Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
13461/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään ei näy pitkiä tätimekkoja tai -hameita!

Taidanpa tästä lähteäkin kylille, joten kyllä näkyy.

Itse tänään piiitkässä maata viistävässä hameessa ja ihastuksen kanssa oli sellaset silmiin katselut et Ah <3 Käännyin välillä pois ja katsoin uudelleen, niin vieläkin katsoi sellaisella sulaneella katseella 

Minäkin kävelin yhtä pitkässä mekossa ja onneksi vain omalla pihalla ja onneksi ei toivon mukaan ollut yleisöä. Helma oli liian pitkä ja astuin sen päälle ja tuiskahdin pitkin pihaa ja väistäessäni pahempaa kohtaa kierähdin toiselle kyljelle.

Vierailija
13462/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoin vain kysyä. Miksi sielusi on niin surullinen. Jos koskaan saan siihen tilaisuuden niin tiedoksi vaan, että minä näen sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13463/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään ei näy pitkiä tätimekkoja tai -hameita!

Taidanpa tästä lähteäkin kylille, joten kyllä näkyy.

Itse tänään piiitkässä maata viistävässä hameessa ja ihastuksen kanssa oli sellaset silmiin katselut et Ah <3 Käännyin välillä pois ja katsoin uudelleen, niin vieläkin katsoi sellaisella sulaneella katseella 

Minäkin kävelin yhtä pitkässä mekossa ja onneksi vain omalla pihalla ja onneksi ei toivon mukaan ollut yleisöä. Helma oli liian pitkä ja astuin sen päälle ja tuiskahdin pitkin pihaa ja väistäessäni pahempaa kohtaa kierähdin toiselle kyljelle.

🤗 

Vierailija
13464/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa se on teenainen vapailla markkinoilla

Olisikin. 

Kenet hän on napannut?

Puhutaan varmaan eri teenaisesta. Tämä ollut jo kauan pois vapailta markkinoilta.

Vierailija
13465/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitäpä tapahtui 13. Elokuuta -19 ? 🤔

En tiedä, mutta 12.8.2019 aloitin kahdessa uudessa työpisteessä, joista toisessa tapasin erän ihanan. 

Vierailija
13466/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli elämää ei tarvitse suorittaa? Ei tarvitse tiedostaa vahvuuksiaan, arvojaan yms. kehityksellistä liirum laarumia? Kuhan vaan on. 🤗😳🤔🤩🧑🏻🎨

Voiko sellaista ihmistä sitten rakastaa joka on herkkä kuormittumaan oravanpyörästä? Onko rakkauden ja romanttisen suhteen arvoinen?

Oon varmaan jälkimmäinen ja en tiedä vastausta. Oon huomannut, että parhaansa tekemällä voi ehkä päästä yllättävän pitkälle. 

Kun mä teen parhaani niin sairastun koska suoritan. Suoritin elämäni farmasian tiedekuntaan sisäänpääsyyn asti. Sitten alkoi havahtuminen että tämä ei ole arvojeni (originaalisuus, sensitiivisyys ja ryhmän hyväksyntä) mukaista elämää. Kaukana siitä mitä olen persoonaltani eli etsijätyypin "taiteilijalta" , itse-epävarmalta yliherkältä foobikkoesteetikolta jolle elämä on romanttinen "seikkailu" fantasian maailmassa.

Yhä edelleen siirryn jäniksen selässä erilaisiin suorittaviin rooleihin kätkeäkseni ujouteni.

🤣

Vierailija
13467/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s.a  tuli.

Vierailija
13468/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdoin vain kysyä. Miksi sielusi on niin surullinen. Jos koskaan saan siihen tilaisuuden niin tiedoksi vaan, että minä näen sinne.

Yksinäisyys ja kumppanin puute. Cosplay-gamer-taiteilijat naiset olisivat mieleen eniten, mutta mt-häiriöisenä ei parane olla kranttu. Rakkaus on muuta kuin pelkkä yhteensopiva mielenkiinnon kohde.

Vierailija
13469/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💓 Miestä ikävä

Vierailija
13470/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli elämää ei tarvitse suorittaa? Ei tarvitse tiedostaa vahvuuksiaan, arvojaan yms. kehityksellistä liirum laarumia? Kuhan vaan on. 🤗😳🤔🤩🧑🏻🎨

Voiko sellaista ihmistä sitten rakastaa joka on herkkä kuormittumaan oravanpyörästä? Onko rakkauden ja romanttisen suhteen arvoinen?

Oon varmaan jälkimmäinen ja en tiedä vastausta. Oon huomannut, että parhaansa tekemällä voi ehkä päästä yllättävän pitkälle. 

Kun mä teen parhaani niin sairastun koska suoritan. Suoritin elämäni farmasian tiedekuntaan sisäänpääsyyn asti. Sitten alkoi havahtuminen että tämä ei ole arvojeni (originaalisuus, sensitiivisyys ja ryhmän hyväksyntä) mukaista elämää. Kaukana siitä mitä olen persoonaltani eli etsijätyypin "taiteilijalta" , itse-epävarmalta yliherkältä foobikkoesteetikolta jolle elämä on romanttinen "seikkailu" fantasian maailmassa.

Yhä ede

On tärkeää löytää elämältä onnea. Niin mulle on sanottu, että se on kaikkein tärkeintä.

No. Minä en ole etsinyt sitä. Olen kyllä löytänyt useasti, mutta kohtalokseni näyttää muodostuvan jonkinlainen typerä yritys yhdistää kaikki hyväksi ja onneksi. Löydän aina itseni jostain epäonnisten joukosta ja vaikka heidän kanssaan jaan itselleni tärkeimmät kokemukset, niin on varmaan sanomattakin selvää, että siinä tulee nokkiin.

Oon elämäni aikana tavannut ne ihmiset joiden kanssa olisin onnellinen. Tiedän ne nimeltä ja kasvoilta. Kaikilta persoonallisuuden piirteiltään pienintä vivahdetta myöten.

Ja mulla on aina paikka minne juosta pakoon, jos siltä tuntuu. Mulla on asiat aika hyvin.

Ja silti 

Vierailija
13471/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua, vaikka tänään nähtiin.

Vierailija
13472/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin. 

Kenet hän on napannut?

Puhutaan varmaan eri teenaisesta. Tämä ollut jo kauan pois vapailta markkinoilta.

Puolikymmentä vuotta salasuhteessa varatun kaa?

Vierailija
13473/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään sun kotikylällä.

Vierailija
13474/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja ajatella. Että minä vielä muistan sinut. Siitä on kauan aikaa. Pikku tyttö, jonka katse on poissa. Mitä se nyt hapuilee?

Vierailija
13475/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on foobikkoesteetikko? 

Vierailija
13476/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustissa farkkushortsessa? Esittelee lehdessä kotiaan? Todellakin kaivataan!

Vierailija
13477/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. ja ajatella. Että minä vielä muistan sinut. Siitä on kauan aikaa. Pikku tyttö, jonka katse on poissa. Mitä se nyt hapuilee?

Ip sama kuin. Hv.

Vierailija
13478/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin. 

Kenet hän on napannut?

Puolikymmentä vuotta salasuhteessa varatun kaa?

En tiedä mahdollisista salasuhteistaan mitään.

Vierailija
13479/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämekko ja polkkatukka

Vierailija
13480/55805 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sinut, vaikka en yleensä huomaa ihmisiä. 

Tai ehkä se et ollut sinä?

Ketju on lukittu.