Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗Hyviä unia kun nukut. Mua ei väsytä. Taidan käydä pitkästä aikaa katselemassa mitä kaupungille kuuluu. Näkisinpä sinut. Olet ajatuksissani. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Sanon jo tässä vaiheessa hyvää yötä. Tänään tullut kuntoiltua viikon edestä ja silmät meinaa painua kiinni.
Missähän lienet... Hyvää yötä!
Kello on taas noin paljon. Jälleen yksi päivä ilman sinua. Näillä näkymin asian laita tulee olemaan näin koko loppuelämäni ajan. Yksipuolinen rakkaus on raastavaa. Pidän kuitenkin mölyt mahassani (ja huutelen tänne sen sijaan että ahdistelisin suoraan). Kauniita unia jotain yli tuhannennen kerran.
Halaus kaivatulleni yöhön tummuvaan.
Hyvää yötä Jeesus myötä, rakas Pi <3. La
Hyvinkäällä Jani S. , sua mulla on ikävä. Edelleen. Vaikka pariin vuoteen ei olla nähty ja oot jo unohtanu mut. Mutta mä en oo unohtanu sua.
T: se joka teki sulle villasukat
Nyt olisin hilpeänä, aamulla ehkä kalpeana 😂😂😂. Hyvin harvoin näin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon jo tässä vaiheessa hyvää yötä. Tänään tullut kuntoiltua viikon edestä ja silmät meinaa painua kiinni.
Siellä missä poutasää😚
Vierailija kirjoitti:
Meen peseen munat.
Onx niissä salmonellaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä missä poutasää😚
Afrikan laitamilla sitten. Halaus sinne kauas täältä sateesta. 🤗
Olet heijastus veden pinnalla, enkä sinua saavuta. Huokaus ja kaipaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu antaisi mulle varmaan rukkaset jos nyt jotenkin lähestyisin. No, antaisi silti, eli kai se olisi posia sekin.
Mulle on käynyt jo niin.
Mullekin, joku 20 kertaa. Sivusta läksynsä oppinut
Vierailija kirjoitti:
Olet heijastus veden pinnalla, enkä sinua saavuta. Huokaus ja kaipaus.
Juuri samat ajatukset.
hihii näin sut challenges TikTok Transparent Dress Challanges
oot IHQ
G: Villasukat jalassa vai ilman? (saat itse päättää kontekstin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu antaisi mulle varmaan rukkaset jos nyt jotenkin lähestyisin. No, antaisi silti, eli kai se olisi posia sekin.
Mulle on käynyt jo niin.
Mullekin, joku 20 kertaa. Sivusta läksynsä oppinut
21. kerta toden sanoo 🤞
Vierailija kirjoitti:
G: Villasukat jalassa vai ilman? (saat itse päättää kontekstin)
Näillä keleillä villasukat jalassa. Tosin täytyy lämmittää lämpimäksi muuten, että tarkenee.