Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jos mul ois tilillä kakskytä milliä ees, niin tää renttukin raivaisi tien sydämees...
Kyllä ensin rentun pitäisi leikata alkoholinkäyttöä ja projisoida vähemmän katkeruuksiaan. Yleensä pitää paikkansa rentun kuin rentun kohdalla.
Tiosin ei minullakaan hyvin mene, koska ilmeisesti paikallisten tukiasuntojen skirsofreniapotilaat kokevat minut helposti lähestyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Soulsiskolle lämmin halaus.
Sielunveljelle samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mul ois tilillä kakskytä milliä ees, niin tää renttukin raivaisi tien sydämees...
En huoli renttua, vaikka saisin kuinka paljon rahaa. Raha ei korvaa hyvää mielenterveyttä, joka menee rentun kanssa eläessä.
Sivusta
Hoitaja kaatoi vahingossa koko namupussin lattialle. Ystävyys on alkanut.
Doppler tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun takamus on mehevä kielletty hedelmä. Just sopivan muodokas.
Huomasin kyllä, että pidit siitäkin. 😉
Jostain syystä minulla kuvitellaan olevan alkoholiongelman, vaikka oikeasti juon varsin vähän. Esim. tänä viikonloppunakaan en ole juonut yhtään annosta. Silti jotkut kuvittelevat, etten muuta teekään kuin vedän viinaa. Itse puskevat nuuskaa poskeen. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ymmärtää niin hyvin, kun kukaan muu ei ole oppinut tuntemaan minua millään tasolla...ei edes oma äiti?
Joskus tuntuu kuin sinulla olisi kyky asettua pääni sisälle, etkä edes ole läsnä fyysisesti.
Olet mahdoton.
Lika barn leka bäst. Teillä on luultavasti samankaltainen haava tai trauma ja bondaatte sitä kautta. Meilläkin on, mutta kaivattuni ei tiedä sitä, koska ei tiedä minusta juuri mitään.
Tuskin on mitään samanlaista traumaa tai edes bondaavat. Pakkomielteisesti ihastunut vain tulkitsee jokaisen nyökkäyksen ja sanan merkkinä täydellisestä ymmärryksestä, vaikka oikeasti se kohde voi olla ihan pihalla toisen ajatuksista - todennäköisesti ei ole edes kiinnostunutkaan niistä vaan pitää vaan vähän outona tyyppinä mutta yrittää olla kohtelias. Kaikki se täydellinen ymmärrys tapahtuu vain ihastuneen pään sisällä, hänen fantasioissaan. Hän projisoi sisäiset haaveensa ymmärretyksi tulemisesta ihastuksensa kohteeseen.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä minulla kuvitellaan olevan alkoholiongelman, vaikka oikeasti juon varsin vähän. Esim. tänä viikonloppunakaan en ole juonut yhtään annosta. Silti jotkut kuvittelevat, etten muuta teekään kuin vedän viinaa. Itse puskevat nuuskaa poskeen. 🙄
Ilmeisesti yllättävän yleistä. On minunkin annettu useaan otteeseen ymmärtää, että alkoholi ilmeisesti maistuisi. Todellisuudessa kuitenkin parin vuoden aikana nautitun alkoholin määrä on ollut yhteensä viitisen annosta.
Vaikkei perheessä ole alkoholi/päihdetaustaa niin olen aivan tarpeeksi nähnyt ympäristössä mihin alkoholiin turvautuminen esim rankempina elämänhetkinä johtaa, joten pidän itseni ennemmin minimikulutuksessa. Kahvinjuontiakin tosin kritisoidaan, mutta minkäs teet 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ymmärtää niin hyvin, kun kukaan muu ei ole oppinut tuntemaan minua millään tasolla...ei edes oma äiti?
Joskus tuntuu kuin sinulla olisi kyky asettua pääni sisälle, etkä edes ole läsnä fyysisesti.
Olet mahdoton.
Lika barn leka bäst. Teillä on luultavasti samankaltainen haava tai trauma ja bondaatte sitä kautta. Meilläkin on, mutta kaivattuni ei tiedä sitä, koska ei tiedä minusta juuri mitään.
Tuskin on mitään samanlaista traumaa tai edes bondaavat. Pakkomielteisesti ihastunut vain tulkitsee jokaisen nyökkäyksen ja sanan merkkinä täydellisestä ymmärryksestä, vaikka oikeasti se kohde voi olla ihan pihalla toisen ajatuksista - todennäköisesti ei ole edes kiinnostunutkaan niistä vaan pitää vaan vähän outona tyyppinä mutta yrittää olla kohtelias. Kaikki se t
Sinä se jaksat aina olla positiivinen ja elämänmyönteinen🥨👍
Vierailija kirjoitti:
Itse en juo ollenkaan. Alkoholi lakkasi totaalisesti sopimasta.
Jos lopettaa juomisen kokonaan, niin pariin vuoteen sitä ei huomaa ja kaipaa välillä kaikenlaisiin menoihin. Pidemmälle mentäessä ymmärtää miten vähän sillä on vaikutusta omaan elämään, ettei juo.
Sosiaalisen tyhjiön voi perustella itselleen aika helposti sillä, että tekee jotain kehittävää. Omistaa viikonloppuja itselleen ja harrastuksilleen.
Kännissä ei edes ollut pitkään aikaan kivaa. En oo ikinä ollut baari ihmisiä, mutta bilistä on ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä nuuskaa kyllä poskeen tungeta...
Oli kyllä ihana viikonloppu uuden miesystävän luona. Sängyssä ei pelkästään nukuttu. Pian uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mahdoton.
Tuskin on mitään samanlaista traumaa tai edes bondaavat. Pakkomielteisesti ihastunut vain tulkitsee jokaisen nyökkäyksen ja sanan merkkinä täydellisestä ymmärryksestä, vaikka oikeasti se kohde voi olla ihan pihalla toisen ajatuksista - todennäköisesti ei ole edes kiinnostunutkaan niistä vaan pitää vaan vähän outona tyyppinä mutta yrittää olla kohtelias. Kaikki se t
Monesti näin, aina ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopettaa juomisen kokonaan, niin pariin vuoteen sitä ei huomaa ja kaipaa välillä kaikenlaisiin menoihin. Pidemmälle mentäessä ymmärtää miten vähän sillä on vaikutusta omaan elämään, ettei juo.
Sosiaalisen tyhjiön voi perustella itselleen aika helposti sillä, että tekee jotain kehittävää. Omistaa viikonloppuja itselleen ja harrastuksilleen.
Kännissä ei edes ollut pitkään aikaan kivaa. En oo ikinä ollut baari ihmisiä, mutta bilistä on ikävä.
Niin, se on harmi että bilistä on pakko pelata kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ihana viikonloppu uuden miesystävän luona. Sängyssä ei pelkästään nukuttu. Pian uusiksi.
Voi miten ihanaa, pidä hyvänäs nyt vaan se sun ukkos, ei muita kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mahdoton.
Tuskin on mitään samanlaista traumaa tai edes bondaavat. Pakkomielteisesti ihastunut vain tulkitsee jokaisen nyökkäyksen ja sanan merkkinä täydellisestä ymmärryksestä, vaikka oikeasti se kohde voi olla ihan pihalla toisen ajatuksista - todennäköisesti ei ole edes kiinnostunutkaan niistä vaan pitää vaan vähän outona t
Sinä se jaksat aina olla positiivinen ja elämänmyönteinen🥨👍
On hänellä pointtinsa siinä, että monesti ihastunut kokeekin tilanteen ainutkertaisena yhteisymmärryksenä, vaikka olisikin yksipuoliset tunteet. Mutta aina se ei mene näin, välillä se jaettu yhteys on ihan oikeasti olemassa. Ja sen tietää vasta sitten kun tietää.
-bondaamisesta kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut sinne. Ollapa kaivatun kanssa petipainia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karuinta on, että baareilua ehdotetaan ajanvietteeksi ja uusien tuttavuuksien mahdolliseksi löytymispaikaksi. Kuitenkaan eihän elämäänsä tahdo muokata baarisosiaalisuuden ympärille, sillä usein nen ihmissuhteet myös pysyvät yllä ainoastaan baareissa. Elämässä on huomattavasti hedelmällisempää tekemistä kuin vakkaribaareilu vaikka ei tietenkään satunnainen esim. keikoilla käyminen tms. muodostu vielä sosiaalisia ympyröitä muovaavaksi tekijäksi tai nosta alkoholia pääasialliseksi ajanvietteeksi.
Voihan baarissa käydä pelaamassa bilistä vaikkei juo alkoholi. Runsaasti alkoholittomiakin vaihtoehtoja on tarjolla. eri
*kapsahtaa