Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
13621/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäis vaihtaa lähipiiriä, ni mistä saa ostaa uuden mutsin?

Miksi haluaisit? Ei kai sen kanssa tarvitse tekemisissä olla jos on täysin mahdoton

En minä haluakaan. Mietin vain, jos tarvitsisi.

Vierailija
13622/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41v. Olet tosi kaunis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13623/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41v. Olet tosi kaunis

M41v. Olet tosi komea

Vierailija
13624/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele antamaan palautetta muualla kuin palstalla.

Voi kuule kun tietäisit mihin kaikkialle oon palautetta laittanut. Ei ees sormet riitä eikä mikään oo muuttunut. Pitäkööt tunkkinsa!

Vierailija
13625/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kömpiä kainaloosi. Olisit mun ihminen. Ymmärrettäisiin toisiamme. 

Tahtoisin nähdä sun maalaavan. Olla osa sitä luomaasi maalausta. Se ois nätti. Tiedän sen.

Voisit soittaa pianoa. Voitais käydä kävelyllä. Seksi ois todella hyvää. Voisit opettaa mulle vaikka mitä. Sulla on kaunis mieli sillä tavalla.

Minä taas. Minä olen vähän erilainen. Ei se ole sinun vikasi.

Vierailija
13626/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin annan palautetta muualla kuin palstalla. Palstalle palautteet yltävät vasta siinä kohtaa, kun irl palaute ei ole mennyt ymmärrykseen saakka. Toisaalta eipä täältäkään kaikkea palautetta kannata haalia mielensä taakaksi. Sinällänsä erikoista, että minua kohtaan saa ilmiesesti toimia miten sattuu, mutta jos kritisoin käytöksestä tai teen itse samoin niin auta armias. Kyllä nyt on maailma kaatunut nurinniskoin ja ylireagoitu.

PS. olen täysin kykenevä näkemään rakastettavuuden vaikka toisinaan kritisoisinkin ja ärsyyntyisin. 

Vierailija
13627/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla psykoottinen, jos tunnistaa. Voi tunnistaa tutun energian, huumorin, kirjoitustavan, tai paljon muuta. 

Mulle tulee välillä sellainen selittämätön, lämmin tunne - aivan kuin kaivattu olisi viestin päässä.

Vierailija
13628/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä on ihan hyvä olla vain hiljaa ja purkaa ne sanomiset sitten tuuleen huutelemalla. Säilyy paremmat välit ihmisten kanssa eikä suotta siltojakaan polttele takanaan

Välillä on hyvä olla hiljaa, siinä olet aivan oikeassa. Varsinkin, jos tunne on persoonaan menevää. Palautetta voi kuitenkin antaa myös rakentavasti. Ei tarvii dynamiittipötköjä heittää mennessään. 

Vierailija
13629/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämessä lämmin läikähdys, kun tunnistaa tutun energian.

Vierailija
13630/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä on ihan hyvä olla vain hiljaa ja purkaa ne sanomiset sitten tuuleen huutelemalla. Säilyy paremmat välit ihmisten kanssa eikä suotta siltojakaan polttele takanaan

No, jos anonyymipalstan perusteella joku olettaa siltoja poltetun niin terve vaan. Toisaalta on minulle kyllä vinoiltu ja käyttäydytty omituisesti palstan kommenttien suhteen, mutta eivät ole välttämättä olleet kirjoittamiani. eri

Vierailija
13631/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla psykoottinen, jos tunnistaa. Voi tunnistaa tutun energian, huumorin, kirjoitustavan, tai paljon muuta. 

Haluaisin uskoa myös näin, mutta kun niin lukemattomat kerrat joku on jäänyt jankkaamaan ja väkisellä väittänyt minua kaivatukseen (esim. että olen mieskaivattu, vaikka olen nainen), olen todennut, että ei ole mitään vedenpitävää todistetta, että kenenkään kaivattu olisi koskaan ollut täällä. On hyvin helppo luoda vahvistusharha aivoille. 

Vierailija
13632/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit? Ei kai sen kanssa tarvitse tekemisissä olla jos on täysin mahdoton

En minä haluakaan. Mietin vain, jos tarvitsisi.

No miks tarvitsisi, jos et edes halua? 😅

Vierailija
13633/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu?

Parempaa nyt, kiitos!

Alan olla taas jaloillani. Käsittämätön ihastukseni on hiipunut jo paljon. Olen kesän aikana tavannut kivoja miehiä. Ei mitään vakavaa, mutta piristää mieltä kun joku komea ja kiva mies sanoo kivoja asioita. Katsoo kivasti ja silleen.

Oma ihastus alkaa vaikuttaa moukalta. Ei enää harmita niin paljon, että menin väärälle miehelle antamaan huomiota.

Vierailija
13634/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vitamiiniannos, kiitos.

Vierailija
13635/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos anonyymipalstan perusteella joku olettaa siltoja poltetun niin terve vaan. Toisaalta on minulle kyllä vinoiltu ja käyttäydytty omituisesti palstan kommenttien suhteen, mutta eivät ole välttämättä olleet kirjoittamiani. eri

Luehan huolellisemmin. Nimenomaan kirjoitin, että tuuleen huutelemalla ne sillat just ei pala.

Vierailija
13636/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vitamiiniannos, kiitos.

Kumilla vai ilman?

Vierailija
13637/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 ja kaunis🥰

Vierailija
13638/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle mun pitää antaa palautetta? Psykiatrian erikoislääkärille ainakin jolla on arpakone jolla diagnooseja lätkitään tai on tähän mennessä lätkitty. Olen muistaakseni antanut palautetta että hyvin epäasiattomia kysymyksiä muun muassa skitsofrenian erotusdiagnostisia kyselyjen yhteydessä tehty ja vihjailtu. "Tuputettu" omaan ajatteluun kuulumattomia ajatusmalleja.

Siis siihen malliin tuputettu että taipuisin valheellisesti myöntäväni uskovani johonkin halvatun steppaaviin menninkäisiin, selvänäköön, energia-auroihin, supervoimiin yms. yliluonnolliseen mitkä ovat mahdottomia rajatieto ja parapsykologisia ilmiöitä, joita ei voi varmuudella sanoa todeksi toisin kuin esimerkiksi että aurinko nousee aina idästä ja laskee länteen.

Vierailija
13639/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ajatella luovasti. Naapurissa on esim kiva viettää paljon aikaa, sieltä saattaa vahingossa löytyä kiva kaverimutsi joka sopii paremmin mutsihahmoksi eikä niin esim välitä susta että saat tehdä mitä lystäät, se on katopas helpompaa hänelle.

Vierailija
13640/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tapahtua.

Ei niin

Ketju on lukittu.