Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kaikesta huolimatta. En saisi, mutta en pysty olemaan kaipaamattakaan. Olen uskollinen sinulle kuin koira omistajalleen. 🤦🏽
Kenelleköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sytytin kynttilän.
RIP
Niin.
Kuka kuoli?
Kaivattuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kaikesta huolimatta. En saisi, mutta en pysty olemaan kaipaamattakaan. Olen uskollinen sinulle kuin koira omistajalleen. 🤦🏽
Kenelleköhän?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkain on joku muu.
Kuka siis on tämä muu?
The wife.
The wifen lisäksi sopii sydämeen myös joku muu. Valitettavasti. -waimo-
Vaimo on miehen puoliso, ei naisen.
Niinkö? Mikä on vaimon vaimon nimi?
Kaipaan sinua. Eilen lupasin, etten odota sinusta enää mitään. En odotakaan, mutta eihän se estä toivomasta. 🙃 Silmät ovat vieläkin itkeneen näköiset.
Harmittaa, kun olen pilannut elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
No?
Ei mulle tosiaan hyvin käynyt.
Sanaasi ei ole epäilty missään kohtaa.
Olen harhaluuloinen. Kuvittelen, että minuun ihastutaan vaikka haluavat vain olla ystävällisiä, harva kyllä on ystävällinenkään.
Menneet ovat menneitä. Kohti uusia pettymyksiä! Ei vaan, parempaan päin ollaan jo menossa. 🤗 Minä en sitten toivo sinua junan alle vaan kainalooni.
Vierailija kirjoitti:
Sentään ymmärrät, että olet toiminut väärin. Oletko pyytänyt anteeksi ja koettanut tehdä asioille jotakin parantaaksesi hänen tilannettaan?
Sivusta
t. Mies, onko kaikki hyvin? 💞
Olisin todellakin tiukan rutistuksen tarpeessa... Voisitko olla niin kiltti ja antaisit minulle sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Ei minun elämää kukaan toinen pysty pilaamaan. Vain itse voisin sen tehdä. Olen henkisesti hyvin vahva. Olen itkuni itkenyt nuorena.
Ei ilkeät sanat, ei rakkaudella leikkiminen enää satuta. Kaiken olen jo kokenut monta kertaa.
Vain siitä olen huolissani, miten sinä kestät itseäsi? Imtusi minulle ilkeä - sinä kärsit enemmän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Halin jos joskus sais.😔
Vaihdan yhden kirjaimen 🥰
no nyt!
jään jopa pohtimaan ootko jopa sama muuan mies, joka kertoi juur eilen irl, että oon hänen ainoain.