Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haaveile enää siitä. Sopivaa ei ole.
Tulee vastaan, kun vähiten odotat.
Jep, ja aina varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain todella outoa kävi tänään ja pohdin että oonkohan mä vaan sekoamassa . Se vois olla. Sitähän ei ihminen itse huomaa ilmeisesti heti
Mitä outoa
En kerro mut liittyy palstaan ja tosi elämän tapahtumaan :D
Möläytitkö ketjusta tai palstasta jotakin vai mitä ihmettä touhuat?
No vähän niinku. Ootko itse möläyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain todella outoa kävi tänään ja pohdin että oonkohan mä vaan sekoamassa . Se vois olla. Sitähän ei ihminen itse huomaa ilmeisesti heti
Mitä outoa
No ihan tietoisesti yleensä puhun ja olen puhunutkin palstasta. Tavallaan sitä saattaa ihan möläyttääkin mutta onneksi minun möläytykseni eivät minua itseäni niin haittaa, salailijoita tai muita kieroilijoita saattaisi haitatakin. Ero on vissiinkin siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa
No ihan tietoisesti yleensä puhun ja olen puhunutkin palstasta. Tavallaan sitä saattaa ihan möläyttääkin mutta onneksi minun möläytykseni eivät minua itseäni niin haittaa, salailijoita tai muita kieroilijoita saattaisi haitatakin. Ero on vissiinkin s
Okei. No mä en yleensä puhu koska en esim halua että salainen ihastukseni tietää että käyn täällä. Koska kuolisin häpeään jos hän saisi tietää että oon ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollapa kaivatun kanssa törmäyskurssilla. 😉
Hyvinhän se onnistuu.
Missäs tuollaisia kursseja pidetään? 😉
Ei tarvitse kurssittaa. Ollaan itseoppineita.
Rautalanka: aloitusviestin vitsi piilee nimenomaan siinä kurssissa. Törmäyskurssi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Miehet harvoin itkevät perään, mutta perään kyllä katsovat.
Miehethän ne just itkee perään, yleensä vuosikausia. Vaikka olis uusi nainenkin jo.
Nuorelle söpöläiselle terveiset
Iltapäivän halaus ja suukko suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡
Terv. risuleuka
Kaipausterveisiä keltaiselle. Olen tänään ollut aika keskitynyt. Jotain on voinut unohtua. Älä tunne huolta äläkä murhetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä pitäisi salailla? Mä olen sanonu jo vuosia sitten et terveiset voi lukea täältä jos kiinnostaa. Mitä mä sille mitään puhun kun ei se mitään ymmärrä kuitenkaan. Ei edes halua ymmärtää.
Kommunikaation taso on tuo kaupasta leipää ja maitoa
sillonki on aina riski että maito unohtuu ku väärää lehmää lypsää
Nyt osuu lähelle. En uskalla tarkastaa oonko sittenkin lähettänyt kaivatulle viestin "tuo kaupasta maitoa ja leipää". Näin on ollut käydä vahingossa emailin välityksellä. Oikea "maitoa ja leipää"-ihminen kun osuu viereen nimihaulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen kämppä ei kiinnosta. Sen sijaan yhteinen koti kiinnostaa. Mieluiten sellainen, joka on itse rakennettu.
Itseä taas ei saisi maan tasalle asumaan niin millään.
Entä se sellanen paalujen päälle nostettu? Puol metriä maasta ;) sit siihen ympärille terassi ja kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Koska saan polvistua eteesi ja riisua pikkuhoususi?
Kosinnan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultu, älä osta tätä mulle. Luulin olevan ok tälleen syötäväksi ja niin sivuillakin lukee. Oli tosi hyvää, kun söin ruoan jälkeen. Sitten tulin vilkaisseeksi kalorit. Vedin sitten 316kcal jälkkäriä. 🤪
https://www.valio.fi/tuotteet/valio-keittion-maustettu-rahka-vadelma/
Mitähän mieltä oot, jos vedän jonkun törkykaloririkkaan herkun. Eikä tunnu missään.
En pysty syömään noita överisokeroituja rahkoja, onkohan nuo tarkotettu leivontaan tms?😀
On. Minä en tiennyt, mutta sivuilla luki, että voi syödä noinkin. Oli muiden rahkojen vieressä ja otin sen vadelmamaun vuoksi. Oli tosi tuhtia kamaa. Hyvin meni alas, mutta kyllä kalorit maistui. En tosin arvannut olevan läheskään noin paljon.
S. Mukavaa sadepäivää täältä kaukaa.
Gallup: kumpi teistä viihtyy paremmin metsässä?
Miehet on lopulta ihanan uskollisia ensimmäiselle vaimolleen. On niin söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen kämppä ei kiinnosta. Sen sijaan yhteinen koti kiinnostaa. Mieluiten sellainen, joka on itse rakennettu.
Itseä taas ei saisi maan tasalle asumaan niin millään.
Entä se sellanen paalujen päälle nostettu? Puol metriä maasta ;) sit siihen ympärille terassi ja kaikkea
Ei, kelpaa vain kerrostalo kivalla näköalalla kävelyetäisyydeltä kaikkea ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kumpi teistä viihtyy paremmin metsässä?
Takuulla hän, koska itse en viihdy ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä pitäisi salailla? Mä olen sanonu jo vuosia sitten et terveiset voi lukea täältä jos kiinnostaa. Mitä mä sille mitään puhun kun ei se mitään ymmärrä kuitenkaan. Ei edes halua ymmärtää.
Kommunikaation taso on tuo kaupasta leipää ja maitoa
sillonki on aina riski että maito unohtuu ku väärää lehmää lypsää
Nyt osuu lähelle. En uskalla tarkastaa oonko sittenkin lähettänyt kaivatulle viestin "tuo kaupasta maitoa ja leipää". Näin on ollut käydä vahingossa emailin välityksellä. Oikea "maitoa ja leipää"-ihminen kun osuu viereen nimihaulla.
Sukunimen ja oikean maitoa ja leipää etunimen kautta?
Jos olet kaivattuni, niin koska tahansa. <3