Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miksi mä siihen kylmään kaivattuun jäin kiinni.
Saan toiselta tyypiltä kymmenittäin viestejä päivässä, ja intiimejä kuvia+viestejä kyllä hältäkin.
Se varmaan saisi ne seksitreffitkin aikaan, eikä vaan puhuisi ja puhuisi...
Toinenkin muistaa joka päivä parilla viestillä, mutta asiallisella linjalla, tai lohdutellaan toisiamme näissä onnettomissa rakkauksissa.
Molemmilta saan enemmän kuin kaivatulta koskaan, ja silti vaan kaipaan, ja hän on muka se joka saa haluamaan edes yhden yön.
Niin, ihminen haluaa aina sitä mitä ei voi saada
Tätäkin olen miettinyt. Tosin aluksi oli kyllä puhe, että ainakin silloin tällöin olisin "saanut", enkä paljoa muuta kai halua itsekään. Ehkä se käy itsetunnon päälle, ettei nyt senkään vertaa saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole aikaisemmin haukuttu, nälvitty ja vähätelty missään. Nykyään on.
Kaivattusi? Vai miten liittyy tänne?
En puhu hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja joka itsensä ylentää...
Onnea valitsemallesi tielle <3
Mistähän tämä päätelmä? Ei aukene mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi? Vai miten liittyy tänne?
En puhu hänestä.
Sitten olet väärässä ketjussa..
Vierailija kirjoitti:
Joka kuuseen kurkottaa, se likakaivoon napsahtaa.
Jälleen yksi alun alkaen kateudesta syntynyt sanonta, joka ei pidä paikkaansa. Ainoana tarkoituksella lannistaa ja luoda epäuskoa. Kai jokainen tajuaa, että jokainen aloittaa jostakin kohtaa ja kehitys on jatkumo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai taivaaseen pongahtaa.
Sulle kävi niin. Mikä on todennäköisyys, että mulle kävisi?
Miten joku voi ymmärtää niin hyvin, kun kukaan muu ei ole oppinut tuntemaan minua millään tasolla...ei edes oma äiti?
Joskus tuntuu kuin sinulla olisi kyky asettua pääni sisälle, etkä edes ole läsnä fyysisesti.
Olet mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi alun alkaen kateudesta syntynyt sanonta, joka ei pidä paikkaansa. Ainoana tarkoituksella lannistaa ja luoda epäuskoa. Kai jokainen tajuaa, että jokainen aloittaa jostakin kohtaa ja kehitys on jatkumo.
Voi olla noinkin, vaikka en itse ole koskaan nähnyt tuossa kateutta. Vain sen, että ei kannata yrittää haukata liian suurta palasta. Yrittänyttä ei laiteta, mutta läheskään aina ei silti käy hyvin.
Ja jos ei ikinä yritä ei edes haukkaa mitään palasta. Tuo sanonta nimenomaan on lopujen lopuksii varsinkin nykyään valjastettu, sellaiseen lälläläää oot ihan P*as* asenteeseen, jonka kautta yritetään viestiä että ei kannata yrittää mitään, ei susta ikinä mitään tuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ymmärtää niin hyvin, kun kukaan muu ei ole oppinut tuntemaan minua millään tasolla...ei edes oma äiti?
Joskus tuntuu kuin sinulla olisi kyky asettua pääni sisälle, etkä edes ole läsnä fyysisesti.
Olet mahdoton.
n-m?
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas tuttua koko elämäni ajalta. Pidä huolta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
No joskus täytyy myös nousta todelliseen arvoonsa ihan 100 prosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai taivaaseen pongahtaa.
Sulle kävi niin. Mikä on todennäköisyys, että mulle kävisi?
Äläpä tee olettamuksia minusta vain sen perusteella mitä ymmärrän asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla noinkin, vaikka en itse ole koskaan nähnyt tuossa kateutta. Vain sen, että ei kannata yrittää haukata liian suurta palasta. Yrittänyttä ei laiteta, mutta läheskään aina ei silti käy hyvin.
Ja jos ei ikinä yritä ei edes haukkaa mitään palasta. Tuo sanonta nimenomaan on lopujen lopuksii varsinkin nykyään valjastettu, sellaiseen lälläläää oot ihan P*as* asenteeseen, jonka kautta yritetään viestiä että ei kannata yrittää mitään, ei susta ikinä mitään
Entäs, kun itse uskoo itseensä, yrittää kerta toisensa jälkeen, mutta silti niistä yritelmistä ei tule juuri mitään.
Tämä ei ole minun asunto millään tavalla. Ihan jos luulit.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, miten kohtelet muita. Katsetta peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mahdoton.
n-m?
n-n (ja alapeukkuja sataa)
Se on jonkinlainen vaisto, päästä toisen pään sisään. Erittäin kuormittavaa myös, koska eihän sitä halua päästä kymmenien ihmisten pään sisään päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Se on jonkinlainen vaisto, päästä toisen pään sisään. Erittäin kuormittavaa myös, koska eihän sitä halua päästä kymmenien ihmisten pään sisään päivittäin.
Mä oon miettinyt miten psykiatrit ja psykologit tms jaksaa kuunnella ja yrittää ymmärtää toisia koko työpäivän ajan? Itellä loppuis moti ekan tunnin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot söpö
Mut mul ei oo aikaa
Mennä sun kaa leffaan tai ees ostaa karkkiaKuulostaa hyvin tutulta.
Ei vaan helvetin typerältä.