Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kaivattuni ruskealle nappisilmälle terkkuja! Tuoksusi minut huumaa ja sisälläsi on kuumaa... olet kaunis kakkonen!
Vierailija kirjoitti:
Minussa ei muuta jäykkää ole kuin käytös.
T?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni ruskealle nappisilmälle terkkuja! Tuoksusi minut huumaa ja sisälläsi on kuumaa... olet kaunis kakkonen!
Kuinkas monta kertaa olet sitä tapittanut?
Käteni ovat kylmät, mahtuisivatko ne kokonaan sinun käsiesi suojaan?
t. pieni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas monta kertaa olet sitä tapittanut?
Joka kerta kun nähdään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minussa ei muuta jäykkää ole kuin käytös.
T?
Ei.
Tapailunainen sitoi minut käsiraudoilla parisänkyyn ja söi avaimen.. Sitten odoteltiin milloin hänellä tulee kakkahätä. Että sellainen tuokio.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämä sun aika selkeä lapsus otsikon sisäistämisessä mahtaa johtua?
kvg lapsus
Lapsus = virhe, lipsahdus ym.
Eli aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos kohtaisit kaivattusi jossakin, missä ei olisi muita?
Varmaan kyselisin miten menee. Sitten saattaisi tulla hiljaisuus jos hän vastailee yhtä lyhyesti kun kauan sitten. Toisaalta hän voi olla puheliaampi kun mitä luulen. Minä taas hiljaisempi kun mitä hän luulee😂. Olisipa kiva nähdä miten kävisi, tulisiko vaivaannuttava hiljaisuus. 😄Ja mitään ei tapahtuisi. Hei ja moro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos kohtaisit kaivattusi jossakin, missä ei olisi muita?
Varmaan kyselisin miten menee. Sitten saattaisi tulla hiljaisuus jos hän vastailee yhtä lyhyesti kun kauan sitten. Toisaalta hän voi olla puheliaampi kun mitä luulen. Minä taas hiljaisempi kun mitä hän luulee😂. Olisipa kiva nähdä miten kävisi, tulisiko vaivaannuttava hiljaisuus. 😄Ja mitään ei tapahtuisi. Hei ja moro.
Heittäisin sporttivaihteen päälle ja hikeä pyyhkien otsalta kysyisin lähekkö kaffelle.
Mukavaa viikonloppua sinulle mies. Olen pahoillani, jos ylitin sopivuuden rajan.
En ole viikkoon oikein nukkunut, siksi tein niin. Rintakellä on puristava tunne koko ajan.
Olet ihana. Kaikkea hyvää viikonloppuusi! Haluaisitpa minua, kuten minä sinua.
Kahdenkeskiset tapaamiset ois just se mitä tarttis.
Huhh.. Kyllä hän on sitten kaunis, upea, kuuma, rohkea ja viisaan oloinen nainen. Milloinkohan satumme taas samaan aikaan paikalle? Olisimmepa kahden.
Hyvää viikonloppua sinullekin.
Näimmekö tänään? Ikävöin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä syynä unettomuuteen
Kenelle onkaan suunnattu, mutta itsellenä se etten ole tarpeeksi aktiivinen, joten sekä mentaalista, että fyysistä energiaa jää "yli" ja seurauksena on levottomuus, joka vaikuttaa unen määrään. Eli en ole tarpeeksi väsynyt nukkuakseni pidempiä yöunia ja/tai uni jää pinnalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Unessa kaikki olivat humalassa. Seurasin sua hämärään iltaan. Olit rinnat paljaana, sanoit että tällaset nää sitten on. Sitten sanoit, että tykkäät musta vain työkaverina. Olin humalassa, mutta uskoin sanojasi ja luovutin. Kävin hereillä ja mietin, että voi hel. Myöhemmässä unessa näin bilekuvia, joissa katsoit työkavereidesi kanssa kameraa kohti hieman yläviistoon. k
No en kai minä mikään Censori ole.
Aina parempi