Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä vanha rakkaus tuntuu, kun on ollut vuosikymmeniä yhdessä?
Turvalliselta. Mikään ei heiluta, vaikka paljon on eteen tullut. T. Vieläkin yhdessä highschool sweatheartin kanssa
Hikoileeko sen sydän?
Juu, on todella kuumaverinen tapaus. Korjasin virheeni heti. Autocorrect ei tykkää musta.
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteessa hetken huvi on järkevämpää kuin jokin suurempi?
Meidän tilanteessamme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvalliselta. Mikään ei heiluta, vaikka paljon on eteen tullut. T. Vieläkin yhdessä highschool sweatheartin kanssa
Hikoileeko sen sydän?
Juu, on todella kuumaverinen tapaus. Korjasin virheeni heti. Autocorrect ei tykkää musta.
Voisit kokeilla kirjoittaa ihan kokonaan suomeksi, lukioihastus on tosta lyhyempikin sana ja sun puhelimesikin ymmärtää sen.
Minä en ole huvittelija. Ehdoton all in tai ei mitään. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön ja jos ei kestä latu on aina auki. Olen ystävällinen ja annan kyllä vauhtia jyrkänteen laelta sellaiselle joka syöksylaskusta sattuu pitämään.
Toisinaan tulee tunne, että kuvittelin kaiken. Se ei kuitenkaan voi pitää paikkansa, niin paljon oli kaikenlaisia yhteensattumia, En saa koskaan tietää totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole huvittelija. Ehdoton all in tai ei mitään. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön ja jos ei kestä latu on aina auki. Olen ystävällinen ja annan kyllä vauhtia jyrkänteen laelta sellaiselle joka syöksylaskusta sattuu pitämään.
Joo, ja silti olet täällä
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat että koitetaan?
Ekaks pannaan ja sit katsotaan halutaanko olla kavereita vai mitä
Olen täällä
Kirjoitan kumppanilleni
Nyt oon kaipauksen pohjalla :/ mut eipä ole täällä tullut käytyä kuukausiin eli jotain positiivista.
Itse en varmaan kelpaisi aviolliseen suhteeseen kenenkään kanssa. Kuullut sivusta itseäni kutsuttavan "isoveljeksi" paremmin kuin kumppaniksi edelliselle rakkaalleni. Se on totta, tiedän mistä se tulee.
En tiedä mikä olin hänelle. Rakastettu ainakin, siitä olen varma. Hän tahtoi olla mukana kaikessa mitä teen, joka asiassa. Hän yllytti minua varsinaisesti olemaan mikä olen. Sain kunnian kirjoittaa hänen otsikoimiaan aiheita, jotka liittyivät onneen ja iloon. Se oli minulle kunniatehtävä. Olisi pitänyt tajuta otsikot silloin paremmin.
Luulen, että tein hänet vain onnelliseksi. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimssua.
hyi! Aina joku kirjoittaa ja ymmärtää näin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenhän tämä asia testataan käytännössä?
Tapoja on yhtä monia kuin on tapauksiakin. Törmättäessä jäänti keskustelemaan ja sopivasti flirttiä ja yhteyden hakemista, henkilökohtaista lähestymistä, avautumista jne. Viestin lähetys tms. yhteydenotto. Tapaamaan kysyminen. Kosketukset, jotka kertovat kaiken. Katseetkin. Soveliaisuuden ja sovinnaisuuden rikkominen millä vaan tavalla, joka on kohtelias mutta paljastava. Ja siitä eteenpäin ihan avoin keskustelu ja tunteiden näyttäminen. En osaa laatia mitään valmista käsistä asioiden etenemiselle, mutta tämän kaltaisista elementeistä se koostunee.
Vierailija kirjoitti:
No aloita nyt vaikka minihameella
Väärinymmärryksien välttämiseksi hän tietää että kirjoitan
Minun elämäni kun on juuri niin tylsää että se kestää päivänvalon sekä yön synkimmän pimeän näkyväksi tekemisen.
Vierailija kirjoitti:
Halaus? Ehkä jopa suudelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sweetheartin? 🤓 Ette olleet kuitenkaan samassa lukiossa?
Kun mikään ei heiluta, miksi olet kaipausketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Väärinymmärryksien välttämiseksi hän tietää että kirjoitan
Minun elämäni kun on juuri niin tylsää että se kestää päivänvalon sekä yön synkimmän pimeän näkyväksi tekemisen.
💕
Joku kirjoitti tänne jotain hmmm... taiteesta, oliko mulle?
Ja mitenhän tämä asia testataan käytännössä?