Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen liittyy mieheen, ottaa hän miehensä uskonnon omakseen.
Onneks mun tulevalla miehellä ei ole uskontoa sen enempää kuin mullakaan, tää on ihan kynnyskysymys
Propsit tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin lomareissulla?
Nyt
Missä päin muailmaa?
Miehet on sellaisia juustonakseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin lomareissulla?
Nyt
Missä päin muailmaa?
Veikkaan Hämettä tai Uusimaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin lomareissulla?
Nyt
Leppoisia oloja!
Jatkan tuohon aiempaan keskusteluun. En ole siis kaivatun tilalle mitään fwb-juttua etsinyt, vaan rakkautta naisen kanssa, joka olisi vapaa, ja voisin unohtaa kaivatustani haaveilun. Aika mahdoton tehtävä tuntuu olevan. Minusta olisi surullista, jos hän ei osaisi asettua minun asemaan ja ymmärtää tässä asiassa. Hänen mielestään minun pitäisi riutua yksin aina vain.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet olisivat juustonakseja. En pitäisi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Hetki huulilla, ikuisesti lanteilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vätys miehiä on mut ei kunnon miestä. Fuuk.
Varmaan johtunee sinun koulutustasosta.
Nytkö naisen koulutustaso vaikuttaakin 🤨 Sillähän ei pitänyt olla merkitystä - ainakaan Vauva-palstalla. eri
Vierailija kirjoitti:
Minä raadoin ja sinä katselit kauempaa.
Ohi, ei ollut tuollainen tilanne. Toinen oli palkkatyössä, toinen vapaaehtoistyössä.
Aina silloin tällöin. Öinä kuten viimeisenä. Herään ylös siihen kuin joku soittaisi ovikello niin hiljaa, kuin se vain ilmeisesti on mahdollista. Se ääni on kuin olematon. Silloin olen valveilla, luulen olevani seonnut.
Yleensä herään samalla tavalla ovikelloon ja mietin, että pimpottikohan sitä joku. En heti saa kiinni onko se totta vai ei. No toki menen katsomaan. Silloin siellä on joku mitälie saneerausta tulemaan tekevä ukko.
Mutta tämä hiljainen ovikello on niin erilainen, se on niin hiljainen. Se on kuin joku aivan muu.
Asutko tässä rapussa?? Mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unoha se täti jo. Oon nätimpi ja tarviin kunnon miehen
Onko tädin nimessä viisi kirjainta ja alkaa E:llä?
Kyllä minä E tätiä haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vätys miehiä on mut ei kunnon miestä. Fuuk.
Varmaan johtunee sinun koulutustasosta.
Nytkö naisen koulutustaso vaikuttaakin 🤨 Sillähän ei pitänyt olla merkitystä - ainakaan Vauva-palstalla. eri
Eiku näin minä opin juuri tällä palstalla, mutta ilmeisesti opinahjoja on monia.
Luulin,ettet siellä voi tehdä mitään liikeitä suuntaani. Olin väärässä. Varmaan kaikki naisesi ovat olleet niistä piireistä. Nyt kun ajattelee tarkemmin,niin en varmaan edes haluaisi tai pystyisi kanssasi mihinkään juuri sen takia. Tiedän naisesi, ja niitä on ollut aivan liikaa.
Öitä presidentilliseen saareen.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan tuohon aiempaan keskusteluun. En ole siis kaivatun tilalle mitään fwb-juttua etsinyt, vaan rakkautta naisen kanssa, joka olisi vapaa, ja voisin unohtaa kaivatustani haaveilun. Aika mahdoton tehtävä tuntuu olevan. Minusta olisi surullista, jos hän ei osaisi asettua minun asemaan ja ymmärtää tässä asiassa. Hänen mielestään minun pitäisi riutua yksin aina vain.
Se varmaan käy täällä. Lähes kaikki naiset täällä on sitä mieltä, että kirkkaimman kruunun saa ikuisella kärsimyksellä ja yksinäisyydellä kaivattua odotellessa, eikä ketään saa etsiä ja tavata siinä välissä. Kaivattu myös on aina virheetön jumalkuva, kaikki viat on aina kaipaajassa.
C W osuisi.