Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!

Vierailija
16.08.2024 |

Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.

No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!

Kommentit (1159)

Vierailija
281/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne onkin näköjään tullut paljon vastauksia, kiitos niistä! Hyvä että olette sanoneet minulle suoraan mitä ajattelette. Nyt tarvitsen useamman "potkun" persuksille ennen kuin alan nousta ns. miestäni vastaan, huonoa kohtelua vastaan. Silmät pitää nyt saada auki ja alkaa tajuta mikä sika tuo onkaan.

Jotkut ihmettelivät kun en ole kunnolla vihainen tms. Kyllä minä olen mutta en näköjään osaa vielä vihaani täysin näyttää ja tuntea. Olen ollut lapsesta asti sellainen kiltti tyttö joka on noudattanut pilkulleen sääntöjä enkä ole voinut koskaan esim. uhmata vanhempiani, kyseenalaistaa heitä muutoinkaan. En ole uskaltanut. Että siinä mielessä mieheni on ollut helppo jyrätä minut. Mutta kun luen näitä teidän vastauksia ja mietin tätä naista ja miestä yhdessä niin kyllä se ihan hirveältä vaan tuntuu. Ja tekisi mieli mennä sen naisen luokse ja sanoa pari valittua sanaa. Ajatuksissani jopa mietin ihan toisen satuttamistakin, tekisi mieli käydä miehen kimppuun! Mutta se pois minusta, ne on vain ajatuksia. Mielialani on samaan aikaan surullinen ja vihainen. Ja en enää halua anteeksi antaa yhtikäs mitään. En vain pysty. En tiedä mitä seuraavaksi teen? Asuntoasioita ainakin pitäisi miettiä. ap

Seuraavaksi aloitat sen stalkkaustoiminnan. Täällä on jo annettu perusteelliset ohjeet siihen. Miehelles esität vielä tyhmää ja katso hänen vedätystään ja teatteriaan. Esität tyhmää ja sinisilmäistä vaimoa siksi, että hän ryhtyisi varomattomaksi tuon Irmelinsä kanssa ja sitten saisit vedenpitävät todisteet heidän salasuhteestaan. Mieshän kieltää suhteen, väittää Irmelin olevan vain kaveri ja haluaa jatkaa kodissanne asumista aivan kuten ennenkin. Haluaa säästää ja syödä kakun tasan niin kauan, kunnes Irmeli on täysin varmistettu. Silloin se jättää sut.

Eli ole sä nyt salaa yksi askel koko ajan edellä. Ala pelaamaan tätä peliä samalla tavalla. Me jeesataan sua täällä.

Eli tutki kaikki mitä voit: kotikone, läppäri, tabletit, bonuskorttivingutukset, pankkitilit, taskut, laukut, laatikot jne. Lisäksi mene stalkkaamaan sinne harrastuspaikan ulkopuolelle piiloon, kun tulevat autoilleen. Ollaanko sitä silloin käsikädessä, pussaillaan jne.? Selvitä naisesta lisätietoja, pääsetkö katsomaan hänen someaan, sieltä voi löytyä todisteet, että on miehesi kanssa jne.

Kyllä näitä keinoja on käräyttää mies!

Vierailija
282/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyksä-Irmelille zero fucks. Tämä on ap:n ja miehen välinen case. 

Jep. Irmeliä voi korkeintaan vähän sääliä ja siinä se. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/live/gZ8y_wEmW00?si=Or9xjyDkloUDR1KL

Tuo on ollut itselleni erittäin hyvä video. Sekin on vihanhallintaongelma, ettei tunne vihaa, se on vaan siellä asteikon toisessa ääripäässä liian helposti vihastuvan kanssa. 

Vierailija
284/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyksä-Irmelille zero fucks. Tämä on ap:n ja miehen välinen case. 

Jep. Irmeliä voi korkeintaan vähän sääliä ja siinä se. 

Ja se että säälii jotakuta auttaa nousemaan kyseisen henkilön yläpuolelle. Ei siis sillä tavalla sääli, että haluaa pelastaa ressukan samalta kohtalolta kuin itsensä, vaan sillä tavalla, että miettii miten naiiveja tolloja sitä leipä elättääkin. Että luuleeko se ettei mies tekisi samaa temppua hänelle, etenkin kun mies näköjään kykenee vuosikausien vedättämiseen. 

Vierailija
285/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene terapiaan tämän jälkeen, suosittelen. Ja jos haluat tähän hetkeen jotain pika-apua esim. Jenni Kiviniemeltä (erikoistunut paskatemppuihin, joten näkee kuvion, jotkut terapeutit ovat sinisilmäisiä) voi ostaa muutaman irtotunnin, Nyt on tärkeää, että saat pidettyä itsesi irti miehestä ja korvat suljettua hänen manipuloinniltaan ja uikutukseltaan. 

Vierailija
286/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mene terapiaan tämän jälkeen, suosittelen. Ja jos haluat tähän hetkeen jotain pika-apua esim. Jenni Kiviniemeltä (erikoistunut paskatemppuihin, joten näkee kuvion, jotkut terapeutit ovat sinisilmäisiä) voi ostaa muutaman irtotunnin, Nyt on tärkeää, että saat pidettyä itsesi irti miehestä ja korvat suljettua hänen manipuloinniltaan ja uikutukseltaan. 

Tämähän se koetinkivi on ap:lle ylikilttinä ihmisenä. Ettei lankea uudestaan miehen lätinöille. Sieltä voi tulla vaikka mitä "nyt mä tajuan miten väärin olen tehnyt sua kohtaan ja haluan olla vain sun kanssa"-tarinaa. Ei. Ei se oikeasti sisäistä tehneensä mitään väärää ja mikään ei pitkässä juoksussa muutu. 

Vierailija
287/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon pariskuntia, jotka seurustelevat vaikka eivät ole naimisissa. Jos sulle kelpaa vain yhdessä asuminen avioliitossa, niin muistaa sama pidättäytyminen seuraavassa miitossasi

Pikkusen on eri asia onko erottu avioliitosta vai eikö ole menty naimisiin alunperinkään.

Vierailija
288/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde menemään. Keski-ikäisenä voi helposti olla vielä ties kuinka monta kymmentä vuotta hyvää elämää jäljellä, joita on ihan turha tuhlata tuollaisen sankarin kanssa. Yksinkin on naisena paljon parempi, kuin huonon miehen kanssa. 

Vierailija
289/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se koetinkivi on ap:lle ylikilttinä ihmisenä. Ettei lankea uudestaan miehen lätinöille. Sieltä voi tulla vaikka mitä "nyt mä tajuan miten väärin olen tehnyt sua kohtaan ja haluan olla vain sun kanssa"-tarinaa. Ei. Ei se oikeasti sisäistä tehneensä mitään väärää ja mikään ei pitkässä juoksussa muutu. 

Mitä suureellisempia sanoja sieltä tulee, sitä todennäköisemmin ne ovat paskapuhetta, koska niitä on vaikea sanoa silloin, kun on heikoilla ja ihan oikeasti tarkoittaa mitä sanoo. Jos mies tulee kertomaan, miten olet hänen elämänsä rakkaus ja hän tajuaa sen nyt ja haluaisi mahdollisuuden näyttää olevansa vielä mies sinulle niin SULJE KORVAT, ihmiset todella voivat sanoa tuollaista tarkoittamatta sitä, vedelläkseen naruista. Teot ratkaisevat ja niitä on ollut ihan riittävästi menneisyydessä, en antaisi tulevaisuudessa tapahtua enää mitään. 

Vierailija
290/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä sinulla paras vinkkini, mikä auttaa pääsemään henkisellä tasolla yli miehestä. Aina kun alat vähänkin kaihoisasti miettimään yhteistä elämääsi, kaiva muististasi esiin miehen petollinen tai paskamainen käytös (voi olla joku ihan arkipäiväinenkin ikävä juttu), ja kysy itseltäsi: kohtelisinko minä puolisoani noin. Kilttinä ihmisenä - et tietenkään. Koska mies ei kohtele sinua kuten sinä kohtelet häntä, ei hän ole sinun arvoisesi. 

Vierailija
291/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hanki ne miehen anelut yhdessäjatkamisesta eron jälkeen tekstarina tai whatsupissa ja ota kuvakopiot."

Hyvä ajatus. Tosin ainakin mun exät on anelleet yhteenpaluuta vain kahden kesken kasvotusten, ei ne halua jättää niin selviä jälkiä. Toinen oli jo kihloissa seuraavan kanssa ja meni myöhemmin naimisiin, toinen seurusteli ja kertoi uudelle ihan erilaisia tarinoita meidän suhteesta kuin mulle.

Vierailija
292/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sillä oli joku kierrossa, joka dumppasikin sen heti avioeropaperin lähettämisen jälkeen ja sille tuli kiire saada sinut takaisin.

Vierailija
293/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sillä oli joku kierrossa, joka dumppasikin sen heti avioeropaperin lähettämisen jälkeen ja sille tuli kiire saada sinut takaisin.

Et sitten lukenut ketjua.

Avioeropapereiden jättämisen ja sitä seuranneen uikutuksen jälkeen, ap meni stalkkaamaan miestä hänen harrastuspaikan ulkopuolelle illalla. Ja siellähän oli tämän miehen ja epäillyn salarakkaan autot vierekkäin parkissa. Salarakas on muka miehen ystävä ollut pari vuotta. Mies tekstailee naisen kanssa ja näkee viikottain. Puolustaa naista jos siitä tulee puhetta. Puhelinta suojelee kuin valtiosalaisuutta, on jopa laittanut puhelimeen naamalukituksen.

Tuo salarakas painostaa omalla tahollaan ja mies meni paniikkiin hetkeksi, kun luuli, että menettääkin molemmat naiset tuon avioerohakemuksen jättämisen jälkeen. Mutta heti sen jälkeen olikin lämmittelemässä tuota Irmeliään.

Vierailija
294/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro tänne sit stalkkauksen tuloksia.

Vierailija
295/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan. Miesvastainen satu.

Vierailija
296/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko vaan. Totuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
297/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vielä perussettiä poislukien tuo miehen suorittama avioero ja salamapalaaminen. 

Vierailija
298/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo miehen omin päin tehty avioerokin on melko perussettiä. Itsellekin tehtiin noin eli mies haki mitään puhumatta itse avioeron molemmat vaiheet toimeliaasti. Oli uusi nainen valmiina.

Vierailija
299/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tutki kaikki mitä voit: kotikone, läppäri, tabletit, bonuskorttivingutukset, pankkitilit, taskut, laukut, laatikot jne. Lisäksi mene stalkkaamaan sinne harrastuspaikan ulkopuolelle piiloon, kun tulevat autoilleen. Ollaanko sitä silloin käsikädessä, pussaillaan jne.? Selvitä naisesta lisätietoja, pääsetkö katsomaan hänen someaan, sieltä voi löytyä todisteet, että on miehesi kanssa jne.

Ei. Missään nimessä ei.

Älä alenna itseäsi tällaiseen penkomiseen, jossa oli lopputulos mikä hyvänsä sulle jää pska käteen.

Tuolla aiemmin joku sanoi hyvin, että sä et tee näillä tiedoilla mitään. Tongit vain pskakasaa ja haju leviää ympäriinsä, kun löydät sieltä ällöttäviä asioita. Ja jos niin kummallisesti sattuisi, että irmeli olisikin vain kaveri, olisit turhaan sotkenut ittes siihen lantaan.

Sun pitää keskittyä nyt siihen, että miehesi on sun selän takana käynyt ottamassa susta avioeron, vaikka tietää, mitä avioliitto sulle merkitsee. Se on tässä se olennaisin asia, ei se, onko kaveri kaveri vai jotain muuta. 

Syy siihen, että miehesi a) teki näin inhottavan salakavalan tempun, b) haluaa sun jatkavan siitä huolimatta elämää täysin sun arvojen vastaisella tavalla on oikeastaan aika irrelevantti. Se, millä on väliä, on, että hän on halunnut tehdä sulle näin ilkeästi ja teki sulle näin ilkeästi.

Keskity täysin teidän kahden välisiin asioihin, sillä nehän sun nyt pitää selvittää ja loppuun saattaa, eli siihen, miten jatkossa. Kuka muuttaa, miten omaisuus jaetaan, miten lapsen asuminen. Nämä asiat otat selvitykseen yksi kerrallaan.

Lisäksi kyllä mäkin kannatan avun hakemista ammattilaisilta, jos vähänkään siltä tuntuu, että sellainen auttaisi. Ja vaikka ei tuntuisikaan, niin todennäköisesti auttaisi. Vaikka just ihan muutama juttelutunti, ei tässäkään asiassa asiassa ole pakko vuosikausien terapiaan sitoutua, vaan kevyempikin auttaa.

Vierailija
300/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne onkin näköjään tullut paljon vastauksia, kiitos niistä! Hyvä että olette sanoneet minulle suoraan mitä ajattelette. Nyt tarvitsen useamman "potkun" persuksille ennen kuin alan nousta ns. miestäni vastaan, huonoa kohtelua vastaan. Silmät pitää nyt saada auki ja alkaa tajuta mikä sika tuo onkaan.

Jotkut ihmettelivät kun en ole kunnolla vihainen tms. Kyllä minä olen mutta en näköjään osaa vielä vihaani täysin näyttää ja tuntea. Olen ollut lapsesta asti sellainen kiltti tyttö joka on noudattanut pilkulleen sääntöjä enkä ole voinut koskaan esim. uhmata vanhempiani, kyseenalaistaa heitä muutoinkaan. En ole uskaltanut. Että siinä mielessä mieheni on ollut helppo jyrätä minut. Mutta kun luen näitä teidän vastauksia ja mietin tätä naista ja miestä yhdessä niin kyllä se ihan hirveältä vaan tuntuu. Ja tekisi mieli mennä sen naisen luokse ja sanoa pari valittua sanaa. Ajatuksissa

Sain suihkulähde orgasmin juutalaisuudestasi.