Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tahdoin vain kysyä. Miksi sielusi on niin surullinen. Jos koskaan saan siihen tilaisuuden niin tiedoksi vaan, että minä näen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänään ei näy pitkiä tätimekkoja tai -hameita!
Taidanpa tästä lähteäkin kylille, joten kyllä näkyy.
Itse tänään piiitkässä maata viistävässä hameessa ja ihastuksen kanssa oli sellaset silmiin katselut et Ah <3 Käännyin välillä pois ja katsoin uudelleen, niin vieläkin katsoi sellaisella sulaneella katseella
Minäkin kävelin yhtä pitkässä mekossa ja onneksi vain omalla pihalla ja onneksi ei toivon mukaan ollut yleisöä. Helma oli liian pitkä ja astuin sen päälle ja tuiskahdin pitkin pihaa ja väistäessäni pahempaa kohtaa kierähdin toiselle kyljelle.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa se on teenainen vapailla markkinoilla
Olisikin.
Kenet hän on napannut?
Puhutaan varmaan eri teenaisesta. Tämä ollut jo kauan pois vapailta markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäpä tapahtui 13. Elokuuta -19 ? 🤔
En tiedä, mutta 12.8.2019 aloitin kahdessa uudessa työpisteessä, joista toisessa tapasin erän ihanan.
Eli elämää ei tarvitse suorittaa? Ei tarvitse tiedostaa vahvuuksiaan, arvojaan yms. kehityksellistä liirum laarumia? Kuhan vaan on. 🤗😳🤔🤩🧑🏻🎨
Voiko sellaista ihmistä sitten rakastaa joka on herkkä kuormittumaan oravanpyörästä? Onko rakkauden ja romanttisen suhteen arvoinen?
Oon varmaan jälkimmäinen ja en tiedä vastausta. Oon huomannut, että parhaansa tekemällä voi ehkä päästä yllättävän pitkälle.
Kun mä teen parhaani niin sairastun koska suoritan. Suoritin elämäni farmasian tiedekuntaan sisäänpääsyyn asti. Sitten alkoi havahtuminen että tämä ei ole arvojeni (originaalisuus, sensitiivisyys ja ryhmän hyväksyntä) mukaista elämää. Kaukana siitä mitä olen persoonaltani eli etsijätyypin "taiteilijalta" , itse-epävarmalta yliherkältä foobikkoesteetikolta jolle elämä on romanttinen "seikkailu" fantasian maailmassa.
Yhä edelleen siirryn jäniksen selässä erilaisiin suorittaviin rooleihin kätkeäkseni ujouteni.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Tahdoin vain kysyä. Miksi sielusi on niin surullinen. Jos koskaan saan siihen tilaisuuden niin tiedoksi vaan, että minä näen sinne.
Yksinäisyys ja kumppanin puute. Cosplay-gamer-taiteilijat naiset olisivat mieleen eniten, mutta mt-häiriöisenä ei parane olla kranttu. Rakkaus on muuta kuin pelkkä yhteensopiva mielenkiinnon kohde.
Vierailija kirjoitti:
Eli elämää ei tarvitse suorittaa? Ei tarvitse tiedostaa vahvuuksiaan, arvojaan yms. kehityksellistä liirum laarumia? Kuhan vaan on. 🤗😳🤔🤩🧑🏻🎨
Voiko sellaista ihmistä sitten rakastaa joka on herkkä kuormittumaan oravanpyörästä? Onko rakkauden ja romanttisen suhteen arvoinen?
Oon varmaan jälkimmäinen ja en tiedä vastausta. Oon huomannut, että parhaansa tekemällä voi ehkä päästä yllättävän pitkälle.
Kun mä teen parhaani niin sairastun koska suoritan. Suoritin elämäni farmasian tiedekuntaan sisäänpääsyyn asti. Sitten alkoi havahtuminen että tämä ei ole arvojeni (originaalisuus, sensitiivisyys ja ryhmän hyväksyntä) mukaista elämää. Kaukana siitä mitä olen persoonaltani eli etsijätyypin "taiteilijalta" , itse-epävarmalta yliherkältä foobikkoesteetikolta jolle elämä on romanttinen "seikkailu" fantasian maailmassa.
Yhä ede
On tärkeää löytää elämältä onnea. Niin mulle on sanottu, että se on kaikkein tärkeintä.
No. Minä en ole etsinyt sitä. Olen kyllä löytänyt useasti, mutta kohtalokseni näyttää muodostuvan jonkinlainen typerä yritys yhdistää kaikki hyväksi ja onneksi. Löydän aina itseni jostain epäonnisten joukosta ja vaikka heidän kanssaan jaan itselleni tärkeimmät kokemukset, niin on varmaan sanomattakin selvää, että siinä tulee nokkiin.
Oon elämäni aikana tavannut ne ihmiset joiden kanssa olisin onnellinen. Tiedän ne nimeltä ja kasvoilta. Kaikilta persoonallisuuden piirteiltään pienintä vivahdetta myöten.
Ja mulla on aina paikka minne juosta pakoon, jos siltä tuntuu. Mulla on asiat aika hyvin.
Ja silti
Kaipaan sua, vaikka tänään nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin.
Kenet hän on napannut?
Puhutaan varmaan eri teenaisesta. Tämä ollut jo kauan pois vapailta markkinoilta.
Puolikymmentä vuotta salasuhteessa varatun kaa?
Kävin tänään sun kotikylällä.
.. ja ajatella. Että minä vielä muistan sinut. Siitä on kauan aikaa. Pikku tyttö, jonka katse on poissa. Mitä se nyt hapuilee?
Mikä on foobikkoesteetikko?
Mustissa farkkushortsessa? Esittelee lehdessä kotiaan? Todellakin kaivataan!
Vierailija kirjoitti:
.. ja ajatella. Että minä vielä muistan sinut. Siitä on kauan aikaa. Pikku tyttö, jonka katse on poissa. Mitä se nyt hapuilee?
Ip sama kuin. Hv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin.
Kenet hän on napannut?
Puolikymmentä vuotta salasuhteessa varatun kaa?
En tiedä mahdollisista salasuhteistaan mitään.
Tunnistin sinut, vaikka en yleensä huomaa ihmisiä.
Tai ehkä se et ollut sinä?
Minäkin kävelin yhtä pitkässä mekossa ja onneksi vain omalla pihalla ja onneksi ei toivon mukaan ollut yleisöä. Helma oli liian pitkä ja astuin sen päälle ja tuiskahdin pitkin pihaa ja väistäessäni pahempaa kohtaa kierähdin toiselle kyljelle.