Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Minä olen ensisijaisesti sinun perässä. Siihen sisältyy kyllä mm. tuo edellä mainittu.
JSS. Jätä se sika. Entiset peepeeläiset tietää.
Vierailija kirjoitti:
Nussin tummasilmää rappukäytävässä ja se oli sille isokin juttu.
Joskus aikoinaan.
Sinäkö sen lehdenjakajan rskasit?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ensisijaisesti sinun perässä. Siihen sisältyy kyllä mm. tuo edellä mainittu.
Ei täällä kukaan oo kenenkään perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan täällä vaan seksin perässä. Sehän on selvä.
Väärin kuviteltu.
Paitsi aseksuaalit. Sori.
Hellyyttä ja syliä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan oo kenenkään perässä.
Mää oon kaikkien edellä. Sivust
Minkälaiseksi rakkaus on tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Johannalle ilta😘
Kutsumanimi?
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa sulle kaikki kauniit ja rumat, mitä rakkaudella ikinä tarkoitettu, muttei tänään riitä aika siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan heitä, joita naiset piirittävät, kun ovat vaan niin sellaisia. Niin kuin kaivattunikin.
Tuo voi alkaa miestäkin ahdistamaan.
Niin voikin. Ihan miehestä kiinni, miten asian hoitelee. Kaikki ne houkutukset. Imarteleeko vai ottaako pannuun pidemmän päälle.
.
Hyveellinen mies keskittyy rakkaaseensa ja lähimmäisiinsä eikä sorru turhamaiseen itsetehostukseen.
Miehet on heikkoja.
Heikot miehet ovat heikkoja, suuri osa kohortista, valitettavasti. Hyväin aikain ja helpon elämän ja asumisen tuotoksia, valkean leivän ja marmeladin miehiä, hipsterlöitä ja kopiraitteja punavuoren ja döölön vassarikommuuneista, uuspakanoita prometeusleireiltä, masentuneita nyyhkismiehimyksiä ja sivareita, minne menet Suomi? Lapseis ovat paha kylvö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan täällä vaan seksin perässä. Sehän on selvä.
Väärin kuviteltu.
Tai sitten on aseksuali vain, koska sellasta ei ole osunut kohdalle jonka kanssa tekisi mieli. Tai suhde on kuivunut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, onko sen takana intentio ja suuri suunnittelija. Lahjaksi ihmisten välille ainakin, iloksi ja onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaapukka joskus sanoi että katso rakkautta.
Mä mollotin siinä sateessa tyhmän näkösenä ja se tarkkaili mua, että mistäköhän mä meinaan sen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla tohon viekkuun lämmittämään. Paikka olisi vapaana ja tilaakin molempien tarpeisiin. 😉
Miten se nyt vapaana on?
Kai se nyt on vapaa paikka, jos ei ole kumppania...?
Tai se kumppani on sattumalta muualla. Oiskohan?
Vierailija kirjoitti:
Kiva iltapöhinät. Kukaan ei enää vastannut joten oletan että kaikki on nyt ihan ok.
Mielenterveys kunniaan. Pidetään itsestämme ja toisistakin huolta. 🍁
Olette rakkaita kaikki te ihmiset siellä ja täällä ja tuolla. Joo, kaikki te. Ihan jokainen. Vaikka oltaisiinkin täysin erilaisia keskenämme. Kyllä, näin se vain on. 🍂
Hyvää iltaa ja yötä ystävä🌞🕊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla tohon viekkuun lämmittämään. Paikka olisi vapaana ja tilaakin molempien tarpeisiin. 😉
Miten se nyt vapaana on?
Kai se nyt on vapaa paikka, jos ei ole kumppania...?
Tai se kumppani on sattumalta muualla. Oiskohan?
Älkää nyt jaksako. Heikot varatut pettää ja heitä on täälläkin, muttei jokaisesta palstalaisesta tarvitse olettaa, etä olisi kumppania. Jaksa lukea tuota jankutusta.
Tiedätkö miksi teen niin paljon töitä ja opiskelen koko ajan?