Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
15561/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lomareissulla? 

Vierailija
15562/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mielenterveydelleni mitään tapahdu, vaikka jättäisin kaikki asiat kertomatta. 

Ei se siltä kuitenkaan kuulosta tai näytä.

Kuvittelet tuntevasi minut? Sitä sanotaan palstaharhaksi.

En luule. Tuollaista maalitolppien siirtelyä ja vänkäämistä sanotaan myös palstaharhaksi. Näet itsekin ongelmasi, miksi siis yrität vähätellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15563/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko tulla aina välillä viereesi nukkumaan ja voitaisiin nusutella samalla? Muuta en kaipaa enää elämältä.

Vähänkö söpö. Ehdota suoraan

Vierailija
15564/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja***lle terkkuja ja hyvää viikonloppua. Toivon että muistelet hetken joskus.

Vierailija
15565/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän ikuisessa kiirastulessa. Haluaisin sinut niin kovasti, mutta en vain voi saada. Aina välillä yritän löytää saman tunteen jonkun toisen kanssa, mutta ei se onnistu, koska sydän sykkii vain sinulle. En uskalla sitä sinulle edes kertoa.

Naiselle samasta kaupungista

Entä jos se olen minä ja ajattelen samoin? Ja olen loukkaantunut kun leikittelet jonkun toisen kanssa?

Harmittaisihan se, jos toista tietämättäni loukkaisin. Mutta ei täysin yksin ole kiva olla pitkään. Jos tietäisin varmuudella, että me ollaan yhdessä vuoden päästä tai vaikka viidenkin vuoden päästä, niin odottaisin yksin. Nyt ei ole mitään tietoa sellaisesta, niin en ole itseäni pidätellytkään.

Siinä menee hyvä mies pilalle

Mitä tarkoitat?

Vierailija
15566/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mielenterveydelleni mitään tapahdu, vaikka jättäisin kaikki asiat kertomatta. 

En luule. Tuollaista maalitolppien siirtelyä ja vänkäämistä sanotaan myös palstaharhaksi. Näet itsekin ongelmasi, miksi siis yrität vähätellä?

Vieläkin huutelet niistä hemmetin maalitolpista. Sivusta

Vierailija
15567/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat keskittyä nykyään olevaisiin asioihin ja ihmiseen.

Vierailija
15568/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko tulla aina välillä viereesi nukkumaan ja voitaisiin nusutella samalla? Muuta en kaipaa enää elämältä.

Vähänkö söpö. Ehdota suoraan

En uskalla, nössö kun olen.

Vierailija
15569/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin huutelet niistä hemmetin maalitolpista. Sivusta

Vieläkin roikut persposkissa kiinni, kuin rekkamiehen pastilli 😘😍

Vierailija
15570/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat keskittyä nykyään olevaisiin asioihin ja ihmiseen.

Ei se meiltä ole ennenkään onnistunut.

Vierailija
15571/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän ikuisessa kiirastulessa. Haluaisin sinut niin kovasti, mutta en vain voi saada. Aina välillä yritän löytää saman tunteen jonkun toisen kanssa, mutta ei se onnistu, koska sydän sykkii vain sinulle. En uskalla sitä sinulle edes kertoa.

Entä jos se olen minä ja ajattelen samoin? Ja olen loukkaantunut kun leikittelet jonkun toisen kanssa?

Harmittaisihan se, jos toista tietämättäni loukkaisin. Mutta ei täysin yksin ole kiva olla pitkään. Jos tietäisin varmuudella, että me ollaan yhdessä vuoden päästä tai vaikka viidenkin vuoden päästä, niin odottaisin yksin. Nyt ei ole mitään tietoa sellaisesta, niin en ole itseäni pidätellytkään.

Siinä menee hyvä mies pilalle

Aijjjumalauta. Eilen kun nainen mietti samoja syitä fwb:n hankkimiseksi niin täällä haukuttiin tunteettomaksi toisella runkkaajaksi. Miehen kohdalla menee vain hyvä pilalle 🤦🏻

joo, ja tietenkään et odottele yksinäs, ap. Turha kärvistellä, kyllä maailmassa kivoja seuralaisia riittää. 

sivusta

Vierailija
15572/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun ihminen, jonka luulit olevan vain ihan hyvä tyyppi ja ihan järjettömän seksikäs, osoittautuukin maailman kiehtovimmaksi persoonaksi

Eli todennäköisesti jonotusnumerot on aika korkeita

Tai sitten ei. Suositut ihmiset on usein aika keskivertoja tai vain vähän yli sen joissain asioissa, ei erityisen kiehtovia. 

Eri 

Vierailija
15573/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi saada? Ootko iteki nainen?

Mies olen ja tyhmä sellainen, kun varattuun mennyt rakastumaan.

Ei ole tyhmyyttä, sillä tunteet tulevat pyytämättä ja selittämättä. Oletko salannut tunteesi vai kertonut ne hänelle? Sivusta.

Vierailija
15574/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun ihminen, jonka luulit olevan vain ihan hyvä tyyppi ja ihan järjettömän seksikäs, osoittautuukin maailman kiehtovimmaksi persoonaksi

Tai sitten ei. Suositut ihmiset on usein aika keskivertoja tai vain vähän yli sen joissain asioissa, ei erityisen kiehtovia. 

Eri 

Et ilmeisesti ymmärtänyt, mitä ap sanoi? Erieri

Vierailija
15575/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo pimeää tähän aikaan illasta. Kylmä ei ole. Voitaisiin kulkea kaupungissa käsikkäin niin, että lyhtypylväät ovat sikin sokin. 

Vierailija
15576/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastin sua niin paljon, ja harmittaa, ettei eletty rakkautta koskaan todeksi. On alkanut tuntua, että nyt on liian myöhäistä. Järkeä on jo liikaa. Kaduttaa, vaikka parhaani aikoinaan yritin.

Kelle?

Vierailija
15577/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sinusta, entinen opettajakollega 😚 

Etunimen alkukirjain?

Vierailija
15578/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli iso suklaasydän lähes vuoden laukussa sitä varten, että satun tapaamaan erään ja voin antaa sen lahjaksi, jotta hänelle jäisi edes jokin kiva muisto minusta. Tilaisuitta ei ikinä tullut. Kerran sitten turhauduin ja ajattelin, että se ehtii mennä huonoksi ennen kuin satutaan törmäämään. Söin sen sitten itse.

Kuka on eräs?

Nainen, josta en ole nähnyt vilaustakaan yli puoleentoista vuoteen.

Oletko töissä nähnyt viimeksi?

Hmm, tavallaan.

Vierailija
15579/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unoha se täti jo. Oon nätimpi ja tarviin kunnon miehen

Vierailija
15580/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri 

Toki, koska kiehtovia ihmisiä on vähemmän kuin suosittuja henkilöitä. Kiehtova ihminen kuitenkin lähes aina on myös suosittu, ei tuo sinun kommenttisi kiistä asiaa millään lailla.

Ketju on lukittu.