Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: oletko harrastanut seksiä jonkun kanssa ja kuvitellut kaivatun hänen tilalleen?
Monestikin.
Oletko varattu?
En moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
En mene naimisiin, joten en kosi. Silti toivon kestävää suhdetta. En vain näe syytä avioliitolle.
Sama. Sopimusrikkomusta ei ole sanktioitu joten turhia kustannuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vielä kosasen.
Ketä aiot?
Mies on kuin hapan silakka.
Hyvää yötä kaikille ihanille naisille. Toivottavasti ei nähdä painajaisia vaan ihania unia 🍬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiotko kosia kaivattuasi?
Annan hänen olla mies tässä kohtaa
Eli naisen pitää kosia vai että miehen tehtävä on kosia?
Kenenkään ei pidä, mutta kuten tiedät, niin perinteisesti se on ollut mies, joka kosii.
Olen vähän liian sukupuolineutraali monissa asioissa, ja saanut siitä joskus myös palautetta, joten tämmöiset vähäpätöiset kuviot jättäisin perinteisten roolien varaan. Mulle itselle kun on se ja sama, tulisko sitä kosintaa ikinä, ei avioliitto mitään käytännön suhteessa muuta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sinä saat sitten olla nainen siinä kohtaa, kun on kyse siivoamisesta ja sellaisesta.
Kasveille valoa ja kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö iltanuotiolla kitara soi.
Vielä
Todella absurdi ajatus, että oisi kaivatun kanssa naimisissa, vaikka avioliittoon uskonkin. Muutenkin olen nykyisin miettinyt, mitä olisi olla edes kaveri. Minä stabiili, hän kiukuttelisi milloin mistäkin. Ei, ei, ei. Me ollaan niin erilaisista maailmasta ja perheistä, että ihan täysin mahdoton ajatus. Ikään kuin muutenkaan oltaisiin sovittu yhteen, triplakielletty ja tuhoon tuomittu heti eka tunteista lähtien. Nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehdottomasti loistava työkaveri. Pidän huolen, että tehdään tulevaisuudessa töitä yhdessä.
Aiot napata hänet seksuaalisiin pihteihisi saadaksesi hänet jäämään?
Mistä arvasit?
Mun seksuaalisuus taitaa paistaa pahasti läpi, vaikka kuinka yritän piilotella. Pitäisi olla varmaan vähemmän mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sinä saat sitten olla nainen siinä kohtaa, kun on kyse siivoamisesta ja sellaisesta.
Onneksi mun kaivattu ei ajattele kuten sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miehen pitää maksaa siivooja, koska perinteisellä miehellähän on rahaa. Miten tuo kosiminen olisi keneltäkään pois ja vertautuisi siivoamiseen. Onpa tylsämielistä ja epäromanttista. Et sinä kyllä mikään miehinen mies ole, kaukana siitä.
T. Joku täysin eri
Mitä niillä tehdään?