Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumiskaveriksi muuttuu, kun kiinnostus lopahtaa.
Nukkumiskaveruudesta voi myös kehkeytyä jotakin suurempaa. Nukuttiin pari vuotta samassa parisängyssä kämppiksinä naispuolisen kaverin kans. Kunnes eräänä iltana hän tarttui kädestäni ja suuteli korvaani. Sen illan jälkeen siinä sängyssä tehtiin muutakin kuin nukuttiin. <3 Vanhoja ihania muistoja.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään yhdessä reissuun armaani?
Minne mentäisiin? Mulla ei ole passi voimassa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumiskaveriksi muuttuu, kun kiinnostus lopahtaa.
Nukkumiskaveruudesta voi myös kehkeytyä jotakin suurempaa. Nukuttiin pari vuotta samassa parisängyssä kämppiksinä naispuolisen kaverin kans. Kunnes eräänä iltana hän tarttui kädestäni ja suuteli korvaani. Sen illan jälkeen siinä sängyssä tehtiin muutakin kuin nukuttiin. <3 Vanhoja ihania muistoja.
nn?
Juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kaivattu kummaksi vain ja mieluiten molemmiksi, mitä hän haluaisi. Olisin onnellinen jos saisin saada hänet nauttimaan ja olisin onnellinen jos saisin katsella ja pidellä häntä kun hän nukkuu. Kunhan hän vain olisi siinä.
Minkäslainen kaksilahkeinen sinä olet. Seksin perässä?
Seksihän se on kaikilla mielessä. Joskus voi kyllä muutakin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen ok välillä ja kivaa vaihtelua, kun toimitaan tietyin ehdoin, ja ehdot sanelen minä. Sivu
Kakkaa munan päässä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha, haluaisin sekä nukkumiskaverin että petikaverin. Toteutus 😬
Mikset nuku puolison vieressä?
Ei me kaikki olla niin tyhmiä, että oltaisiin joskus nuoruuden hulluina vuosina sellaista hommattu ja jääty jumiin.
Murulle 16km länteen öitä. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kaivattu kummaksi vain ja mieluiten molemmiksi, mitä hän haluaisi. Olisin onnellinen jos saisin saada hänet nauttimaan ja olisin onnellinen jos saisin katsella ja pidellä häntä kun hän nukkuu. Kunhan hän vain olisi siinä.
No itseasiassa oon nainen, kuten kaivattunikin. En vain seksin perässä ole. Rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Mä lähtisin melkein mihin vaan. E
Kaikkihan täällä vaan seksin perässä. Sehän on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Väärin kuviteltu.
Vierailija kirjoitti:
Tietty 🤫
Vaikka onkireissusta olisit voinut kysyä wa meilin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa odottaa. Jaksatko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha, haluaisin sekä nukkumiskaverin että petikaverin. Toteutus 😬
Mikset nuku puolison vieressä?
Ei me kaikki olla niin tyhmiä, että oltaisiin joskus nuoruuden hulluina vuosina sellaista hommattu ja jääty jumiin.
Mä olin ja jäin jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla tohon viekkuun lämmittämään. Paikka olisi vapaana ja tilaakin molempien tarpeisiin. 😉
Miten se nyt vapaana on?
Kai se nyt on vapaa paikka, jos ei ole kumppania...?
Vierailija kirjoitti:
No ei ihan kaikki. Jos olisin seksin perässä olisin jossain aivan muualla. Enemmän kiinnostaa mammojen pitäminen kurissa ja herran nuhteessa.