Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Eli elämää ei tarvitse suorittaa? Ei tarvitse tiedostaa vahvuuksiaan, arvojaan yms. kehityksellistä liirum laarumia? Kuhan vaan on. 🤗😳🤔🤩🧑🏻🎨
Voiko sellaista ihmistä sitten rakastaa joka on herkkä kuormittumaan oravanpyörästä? Onko rakkauden ja romanttisen suhteen arvoinen?
Istuit tänään viereisellä sohvalla, minä nojatuolissa, kun jutskattiin.
Vierailija kirjoitti:
Tiny
Kuka on?
Vierailija kirjoitti:
Cubs
Ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Jäin kiinni verekseltään. Miten sinä siihen eteen tupsahdit ihan varoittamatta?
Pakko ruveta käyttämään agenttilaseja...
😏
Vierailija kirjoitti:
Eli elämää ei tarvitse suorittaa? Ei tarvitse tiedostaa vahvuuksiaan, arvojaan yms. kehityksellistä liirum laarumia? Kuhan vaan on. 🤗😳🤔🤩🧑🏻🎨
Voiko sellaista ihmistä sitten rakastaa joka on herkkä kuormittumaan oravanpyörästä? Onko rakkauden ja romanttisen suhteen arvoinen?
Oon varmaan jälkimmäinen ja en tiedä vastausta. Oon huomannut, että parhaansa tekemällä voi ehkä päästä yllättävän pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hemmettiin tungen tämän kaiken hellyyden, jota sua kohtaan tunnen? Kysyn vaan.
Mulla on ehdotus. Kierrä se ympärilleni.
Seuraava kysymykseni (jos olisit kaivattuni) olisi tässä tapauksessa ilmeinen: Miten ihmeessä voin enää koskaan päästää irti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis opettajarouva 😍
Tämän päivän vaatetus?
Kesämekko
Minkä värinen?
Muistutetaanpas taas siitä yksipuolisesta tunnisteiden lypsämisestä
tunniste tunnisteesta, ei ristikuulustelua
eri
En kerro. Riittää että me molemmat tiedämme
Rouva P? Onko hän täällä?
En tiedä onko täällä mutta sen tiedän että rouva P on kaunein opettajarouva. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin kiinni verekseltään. Miten sinä siihen eteen tupsahdit ihan varoittamatta?
Pakko ruveta käyttämään agenttilaseja...
😏
((ᵥᵥ))
Vierailija kirjoitti:
Oma uusi matka on alkanut. Viimein sain puhuttua loppuun meidän suhteen lopun. Heitin hyvästit. Aurinko paistaa ja on hyvä mieli ja on ahdistava mieli. Emme asu enää samassa ja kesä ollut eroa muutenkin. Enpä tiedä miten otti tilanteen lopulta. Ei ole enää vastannut, kun olen laittanut wa-viestejä kysellen käytännön asioiden hoidosta ja milloin saan kamojani tänne toisaalle. Kyseessä oli siis todella pitkä suhde. yli 20v.
Taidan sulkea oven kaikilta. Enkä ainakaan kuuluta kenellekään erosta. Pidän kaikki väärät kulissit yllä, kuten tähänkin asti.
Salaisuutena lähetän anonyymit eräälle komealle miehelle noin 30km:n päähän. Ehkäpä joku päivä. Keksin kyllä tikusta asiaa jatkossakin.
30km kuntarajain taakse menee? Aika pitkään olette toisianne täällä kaipailleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänään ei näy pitkiä tätimekkoja tai -hameita!
Taidanpa tästä lähteäkin kylille, joten kyllä näkyy.
Itse tänään piiitkässä maata viistävässä hameessa ja ihastuksen kanssa oli sellaset silmiin katselut et Ah <3 Käännyin välillä pois ja katsoin uudelleen, niin vieläkin katsoi sellaisella sulaneella katseella
Mutta mitäpä tapahtui 13. Elokuuta -19 ? 🤔
Eikö kukaan kaipaa farkkutyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma uusi matka on alkanut. Viimein sain puhuttua loppuun meidän suhteen lopun. Heitin hyvästit. Aurinko paistaa ja on hyvä mieli ja on ahdistava mieli. Emme asu enää samassa ja kesä ollut eroa muutenkin. Enpä tiedä miten otti tilanteen lopulta. Ei ole enää vastannut, kun olen laittanut wa-viestejä kysellen käytännön asioiden hoidosta ja milloin saan kamojani tänne toisaalle. Kyseessä oli siis todella pitkä suhde. yli 20v.
Taidan sulkea oven kaikilta. Enkä ainakaan kuuluta kenellekään erosta. Pidän kaikki väärät kulissit yllä, kuten tähänkin asti.
Salaisuutena lähetän anonyymit eräälle komealle miehelle noin 30km:n päähän. Ehkäpä joku päivä. Keksin kyllä tikusta asiaa jatkossakin.
30km kuntarajain taakse menee? Aika pitkään olette toisianne täällä kaipailleet.
Hän ei ole kuntarajain mies. Kuntarajain mies on kirjoittanut niin kauan, etten ole edes tuntenut kaivattuani niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis opettajarouva 😍
Tämän päivän vaatetus?
Kesämekko
Minkä värinen?
Muistutetaanpas taas siitä yksipuolisesta tunnisteiden lypsämisestä
tunniste tunnisteesta, ei ristikuulustelua
eri
En kerro. Riittää että me molemmat tiedämme
Rouva P? Onko hän täällä?
En tiedä onko täällä mutta sen tiedän että rouva P on kaunein opettajarouva. sivusta
Jepp💕
Parempi onni ensikerrallla.
Sulla harmaa yläosa, mulla suklaanvärinen.
Hyvää teatterisyksyn jatkoa. <3