Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun ihminen, jonka luulit olevan vain ihan hyvä tyyppi ja ihan järjettömän seksikäs, osoittautuukin maailman kiehtovimmaksi persoonaksi
Eli todennäköisesti jonotusnumerot on aika korkeita
Tai sitten ei. Suositut ihmiset on usein aika keskivertoja tai vain vähän yli sen joissain asioissa, ei erityisen kiehtovia.
EriToki, koska kiehtovia ihmisiä on vähemmän kuin suosittuja henkilöitä. Kiehtova ihminen kuitenkin lähes aina on myös suosittu, ei tuo sinun kommenttisi kiistä asiaa millään lailla.
Suosittu ehkä jollain tavalla, mutta tuskin hirveästi porukkaa kehtaa jonotella tai pitää itselleen mahdollisena/sopivana.
Toki nämä on pitkälti omia näkemyksiä itse kullakin, sehän on subjektiivinen kokemus mikä kenellekin on kiehtovaa. Itselleni melkein kaikki on tylsiä, en fiilaa yhtään mitään muiden fanituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä raadoin ja sinä katselit kauempaa.
Ohi, ei ollut tuollainen tilanne. Toinen oli palkkatyössä, toinen vapaaehtoistyössä.
Kierrätyskeskuksessa ja varastamassa nistinä.
Toisella virka.
Ja siitä se johtuukin, ei kukaan voi tuntea minua päästä varpaisiin. Trust me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin lomareissulla?
Nyt
Leppoisia oloja!
Kiitti
)) partamiehelle lusikkakutsu.
Vierailija kirjoitti:
En halua itselleni uskovaista naista missään nimessä, vaikka näennäisesti ottaen olen itsekin sitä. Agnostikko tai ateisti käy.
Puhu vain omasta puolestasi. Kavereiden kanssa huomattiin jo aikoja sitten, että parhaat vaimokokelaat löytyy noista.
Vierailija kirjoitti:
En halua itselleni uskovaista naista missään nimessä, vaikka näennäisesti ottaen olen itsekin sitä. Agnostikko tai ateisti käy.
Mistä se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun ihminen, jonka luulit olevan vain ihan hyvä tyyppi ja ihan järjettömän seksikäs, osoittautuukin maailman kiehtovimmaksi persoonaksi
Eli todennäköisesti jonotusnumerot on aika korkeita
Tai sitten ei. Suositut ihmiset on usein aika keskivertoja tai vain vähän yli sen joissain asioissa, ei erityisen kiehtovia.
EriToki, koska kiehtovia ihmisiä on vähemmän kuin suosittuja henkilöitä. Kiehtova ihminen kuitenkin lähes aina on myös suosittu, ei tuo sinun kommenttisi kiistä asiaa millään lailla.
Suosittu ehkä jollain tavalla, mutta tuskin hirveästi porukkaa kehtaa jonotella tai pitää itselleen mahdollisena/sopivana.
T
Sä luulet että se vuoronumero on oikeasti konkreettinen vuoronumero, joka näkyy muillekin? Lol. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin lomareissulla?
Nyt
Missä päin muailmaa?
Veikkaan Hämettä tai Uusimaata.
*Uuttamaata
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen sinusta.
Kenestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen liittyy mieheen, ottaa hän miehensä uskonnon omakseen.
Siksi en suostu täysin eri uskontokunnan edustajaa edes treffailemaan.
Itselleni taas on turn off ylipäätään tuolla tavoin uskonnolliset miehet. Pidän lähinnä vastenmielisenä ja tylsänä tuollaisia kuin nuo täällä, oma ihastukseni on täysin tuollaisen yläpuolella eikä tippaakaan kiinnostunut mistään latteamielisestä nais-mies-jankutuksesta yms. Luova ja mielenkiintoinen, rikkaan sisäisen maailman ja aktiivisen elämän omaava ihminen eikä mikään tylsämieli.
Vierailija kirjoitti:
Supateltavaa olisi.
Mitä supattelisit?
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen sinusta.
Minä sinusta. Vielä kun saisin kaapata kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Supateltavaa olisi.
supateltavaa ja hihiteltävää myöhään yöhön. 😊 kiitos nostalgiasta. Vielä kun saisi kokea.
Syysyön suudelmia
Kaikille ihanille miehille💋
(erityisesti niille, jotka ovat ihania sieltä sisäpuolelta)💋
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sellaisia juustonakseja.
Naiselle mies on ihailun kohde.
Ajattelin lähinnä mammoille muistuttaa niistä kotiläksyistä, pienellä helpolla tehtävällä.