Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä pakenee alta. En ole vuosiin enää voinut elää niin, että eläminen olisi ollut elämisen arvoista. Näillä mennään loppuelämä, joka toivottavasti ei ole pitkä.
Viesti ei ole kenellekään.
Älähän nyt, käänne parempaan on aina mahdollinen.
Kiitos.
Kaikki on mahdollista.
Oli niin kiva jutella(kin) sun kanssa eilen.
Juttuseuraa kaipaa, siis mukavaa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, ikävä sua.
Kuka kultasi on, ketä sinä ikävöit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain todella outoa kävi tänään ja pohdin että oonkohan mä vaan sekoamassa . Se vois olla. Sitähän ei ihminen itse huomaa ilmeisesti heti
Mitä outoa
En kerro mut liittyy palstaan ja tosi elämän tapahtumaan :D
Möläytitkö ketjusta tai palstasta jotakin vai mitä ihmettä touhuat?
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen on sellainen ihminen, josta kaikki tykkää ja hänkin tulee hyvin toimeen muiden kanssa. On kaunis ja helposti lähestyttävä. Sitten tulee se "mutta". Hänessä ei ole oikein mitään kiinnostavaa. Ei omia ajatuksia, haaveita, mielipiteitä, ei oikein mitään. En sano, että olisi mikään bimbo tai mitään sellaista. Ehkä hän ajattelee mielessään asioita, mutta ei tuo niitä kenellekään julki. Ei puolisolleen, ei vanhemmilleen eikä kavereilleen.
Kaikille ei kannata avata ajatusmaailmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, ikävä sua.
Minulla sinua. Taas vollottanut sinun perään.
Tiedän kyllä, että kaivattuni (m) on tunteellinen, mutta tohdin epäillä, että hän kuitenkaan itkisi perääni. :D
Ap
Vastaus erääseen kysymykseen: D
Miehet harvoin itkevät perään, mutta perään kyllä katsovat.
Koska saan polvistua eteesi ja riisua pikkuhoususi?
Vierailija kirjoitti:
Miehet harvoin itkevät perään, mutta perään kyllä katsovat.
Kohdatessa silmiin, loitotessa perään. Toimiva nyrkkisääntö.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle terveiset vieraalta maalta
Joku muukin kuin minä. Tässä yhteydessä laitan itsekin terveiset vieraalta maalta kaivatulleni! <3 Minä voin paljastaa, että olen ihan vain Ruotsissa. Varmaan aika moni muukin, joten ei kovin tunnistettavaa. Eikä kukaan Suomessa edes tiedä, että minulla on tämä kaivattuni. Sydämeni suuri hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
j.k mies
Mikäs tämä kommentti on?
Pistetäänkö nyt taas kaikki niitä nimikirjaimia sitten ketjuun vai mikä olikaan idea tässä terveisten lähettämisessä?
Mammoille iltapäivä remmiä.
En kerro mut liittyy palstaan ja tosi elämän tapahtumaan :D