Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos on kaksi toisiaan kaipaavaa ketjussa eikä tunnisteet aukene, ovatko he kuitenkaan samalla aaltopituudella? Hajatelmia alkuviikkoon
En sairasta psykoosia niin en "tunnista" täältä ketään. Silloin kuin tunnistaa niin on aika varata aika psykiatrian konsultaatioon.
En tarvinnut. Tunnistin ja tapahtui mitä tapahtui.
Kuulostaa dramaattiselta. Tunnistitko sinusta ikävästi kirjoitettua tekstiä vai oliko palstalle kirjoittaminen vakavin rike? eri
Kerron, jos arvaat oikein.
ELi ajattelit tänne kirjoitetun kipakan mielipiteen olevan sinusta kirjoitettu.<
Lupasin kertoa, jos vastaat oikein. Ei kukaan pyytänyt sulta oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla psykoottinen, jos tunnistaa. Voi tunnistaa tutun energian, huumorin, kirjoitustavan, tai paljon muuta.
Harha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla psykoottinen, jos tunnistaa. Voi tunnistaa tutun energian, huumorin, kirjoitustavan, tai paljon muuta.
Harha
Kuvittelit itse joskus tunnistaneesi ja teit jotain tyhmää. Olet hävennyt siitä asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vaan pikku tyttö.
Kiitos loukkauksesta. Perusteleko vielä näkemyksesi?
Väännät asioista niin helposti loukkauksia.
Sanoisin vaan, että sun pitää vielä oppia.
Oletko itse pikkupoika, joka tykkää täällä huudella mutta ei kykene päin naamaa sanomaan mitään? -täysin sivusta
Olet oikeassa. Keskustellaan.
Voiko pikkupojan kanssa keskustella?
Se jää nähtäväksi.
Se on taidettu jo nähdä.
No sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harha
Kuvittelit itse joskus tunnistaneesi ja teit jotain tyhmää. Olet hävennyt siitä asti?
Ei, vaan ap kuvaili harhan
Minä olen ainakin terve kuin pukki. Ei epäilystäkään asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta ystävääni. Joka päivä.
Kuka hän on?
Edesmennyt, mutta silti tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harha
Kuulostat vaan puhuvan kokemuksella.
Voiku saisikin oikean kirjeen kaivatulta, tai edes joltain. Vaikka lyhyenkin 😍
Älkää jättäkö elämäänne elämättä vain siksi että kaikki muut yrittävät tehdä puheillaan ja toimillaan sinusta sairasta ihmistä tai jotakin pahaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin terve kuin pukki. Ei epäilystäkään asiasta.
Se on hyvä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harha
Kuulostat vaan puhuvan kokemuksella.
Ok, melkoinen analyysi kuudesta sanasta, mut harhaile rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Älkää jättäkö elämäänne elämättä vain siksi että kaikki muut yrittävät tehdä puheillaan ja toimillaan sinusta sairasta ihmistä tai jotakin pahaa ihmistä.
Ei meillä kaikilla ole tapana taipua muiden ihmisten sanoista tai puheista.
Eräänlainen harha sekin on, jos kaupungin ihmisvilinässä luulee tunnistaneensa tutut kasvot ja lähempää huomaa, ettei kyse ollutkaan tutusta. Sekään ei ole kovin vakava harha.
Kaiken voi aina perustella. Joten kysy kysymyksiä. Loppu.
Vierailija kirjoitti:
No ei mua kukaan kyllä edes yritä, ei kai toi mitään tavallista ole. Vaihda sun lähipiiri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos on kaksi toisiaan kaipaavaa ketjussa eikä tunnisteet aukene, ovatko he kuitenkaan samalla aaltopituudella? Hajatelmia alkuviikkoon
En sairasta psykoosia niin en "tunnista" täältä ketään. Silloin kuin tunnistaa niin on aika varata aika psykiatrian konsultaatioon.
En tarvinnut. Tunnistin ja tapahtui mitä tapahtui.
Kuulostaa dramaattiselta. Tunnistitko sinusta ikävästi kirjoitettua tekstiä vai oliko palstalle kirjoittaminen vakavin rike? eri
Kerron, jos arvaat oikein.
ELi ajattelit tänne kirjoite
Lupasin kertoa, jos vastaat oikein. Ei kukaan pyytänyt sulta oletuksia.
Henkilöllisyytesi? Mistäpä minä arvaisilisn vauava-palstan kirjoittajan henkilöllisyyttä. Arvuuttelija-Jokerin vielä vähemmän.