjeessä on annettu päivämääräksi, milloin se siis pitää viimeistään allekirjoittaa ja lähettää takaisin käräjäoikeuteen?

Toki, kuten täällä on jo sanottu, sun ei tartte sitä allekirjoittaa lainkaan. Sillä allekirjoittamattomuudella pystyt pitkittämään lopullista avioeron saantia muutamilla kuukausilla. Jos et tuota nyt allekirjoita, niin sen tietyn päivämäärän jälkeen sulle lähtee haastekirje pariinkin otteeseen sieltä käräjäoikeudesta. Niihinkään ei tarvitse reagoida, jos ei halua. Sä et halunnut avioeroa, sun ei tartte allekirjoittaa yhtään mitään.

Eli mitä meinaat tehdä? Säästätkö kirjeen jonnekkin mapin perukoille muistoksi tästä, että mies meni hakemaan yksinään lopullista avioeroa?

Vierailija
756/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on ollut töissä, ollaan nähty lyhyitä aikoja mutta sekin aika on mennyt miehen pitäessä mykkäkoulua. Ei sano sanaakaan. On nyt todella kylmä minua kohtaan kaikissa eleissään."

Eli nyt saat sitä kylmää kohtelua taas. Se tarkoittaa sitä, että miehellä menee sivuhoidon kanssa hyvin. Ja eihän se Irmeli välttämättä ole miehes salarakas, voihan se olla joku muukin. Oletko tehnyt Neiti Etsivän hommiasi tässä myös, onko mitään lisää selvinnyt, kuin että tämä Irmeli on kuin toisesta maailmasta?

Vierailija
757/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin virkistykseksi, tämmöinen oli tilanteenne 17.8. eli parisen viikkoa sitten:

"Päivitystä. Aloin miettiä että kuinka ilkeä miehen täytyykään olla kun teki tuon tempun? Tiesi että mulle avioliitto merkitsee pelkästään jo uskonnonkin kautta tärkeitä arvoja ja asioita. Ei todellakaan ole vain mitätön paperi vaan jotain ihan muuta! Ei muka tajua tätä, kyllä tajuaa. Ja nyt leikkii jotain täysin yllättynyttä minun reagoimiseen? Toistelee samoja juttuja. Jossain vaiheessa iltaa alkoi selittää minulle että ei sun tartte tosiaankaan pelätä että ettisin naisen itselleni. Älä nyt vaan sitä ressaa, en minä ole sinua jättämässä, en halua ketään toisia naisia. Älä pelkää tämmöisiä! Siis hä?!

Yöllä mies vetäisi sitten masennuskortinkin pöytään. Kertoi että on ollut tosi masentunut kauan aikaa ja siksi on toiminut väärällä tavalla ja tehnyt elämässään vääriä päätöksiä ja pyytää jälleen anteeksi. En kyllä ole kuullut että masentuneet ihmiset ovat ylienergisiä välillä ja tekevät ihan hulluja impulsiivisia päätöksiä. Käyttävät rahaa kuin joissain maniassa ja lentävät paikasta toiseen eikä rauhoittumista tapahdu juuri ollenkaan. Ja sitten näytetään hapanta naamaa joitain päiviä eikä nukuta ollenkaan ja taas alkaa lennokkaat suunnitelmat joissa ei ole mitään järkeä. Enkä ole kuullut että olisi mitään diagnoosejakaan saanut masennuksesta? No, katsotaan mitä päivä tuo tullessaan. Lähti töihin. ap"

Vierailija
758/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on epämukava tunne, että täällä jotkut oikein lietsoo ja yllyttää ap:ta eroamaan, vasta sitten ovat tyytyväisiä. Haluavat käyttää valtaa ja naamioivat sen välittämiseksi.  

Mitä ihmettä nyt taas? Ap:n mies on ihan itse salaa hakenut lopullista avioeroa.

Vierailija
759/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä meinaat nyt tehdä?

Vierailija
760/1159 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä tiedoksiantokirjeessä on annettu päivämääräksi, milloin se siis pitää viimeistään allekirjoittaa ja lähettää takaisin käräjäoikeuteen?

Toki, kuten täällä on jo sanottu, sun ei tartte sitä allekirjoittaa lainkaan. Sillä allekirjoittamattomuudella pystyt pitkittämään lopullista avioeron saantia muutamilla kuukausilla. Jos et tuota nyt allekirjoita, niin sen tietyn päivämäärän jälkeen sulle lähtee haastekirje pariinkin otteeseen sieltä käräjäoikeudesta. Niihinkään ei tarvitse reagoida, jos ei halua. Sä et halunnut avioeroa, sun ei tartte allekirjoittaa yhtään mitään.

Eli mitä meinaat tehdä? Säästätkö kirjeen jonnekkin mapin perukoille muistoksi tästä, että mies meni hakemaan yksinään lopullista avioeroa?

Siis tuleeko sieltä ensin ne haastekirjeet postin kautta vaiko tuleeko joku ovelle tuomaan sellaisen?  ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän