Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tuntea sellaista melankoliaa? Joihinkin ihmisiin se iskostuu luonnostaan. Se ei ole samaa melankoliaa, vaan se on onnen ja melankolian sekoitusta. Kauniita asioita, kuin maalaukset. Kuin sinä.
Melankoliaa on monen sävyistä. Onnen tai enemmän surun tai kaipauksen sävyistä. Itsellä se oli kaipauksen merkein. Onnella on toiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mirri huollettu?
Miksi se kirjoitetaan isolla? 😃 Aina on käyttövalmis.
Vierailija kirjoitti:
Henkisen tien self help rahastus opastus on aivan perseestä, Netissä nykyään, noin kuin tällä palstalla jaellaan jotain ömerikän gurujen self help ohjeita muttei oteta sitä huomioon että se mikä toimii ehkä just sulla toimii vain ehkä just sulla, eikä muilla. Oikeata helppiä on jeesata ihmisiä konkreettisesti ja sitten kun niillä on alkeet kunnossa voi alkaa miettiä että jos nyt itsekin.
Tähhäh?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tuntea sellaista melankoliaa? Joihinkin ihmisiin se iskostuu luonnostaan. Se ei ole samaa melankoliaa, vaan se on onnen ja melankolian sekoitusta. Kauniita asioita, kuin maalaukset. Kuin sinä.
Kaipausta, haikeutta. Vielä kun siitä saisi liikkuvan.
Vierailija kirjoitti:
Henkisen tien self help rahastus opastus on aivan perseestä, Netissä nykyään, noin kuin tällä palstalla jaellaan jotain ömerikän gurujen self help ohjeita muttei oteta sitä huomioon että se mikä toimii ehkä just sulla toimii vain ehkä just sulla, eikä muilla. Oikeata helppiä on jeesata ihmisiä konkreettisesti ja sitten kun niillä on alkeet kunnossa voi alkaa miettiä että jos nyt itsekin.
Täysin samaa mieltä. Ja etenkin kuulla mitä ihminen itse sanoo avuntarpeestaan ja minkä kokisi auttamiseksi.
Käyn välillä katsomassa, onko esto voimassa. Aina on. En kyllä viestiä laittaisi kumminkaan, en uskaltaisi.
Jos minulla on vääriä oletuksia, niin olisi suotavaa, jos ko. henkilö itse oikaisisi ne kahden keskisesti jollain tavalla. Mielikuvitukseni on nopea luomaan päätelmiä pienistä havainnoista, joten vääriä oletuksia ja mielikuvia voi olla päässyt kehittymään.
Minä en voi tietää yhtään, minkälaisia oletuksia kukaan on minusta muodostanut.
Vierailija kirjoitti:
Käyn välillä katsomassa, onko esto voimassa. Aina on. En kyllä viestiä laittaisi kumminkaan, en uskaltaisi.
Kuka sut esti?
Vierailija kirjoitti:
minulle melankolia on jotakin kauniin haikeaa, joka samlaa antaa onnen tunnetta, mutta kirpaisee hitusen surun häivällä. tunne kaipauksestajonnekin toisaalle tai toiseen aikaan. Rakkaudellista, mutta surullista.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Sinä olet suloinen, komea ja alati haluttava. Olisi vaikea kieltäytyäkään. 🤷🏽
Kävin kattoon ketä mun estolistalla on, kaikki näytti olevan sellasia ettei oo sieltä koskaan lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mahdoton asia naiselle on aloite. 🤷🏽
Vierailija kirjoitti:
Kävin kattoon ketä mun estolistalla on, kaikki näytti olevan sellasia ettei oo sieltä koskaan lähdössä.
Sama minullakin.
Tarvitsisin sinut pian elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi tietää yhtään, minkälaisia oletuksia kukaan on minusta muodostanut.
Minä en ole valitettavasti välttynyt kuulemasta minusta tehtyjä oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mahdoton asia naiselle on aloite. 🤷🏽
Entäs miehelle?