Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sulle viestin loppuun "Kivaa viikonloppua." Oisit nyt vaan kuitannut sen.
Siitä joutuu kyllä vetämään ikävät johtopäätökset, jos joku ei vastaa toivotukseen. Kaipaatko häntä silti?
Ainakin minä vastasin eilen juuri samasanaiseen toivotukseen 😊🥰
No sitten ei selvästi ollut susta kyse.. 🤦🏻 eri
Tänään oltaisiin sängyssä koko päivä.
Ikävä lähelle. Tunnistan sen kerroksien alla.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä siellä touhuat juuri nyt?
Juon kahvia, syön aamiaiseksi pizzaa ja kohta menen suihkuun.
Haluat niin kovasti uskoa minun trollaavan sinua, koska se antaa sinulle yhden lisäsyyn vihata. Se ei vaan ole missään vaihees ollut minä. En minä sinua vihaa. Luulen, että toimit noin puolustaaksesi itseäsi ja se tulee selkärangasta. Voin olla täysin väärässä. Kysy sitä minulta suoraan. Lupaan, että saat rehellisen vastauksen. nn
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sulle viestin loppuun "Kivaa viikonloppua." Oisit nyt vaan kuitannut sen.
Ehkä viestisi sisältö ei mielyttänyt häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕
Hei, sustahan nousee ilmaan sydämiä!
Pelkkää raggaut
Parrakkaalle lähetän pusuja. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Parrakkaalle lähetän pusuja. 🥰
Kiitos. Tuli tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kuulu hyvää. Mutta milloinpa se olisi sinua kiinnostanut. Minä jouduin lähtemään, eikä kukaan ota todesta sitä kohtelua jota sain. Ei se minun mielestäni ollut ok. Sinusta ehkä.
Miksi sinua kohdeltiin huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kuulu hyvää. Mutta milloinpa se olisi sinua kiinnostanut. Minä jouduin lähtemään, eikä kukaan ota todesta sitä kohtelua jota sain. Ei se minun mielestäni ollut ok. Sinusta ehkä.
Miksi sinua kohdeltiin huonosti?
Usein on astuttu jonkun varpaille. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me välillä jouduttaisiin käydä syömässä jotain, vaikka kahvia, mehua, paahtoleipää, munia, hedelmiä, muroja, jugurttia yms. Mutta sitä varten ei tarvitsisi pukeutua.
Ottaisin tosta tarjonnasta max kahvin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
💕
Tämä väri sun päällä 😍
Päivää! Toivottavasti en aiheuta mahdollisesti täällä käyvien tuttujen kesken täällä psykoottisuutta kun postaan omalla pärställäni. Eräs nainen on ollut mielessäni pitkään mutta ymmärrän kyllä miksi hän ei voinut olla mun kanssa ja perustaa yhteistä kotia 😥 Kuitenkin halit 🤗 ja lentopusut sinne täältä ja tsemppiä kaikkeen hänelle niin kuin teille muille kaipaaville 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me välillä jouduttaisiin käydä syömässä jotain, vaikka kahvia, mehua, paahtoleipää, munia, hedelmiä, muroja, jugurttia yms. Mutta sitä varten ei tarvitsisi pukeutua.
Ottaisin tosta tarjonnasta max kahvin. Sivusta
Minä munan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä siellä touhuat juuri nyt?
Luen yhteishyvää ja kuvittelen olevani taas morsmaikku ystävälleni.
Onnellista lomapäivää, missä kolkassa oletkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä joutuu kyllä vetämään ikävät johtopäätökset, jos joku ei vastaa toivotukseen. Kaipaatko häntä silti?
Joo, aiemmin aina edes kuitannut. Ihan vaan työasia oli ja kaikki muut kuittasivat.
Hei, sustahan nousee ilmaan sydämiä!