Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
14121/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka joku tunne olisi totta ja olemassa, sen voi siirtää taka-alalle eikä antaa sen hallita elämäänsä. Kaikki on kiinni korvien välistä.

Toimiiko tämä sulla?

Vierailija
14122/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka joku tunne olisi totta ja olemassa, sen voi siirtää taka-alalle eikä antaa sen hallita elämäänsä. Kaikki on kiinni korvien välistä.

Varmaan sulla noin, mutta se mikä toimii sinulla, ei välttämättä toimi toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14123/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun jättää kaikki tunteet huomioimatta niin jää kätevästi elämäkin elämättä.

Vierailija
14124/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota suoraan yhteyttä?

Ei ole yhteystietoja eikä oikein varmuutta halustakaan

Vierailija
14125/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli 😚

Vierailija
14126/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako huulet väsymään kun pitää koko ajan olla tötteröllä?

Vierailija
14127/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, mutta sinähän et halua, että kukaan kulkee jatkuvasti perässäsi vaan haluat touhuilla omia juttujasi. Ongelma ratkaistu. Niin minäkin tarvitsen omaa tilaa ja aikaa, mutta haluaisin kovasti olla myös sinun kanssasi. 

Riippuu pitkälti siitä mitä tekee. Tiimityö silloin, kun ei tarvitse pidellä kädestä, on parasta, mutta saman yksinkertaisen työn yhdessä tekeminen on lähinnä häiriköintiä. Vrt. Kaksi sekoittamassa salaattikulhoa.

Toki. En ole roikkuvaa sorttia. Turhaa spekulointia ylipäänsäkin tuo minun kommenttini.

Vierailija
14128/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun jättää kaikki tunteet huomioimatta niin jää kätevästi elämäkin elämättä.

No, jos tunteet kehoittavatuseammin poistumaan tilanteesta kuin jäämään, niin jää elämä silloinkin elämättä. 

Vierailija
14129/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tunteet kehoittavatuseammin poistumaan tilanteesta kuin jäämään, niin jää elämä silloinkin elämättä. 

Ai joo, en seurannut keskustelua tarkemmin, tilannekohtaista tosiaan. 

Vierailija
14130/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempaan, että koenko minua ohjailtavan niin ohjailuahansekinontavallaan, kun vaihtoehdoista avoimeksi jää varavaihtoehto. 

Vierailija
14131/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön ikävä sinua J.

T. E

Vierailija
14132/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempaan, että koenko minua ohjailtavan niin ohjailuahansekinontavallaan, kun vaihtoehdoista avoimeksi jää varavaihtoehto. 

EI ja EI. Vielä kerran iso EI.

Vierailija
14133/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihastuneita miehiä, jotka palvoo minua. Mutta sinä vain olet kylmä ja outo. Jopa todella julma välillä...

Mun mielestä ei ole tervettä "palvoa" yhtään ketään. 

Sivu

Ja vielä epäterveempää on nauttia muiden palvonnasta, saati olla sitä vailla. Epäterveyttä on silloin itsetunnossa.

Joillekin tuo voi olla myös kink, ollaanpa siis suvaitsevaisia ;) eri

Vierailija
14134/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ohjailee lähinnä luonnon olosuhteet, pankkitili, rakkaus ja nautinto.

No liittyy tavallaan pankkitiliin, koska työttömänä oleminen on syvältä ja on tehtävä ratkaisuja ellei tahdo olla tässä pysähtyneisyyden tilassa. En minä ole vapaaehtoisesti palaamassa menneisyyteen, mutta ei tämä lojuksiminenkaan ole mielekästä. Rakkaus tähän ei liity sillä eipä ole ketä rakastaa tällä hetkellä. Onhan tämäkin tilapäisratkaisusta eikä edes kovin mielekäs. 

Vierailija
14135/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieletön ikävä sinua J.

T. E

Jos minuun joku erehtyy ihastumaan pelkään pahoin että hukkaan menee ne tunteet. Vaikka eihän ne lupaa kysy... Ja silti luen tätä ketjua, en itsekään tiedä miksi. 

Vierailija
14136/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärionnittelut L-naiselle vuosien taakse ja kauas maailmalle. Liian monta vuotta kulunut viime näkemästä. En väitä ajattelevani sua joka päivä, mutta kyllä ajoittain. En silti sinua unohda, olit mulle tulenpalava tunne, se tunne jonka kaikkien tulisi saada kokea kerran elämässään. 

Vierailija
14137/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihastuneita miehiä, jotka palvoo minua. Mutta sinä vain olet kylmä ja outo. Jopa todella julma välillä...

Mun mielestä ei ole tervettä "palvoa" yhtään ketään. 

Sivu

Ja vielä epäterveempää on nauttia muiden palvonnasta, saati olla sitä vailla. Epäterveyttä on silloin itsetunnossa.

Joillekin tuo voi olla myös kink, ollaanpa siis suvaitsevaisia ;) eri

🧖🍑🧄🚬🥵😋

Vierailija
14138/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.... S, kuuletkohan sä kun mä yritän jutella sulle ajatuksilla? Ehkä et koska mitään vastausta en oo kuullut. Vai tuuleeko täällä liikaa?

Vierailija
14139/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 nimessä a, riittääkö se? Vai saanko vaan kolmasosan rakkautta?

Vierailija
14140/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieletön ikävä sinua J.

T. E

Jos minuun joku erehtyy ihastumaan pelkään pahoin että hukkaan menee ne tunteet. Vaikka eihän ne lupaa kysy... Ja silti luen tätä ketjua, en itsekään tiedä miksi.

Ei mene hukkaan missään tapauksessa. Jos hän ei välitä, ei sille voi mitään. Olen huomannut näiden tunteiden lisäävän onnellisuuden kokemusta ja pystyn olemaan parempi ihminen.

Ketju on lukittu.