Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kesät talvet villasukissa kun ulkopuoliset ei näe ja joskus silloinkin.
Mammoille salaattia ja ohmimakkaraa lauantain kunniaksi.
En tiktokissa rokkaam
Mua yks mies muualla pokkaa
Lirkuttelee, lämmittelee
sen minkä ehtii
Ja aikaa hällä on mulle
mutta mitäpä tää kuuluu sulle.
Kapuloita rattaisiin ja muumeja. Satuja.
Jospa mammat tajuaisi aika voi loppua milloin vaan. Sitten tuleekin tilinteon aika.
Onni on toisen oma. Ei voi olla oman Onnin nojassa.
Vierailija kirjoitti:
Kesät talvet villasukissa kun ulkopuoliset ei näe ja joskus silloinkin.
Itselläkin perus outfit kotona: muuten alasti, mutta villasukat jalassa. Toinen on topless, mutta villasukat ja housut. Tai sitten vetäisen alastoman ruumiini ylle jonkun ohuen mekon. Talvella kun on kylmä oon vuorautunut villaan.
Seksiä villasukat jalassa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olispa huo*ia.
Kaipaat huolia?
Vierailija kirjoitti:
Mammoille salaattia ja ohmimakkaraa lauantain kunniaksi.
Mammoille jeesus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa mammat tajuaisi aika voi loppua milloin vaan. Sitten tuleekin tilinteon aika.
Silloin se on helpompaa kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Miten on sinun parannuksesi laita?
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä pettymys, jos kaivattu tuijottelis päivät pääksytysten tiktokia ja snäppäilis. Oon eri sukupolvea niiden kanssa, ja kinukkien vakoilusoftaa pitää muutenkin boikotoida. Valtaavat koko maailman muutenkin kohta.
Tiktokin ymmärrän, täynnä kaikkea turhaa. Snäpistä en luopuisi kun pidän sillä yhteyttä kavereihini. Sinun suhteen toki pitää tyytyä käyttämään näitä vanhanaikaisempia viestintätyylejä😘.
Vierailija kirjoitti:
Olispa pi**ua.
Pirtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa huo*ia.
Kaipaat huolia?
r
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Mun on luultu olevan kiinnostunut vaikka kenestä. En minä nyt niin helposti ihastu, että jos on nuorempi nainen, niin se riittäisi. Ihastun kunnolla 1 - 2 krt / vuosikymmen, maksimissaan.
Olispa.